fofo napsal:
...Při otočení klíčkem jsem naměřil na vstřiku necelých 7V....
Díky Waltrovi tady máš krásné schéma - zaměřil bych se na relé spínající palivové čerpadlo a napájení vstřiků (oranžový kroužek ) - > přechodové odpory na kontaktech, popř. přímo v relé...
Mám takový dojem, že už jsem někdy někde četl, že byl problém se zatečením vody a následném vyhnití kontaktů.
Ruda přiložený následující obrázek:
[288.51Kb]
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
To jsem ****. Čumím do tohohle vlákna ze zvědavosti a až nyní mě došlo, že mám nejen tohle schema, ale komplet servisní manuál. Akorát že vytištěnej a už ani nevím odkud i ty schémata elektriky. Tak kdyby si něco potřeboval....jen to není v češtině a já jsem na jazyky tupej.
Prohnal jsem ty zbylé mozkové buňky a našel to v elektronické podobě. Ve svém kompu. Je to v aj. Sbalil to a dal na úschovnu. tady máš link https://www.uscho...WF4WZ-RR8/ - stáhni si a můžeš študovat :-) Kdyby jsi měl mejla v profilu, nasměruju ti to přímo.
Upravil Medik dne 18.04.2023 09:25
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
fofo napsal:
Hallo,Waltr.Kannst du es bitte auf Deutsch schreiben? Der Übersetzer übersetzt es falsch. Vielen Dank.
Napíšu po Ostravsky, ale myslim že bajkjkery cip tomu nebude rozuměť.
Vydiš ten gabel černy s bilyma ďurama, ide do ben. pumpy. Tak ten je furt pod štrumem jak zapneš kluč. Ke kostře 12v. Impulsy idu z jednotky v -
Tajak u inych serepetiček.Odepnul bych pumpu, změřil, vtřikovače- změřil, rele -změřil. Až bych zjistil kde je to OK a podle toho zjistil tu zdupanu sviňu.
Pokud to tak měni hodnoty, tipl bych tyky relé.