A zdaji se mi možná nizky otáčky, takže se mi možná rozhodilo synchro a s tím teď stejně nic neudelam, nekde v Polsku
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
A ako sú na tom osky klapiek? V 1760000km už budú určite vydreté a prepúšťajú okolo ložísk falošný vzduch. Často sa to prejavuje cinkavym zvukom na voľnobeh a pri synchronizacii to lieta keď prídáš a ubereš. Minimálne to zistíš tak, že zhodiš plastové sacie trubky a pomykáš klapkou. Osky sa dajú kúpiť ako sada, ale lepšie je ich kúpiť samostatne a dokúpiť ložiská z bronzu (jedno treba mierne upraviť, lebo potrebuješ užšie ), to je potom na veky, lebo mosadz a bronz majú vzájomne “samomazné” účinky
patol napsal:
A ako sú na tom osky klapiek? V 1760000km už budú určite vydreté a prepúšťajú okolo ložísk falošný vzduch. Často sa to prejavuje cinkavym zvukom na voľnobeh a pri synchronizacii to lieta keď prídáš a ubereš. Minimálne to zistíš tak, že zhodiš plastové sacie trubky a pomykáš klapkou. Osky sa dajú kúpiť ako sada, ale lepšie je ich kúpiť samostatne a dokúpiť ložiská z bronzu (jedno treba mierne upraviť, lebo potrebuješ užšie ), to je potom na veky, lebo mosadz a bronz majú vzájomne “samomazné” účinky
Osky klapek uplne v cajku. (A to mam repasovou sadu koupenou doma)
Divny je, že to začne dělat fakt jen občas a vždycky az po odjetych treba 40ti km...
Vim no, zavada úplně na nic
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Pri tých km ak sú pôvodné, môžu prisávať. Ja som moju 11ku keď blbla pri synchro v 140000km rozkuchal a co myslíte pane doktore?...měl ho tam . Po výmene osiek a bronzových ložísk bez problémov a spotreba dole. Pravá môže tuším prisávať aj popod krytku kade sa vyberá oska....
Další poznatek...
Studena to nedělá. Až když se fakt ohřeje. Dnes to poprvé udělala po asi 40ti km.
Začne chchrlat, mam neutrál a kolikrát se ty otáčky samy zvednou zpět. Někdy stačí jen vrknout plynem.
Jinak jede krásně. Táhne jak divej a ztrátu výkonu nepocituju.
V neděli zkusim vyměnit palivovy filtr.
Pak budu pokračovat.
Upravil Kubrt dne 11.08.2022 19:04
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
patol napsal:
A keď budeš mať dole nádrž skontroluj stav laniek a toho "rozbočovača" či sa nezasekuje
Tam to všechno omrknu, ale tady bude zavada buď v benzinu nebo v elektrice
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Palivovy filtr vyměněn, tak uvidim no.
Podotýkám ze starej šel uplne v klidu profouknout i po 100000km
Příští týden ještě vymenim lambdu až mi prijde a pak se uvidi...
Mimochodem neudelal by mi nekdo v okolí Jeseníků (za dva týdny jedu na Ovčárnu na 14dni) synchro a přizvednutí otáček?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Lambda nová, potík (jetej) vyměněnej a nastavenej a problém přetrvává.
Na diagnostice žádná chyba
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nemohl by to dělat kabel od Hallu?
Každopádně to bude mit stopro souvislost s elektrikou a ne s palivem
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak přátelé PROBLÉM ZDÁ SE VYŘEŠEN.
Ani lambda, ani potík, ani filtr... Problém bude v kontaktu na kabliku k ,,fajfkocivce".
Při kuckani jsem s nim pohnul a rázem vše přestalo....
Dneska po ujeti cca 250ti km se závada ani jednou neprojevila.
Včera jsem to na rychlo stahnul drc paskama a hotovo.
Kubrt přiložený následující obrázek:
[81.83Kb]
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Koukal jsem na FB kde už jsi o tom informoval.
Super že jsi to opravil. Toto je taková ... chujovina ... a tak na prd odhalitelná chyba, že klobouk dolu
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
Šikovný a trpělivý jsi a dobře že ses podělil s ostatními s vyřešením problému. Ať to už jezdí!
(BMW dneska nic nevydrží. Já před týdnem taky problém. Už po 26 letech jsem musel přetěsnit brzdovou pumpu. Naštěstí až to poteče příště, tak já už tady asi nebudu... ). H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Kluci dík
Ono to odhalení závady bylo spíš už čirým zoufalstvím
Jezdit se s tim dalo, ale mě to štvalo no, takže jsem pořád přemýšlel a koumal a zkoušel a vykoumal no
Hrabě, to mě čeká taky
Jinak dneska dalších cca 350km a nic
Upravil Kubrt dne 01.09.2022 17:01
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
patol napsal:
Holt budeš si teraz musieť zvyknúť že to funguje
Připadalo mi to úplně divný když to zase funguje ale už jsem si zvykl
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Tak přátelé PROBLÉM ZDÁ SE VYŘEŠEN.
Ani lambda, ani potík, ani filtr... Problém bude v kontaktu na kabliku k ,,fajfkocivce".
Při kuckani jsem s nim pohnul a rázem vše přestalo....
Dneska po ujeti cca 250ti km se závada ani jednou neprojevila.
Včera jsem to na rychlo stahnul drc paskama a hotovo.
SUPER...
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
Kubrt napsal:
Tak přátelé PROBLÉM ZDÁ SE VYŘEŠEN.
Ani lambda, ani potík, ani filtr... Problém bude v kontaktu na kabliku k ,,fajfkocivce".
Při kuckani jsem s nim pohnul a rázem vše přestalo....
Dneska po ujeti cca 250ti km se závada ani jednou neprojevila.
Včera jsem to na rychlo stahnul drc paskama a hotovo.
SUPER...
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex