Diagnostika umí sesynchronizovat krokové motorky, ale to není problém toho, že máš rozladěněj volnoběh.
Obtokový šrouby jako u 1150 tam nejsou potřeba, protože si to ŘJ seřizuje sama. Když vyzkoušíš přidávat vonoběh, tak si možná všimneš, že to jde jen do určité míry a pak se to stejně vrátí víceméně do původního stavu, protože běhěm chvíle se to překalibruje, ale nezvládne to upravit rozdílnou vůli v klapkách.
Pod plynem to pochopitelně seřídíš na lankách, ale jakmile klapky zavřeš a na jedné z nich je větší vůle, ikdyž jsou obě na dorazu, tak s tím neuděláš z venku nic.
Chápu, že seš línej, ale bez fyzického seřízení klapek, se to nesrovná.
Jestli ti to takhle stačí, tak OK, ale neříkej, že to nejde
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
nemám problém to rozdělat a překontrolovat.
Jen jsem nikde při synchronizaci neviděl, že by někdo ladil dole -viz video.
Na 1150 byly obtokáče + dorazy klapek (zakápnutý barvou, musel jsem měnit osky a komplet futra a nově nastavit doraz)
Na 1200 netuším jak bych měl zajistit pouze bovdenem volnoběh a současně mírné otáčky.
Tu diagnostiku na kalibraci myslíš konkrétně Motoscan?
dík za info
PS: kamoš s jednovačkou mi to projel a prej mi to chodí klidněji, měl jsem tam 98 oktan
takže já mám vpodstatě vyřešeno, jen můžu doladit na nulu i ten spodek.
Upravil Sandokan dne 02.08.2022 22:00
R 1200 R DOHC 2013, 90 Jahre edice, předtím R1150R 2003
Motoscan umí sesynchronizovat motorky.
Samozřejmě, že neseřídíš volnoběh na bovdenech. Já jsem myslel, že už si vyzkoušel i zákapnuté šrouby. Na ty se normálně hrabat nemá, ale pokud už má motorka víc najeto nebo už se v tom někdo hrabal, tak se může stát, že se na klapkách vytvoří nerovnoměrná vůle a už se to hold musí seřídit.
Jestli ti to ovšem nevadí a nezlobí to ani na volnoběh ani při minimálním přidání plynu, tak se na to klidně vyprdni. Je to pak velký sraní a někdy i několikanásobný sundávání klapek a opětovný přenastavení. Já to dělal na svý 4x než to vyšlo. Ale já už mám dost přes 300 tis.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
já měnil osky klapek s futrama na 1150, tak vím o čem to je.
Mašina má 21tis, tak zde nepředpokládám žádný problém.
rozdíl hladin na U hadici je minimální (asi 4cm oleje na volnoběh-dalo by se přepočítat podle h*ro*g a převést na bary až zjistím hustotu oleje, jestli je to v mezích) a jde i vidět, že do toho ty motorky šahaj.
ty vibrace jsem řešil i při 3100 otáčkách -kdy jedu 100-110, kdy je to jak sem zjistil o palivu a synchro na to nemá už vliv. Mě vadil celodenní přejezd cca 400km, kdy mi už bolela pacinka na plynu
Upravil Sandokan dne 03.08.2022 19:05
R 1200 R DOHC 2013, 90 Jahre edice, předtím R1150R 2003
Pripojím sa k vláknu. Na mojom GS 2005 som naladil synchro na klapkach, chod motora odvtedy v otackach super. Nepaci sa mi ale volnobeh. Treba tie krokove motorceky nastavit cez diag? V origo servise mi mechanik zdelil, ze sa to nerobi. Ako to teda je? Vdaka za radu