Tonda napsal:
Já používám autovej Valvoline Racing 20W50 (mají ho v MUAL moto v Brně na Cejlu), cena cca 150Kč-je to doprodej, protože už se nedodává, ale ještě tam nějakejch pár litrů mají. Olejový filtr používám MANN (typ MW 712) nebo HIFLOFILTRO (typ HF163) oba okolo 250Kč.
Svíčky pro 1100GS dávám NGK BCP7ET (cca 170Kč), pro 1150GS NGK BKR7EKC(cca 210Kč).
Vzducháč orig. papírovej MANN (typ C1552) nebo KN filtr (typ BM0400 - ten stojí cca 1500Kč).
Benzínovej filtr MANN (typ MWK44) cca 450Kč.
Do převodovky a kardanu dávám Castrol EPX 80W90 API GL5 cca 200Kč.
Zmijon:Jinak gratulovanec k nový motorce. Vidím, že se ta loňská návštěva u mě v Oslavanech vyplatila. Až budeš mít cestu, tak se stav na kafe.
somozrejme ze se stavim jen co bude chvilka casu to ty ho mas ted jiste dost jo jeste nejsme kompletni kamos cotam byl se mnou jeste nic nema takze kdyby jsi o necem vedel tak dej vedet ten olej chci resit pomerne nutne protoze ho tam je malo ale podle vseho bude asi jedno co se tam nalije dulezity aby byl 20w50 API SF,SH,SG to pisou v manualu bohuzel nevim co tam lily predtim protoze majitel si to nechal delat v servisuo skusim asi SUNOCO je to pro me nejdostupnejsi horsi to bude s klicem nejde o vytoceni spis o montaz skusim BOSH meli by delat i s nalitkem na klic 32 pak by to bylo bez problemu
Klíč se dá objednat od MANNU (typ LS7). Já ho kupoval cca za 250Kč. Myslím, že ještě jeden kus leží u známýho v prodejně. Když jsem ho u něj objednával před rokem, tak vím, že objednal 2ks a v prosinci jsem ho viděl ležet v regále. Tak kdyby jsi nepochodil, tak se můžu zeptat. Jinak s tím olejem si opravdu nelam hlavu. Hlavně aby seděla viskozita podle podnebí (10W40 v Norsku a 20W50 u nás ) a specifikace API. Co tam dával předchozí majitel je vcelku jedno.
V nouzi nepotřebuješ ani ten klíč,stačí uřiznout kus novodurové trubky vhodného průměru,nahřát nad hořákem a narazit na ten filtr.Nechat schládnout a máš klíč do nepohody.
BMW R 1100GS vzor kačer
A o spotřebě taky nic neřekne. Tak to asi bude lepší, ale chce si to nechat pro sebe, aby sme mu měli co závidět.
Upravil Cycli dne 10.03.2007 10:43
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Už vím.On vlastně neví.Koupil moto už i se svíčkama,tak nemůže posoudit.Každopádně ale říkal,že mu to startuje líp než známýmu co má obyč. NGK.Prý nastartuje,vypne sytič a jede,kdežto ten známý když vypne ten sytič,tak to zdechne.(mě taky)Každopádně v rozdílu ceny 152,- a 650,-bych rád viděl změnu,tak se necháme překvapit a vyzkoušíme......
BMW R 1100GS vzor kačer
Grogu, poslal jsem ti nějaké info soukromou zprávou. Tak na to mrkni.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
A o spotřebě taky nic neřekne. Tak to asi bude lepší, ale chce si to nechat pro sebe, aby sme mu měli co závidět.
Abych ti pravdu řekl tak vím že to žere do šesti litrů ale nikdy sem to přesně neměřil.Takže na spotřebu to podle mě vliv mít nebude na tu má vliv spíš tvoje pravá ruka než svíce.
A ku....rva. Že by to žralo víc? Já jezdim spotřebu tak kolem 5,3l max se mě povedlo 6,5l a minimum 4.8l Uvidíme. Až je tam dám (doufám, že v týdnu) tak budu zkoušet. Příští víkend najedu, když se nic nezmění, kolem 1000 km tak by se to mohlo nějak projevit. Jsem hodně zvědav.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
GROGU dnes jsem objednal něco pro naše milášky No a snad budou i zítra.
Upravil Cycli dne 12.03.2007 19:12
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi