HonzaGS-SV napsal:
John_Ice: Nepsali jsme jen o jednom klíči....
Já jsem taky nereagoval přímo na tebe, nebo to tak vypadá?
Tak já ti udělám radost
Nejhezčí jsou vždy moje, stejně jako moje děti jsou nejhezčí na světě
nepotřebuji žádný nástroj, jelikož to nesundávám
měl jsem tam 4 hlavy od šroubů, opravdu hodně místa to zabírá - teď rychloupínáky,
nevím jestli to lze koupit po dílech,ale určitě by to šlo, nebudu to zjišťovat. Zjišťoval bych to až bych si objednával kufry.
mám jednu hlavu stačí jedna přilba, takže mám si vybrat kam dát tu přilbu do kufru no a když budu mít tedy 2, tak jednu do topcasu a druhou do boku.
nikdy jsem nekupoval kufry abych je zas prodával
bavil jsem se vždy o hlíně, plast jako kufr ? .....
nejsem světoběžník, ale že bych někdy měl problém s kufry, že nemám BMW?
no a pivo se tem vejde a když ne, tak ho nebudu mít se bou a koupím ho tam, kde zrovna budu, když na něj budu mít chuť, stačí voda
takže to zkusím opět kde těch 30 000 (možná i více) je lepších než za 15 000
Já jsem nekupoval, nemusel jsem se rozhodovat, ale ta výhoda o 15 000 mě nepřijde adekvátní.
Jo kdyby byly nerozbitný a třeba i lehčí o 50% nebo ani na klíček nebyly, ok, ale je to jen podělanej hliník buď snýtovaný nebo svařený.
Fojtik Design napsal:
Já bych ještě doplnil, že u těch origo kufrů je super, že víka na bočních kufrech jdou podle potřeby otvírat na obě strany a jdou i lehce sundat.
To je asi to o čem bych uvažoval, ale to je tak jediné
Upravil John_Ice dne 13.04.2023 14:47
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Co se týče kufrů Alu-Milánka a těch puků, tedy použití puků na kterýkoliv kufrech, tak jsem někde četl, že se musí na originálních kufrech odřezat ty zadní packy (plechy) co tam v rámečku jsou, že jinak se tam ty puky nevlezou. No a to bych nechtěl. To raději koupit jiné držáky a původní nechat nebo prodat neporušené.
Co se týče těch originálních, tak jsem nikde nenašel, kolik normálně stojí.
Tedy viděl jsem jen tady tyto na amazonu https://www.amazo...r_1_1?th=1
píšou "B-M-W F850GS Adventure", nevím proč B-M-W s pomlčkami a podle fotek nevím jistě, ale vypadá to asi jako BMW kufry (podle těch zámků?),
no a cena za 3 kufry je 3.251 euro !
a i když je teď koruna silná, tak je to pořád přes 76 tisíc Kč,
to je prostě pro mě moc.
Jinak dostal jsem tip na podobné kufry jako originální, dělá je polská firma https://www.apdur..., ten mechanismus upnutí je asi stejný. Jsou prý větší (což bych mohl tvrdit, až bych měl ověřeno, kolik mají objem ty originální). Zámky jsou trochu jiné, není tam ten plast.
Jestli jsou spárovat s klíčkem motorky zatím nevím, tipuji spíš, že ne.
Všechny 3 by měly vyjít asi na 23 tis.
Jinak celkově ještě nejsem rozhodnutý, ještě zvažuji možnosti...
Ta cena na Amazonu je nesmyslná - viz můj odkaz v někde výše - 550€ boční, 299€ top (bez zámků).
Popíšu vlastní zkušenost. Měl jsem boční kufry Big Husky na puky na rychloupínáky na originálních neupravených nosičích a bylo to v pohodě. Na cestách kufry sundavám výjimečn, protože používám vnitřní tašky, takže jen vyndám tašku a jdu. Teď mám originál a je to ještě víc v pohodě . Zejména kvůli snadnému sundání a nasazení (ty puky i na rychloupínáky jsou přeci jen trochu pruda) a bez otevírání kufru. Jinak Big Husky má teké otevírání na obě strany a možnost sudat víko.
Na druhou stranu mě přijdu BH robustnější než origináí, ale zas dovnitř vyčuhují nýty. Topcase jsem si nechal od BH s plotnou od Marseluse na rychloupínáky a to je naprosto v pohodě (ano, sundání zevnitř, ale kdo sundává plný top ).
Za sebe bych Ti doporučil originál kufry, pokud tedy nepředpokládáš, že budeš motorkou mlátit o zem.
Upravil j_a_k dne 13.04.2023 14:39