To jezdilo v době, kdy na motorce v dešti byl řidič mokrý a nehroutil se z toho.
Ten tankvak je luxusním kusem nábytku nepodléhající větru, dešti, pádu ani módním trendům. Podobný nenajdeš v katalogu Touratech ani Ikea.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Pertla napsal:
Když jsem řešil přestavbu na 21, poslal jsem jim papíry, nikdo se neozval a najednou přišly poštou na dobírku dokumenty. Bez potvrzení, bez odpovědi.
...asi introvert...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To musel byt slusnej drtikul Stacilo jen drcnout do obrubniku, ani nemusel trefit kamen nebo strom
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
To musel byt slusnej drtikul Stacilo jen drcnout do obrubniku, ani nemusel trefit kamen nebo strom
Ten box jsem tam dal jenom na fotku takže neumím posoudit, ale třeba to původní sedlo je neskutečný křeslo.. Hodně do komfortu..
Over than 250k km on BMW GS bikes
Motorka je doma, začal jsem lehce odstrojovat a přemýšlíme co a jak. Takže v bodech pár prvních zjištění a co je v plánu..
Předek nám přijde nejjednodušší postavit na F800GS, vidle, třmeny a střed kola.. Brýle asi objednáme od SWT.
Nádrž co tam je sice tvarem odpovídá HPN nádrží Acerbit ale bohužel není lakovatelná, takže musíme koupit novou kterou vyrábí také SWT ve spolupráci s Acerbitem
Zadní kyvku pravděpodobně necháme tu co tam je. Sehnal jsem nový TT tlumič, musím pro něj jen zajet do Prahy
Kola dáme na excel ráfky, vepředu zůstane 21“ a v zadu zvětšíme na 18“ z původních 17“