servisak napsal:
Pises 2010 ale to nerekne nic. Mas zadni prevod s odvzdusnenim nebo bez. Pokud bez odvzdusneni stejnw pokud je chyceny velky lozisko tak na nic neprijdeš je zakryte a za guferem. Musel by si mit s odvzdušnovakem . Ale v tech km by to stejne.chtelo udelat uz preventivne
Díky za odpověď.
Bohužel až tak se v tom neorientuju, nevím kde má být odvzdušňovák. Jak říkám mám motorku krátce. Předtím jsem bmw neměl.
Každopádně se vůbec nebráním výměně těch ložisek.
Důležitý je pro mě to časový okno který mám.
Tady máš konc.převod s odvzdušněním.
Jestli tam nemáš tohle, tak máš typ bez odvzdušnění.
Ten vrzavý zvuk dělá většinou volné ložisko na hřídeli.
Ložisko se "kousne", hřídel se v něm protočí a sebere sebou
vrstvu tvrdochromu. Potom výměna ložiska stejně nepomůže,
ale musí se nejprve opravit poškozený průměr na hřídeli.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tady máš konc.převod s odvzdušněním.
Jestli tam nemáš tohle, tak máš typ bez odvzdušnění.
Ten vrzavý zvuk dělá většinou volné ložisko na hřídeli.
Ložisko se "kousne", hřídel se v něm protočí a sebere sebou
vrstvu tvrdochromu. Potom výměna ložiska stejně nepomůže,
ale musí se nejprve opravit poškozený průměr na hřídeli.
Ano. Ale na tvrdochrom a broušení jde hřídel do specializované dílny, a tam je
to někdy boj s časem - klidně týden až i měsíc ( podle toho, kolik mají práce). Ale mám v dílně "půjčovací" konc.převod, tak se dá dovolená odjet s ním.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...