Hrabe_X napsal:
Mildo z TT - taky vše nej k svátku.
Petře 11 - jsi asi orandžovej až po uši,že jsi nepochopil,že si tady nikdo prdel nedělá. Mě třeba zajímá, jestli si někdo koupil například keramickou spojku,zda mu to něco přineslo a zrovna tak další díly z katalogu TT,kterých je nespočet a mnohé z nich jsou i dost dobře funkční....
Je typický český,že si zase někdo léčí komplex a moralizuje tam, kde není třeba-nech si to pro svý děti nebo rodiče.
Vždycky mne pobaví vztahovačnost některejch jedinců,vzápětí začnou s komplexama druhejch a hned v závěsu s oranžovou,viď hrabátko?
Tak Ti nějak nevím,jak to máš ve skutečnosti hozený...
basto napsal:
od tt nic nemám, zdaj se mi zdytečně drahý, co de tak si vyrobym sám ale je fakt že lak maj asi lepší
Ale ty jim kradeš Know-how....oni maj v ceně homologace atd.
Ať žije "Moravská plagiátorská sekce" !
Ale ta spojka mi nedá spát..... má však cenu? Když koupíš keramickou lamelu, neodejde ti dřív zase přítlačák a stejně jí život neprodloužíš? Maximálně bych viděl výhodu někde v těžkém terénu,že neutavím obložení.... ale životnost přítlačáku se zase zkracuje,takže pro normálního smrtelníka,kterej nejezdí těžkej off asi nemá keramika cenu - nebo kecám?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
škoda že TT nedělaj pilulky na sklidnění. unavuje mě najít v každé diskusi příspěvky které řeší KTM a BMW. chlapci mě osobně je jedno na čem kdo jezdí. pojedu se projet se stařenkou na skůtru stejně jako se mladicí na zalehávačce. nebo vám znak BMW léčí mindrák. jezdim abych život prožil ne se vytahoval s mašinou.
Tančící Havran
poloSqueal napsal:
škoda že TT nedělaj pilulky na sklidnění. unavuje mě najít v každé diskusi příspěvky které řeší KTM a BMW. chlapci mě osobně je jedno na čem kdo jezdí. pojedu se projet se stařenkou na skůtru stejně jako se mladicí na zalehávačce. nebo vám znak BMW léčí mindrák. jezdim abych život prožil ne se vytahoval s mašinou.
Oni to mysli jen jako legraci...
(..krome toho, co jineho taky delat s KTM, nez si z nich delat legraci? )
zvyseni hodnoty bylo ve smyslu funkce: kryty podsedloveho ramu snizuji pocakani nohou za deste, zvysene kryty rukojeti taktez, zamykatelny drzak navigace zamezuje jeji kradezi a poniceni vlivem vibraci, atd. atd........
GS by bylo to posledni co bych prodaval....to driv bych prodal strechu nad hlavou
Já půjdu výhledově do pružííícíího držáku na garmina už jsem na to koukal jak by se to dalo obšlehnout,ale je to pro mě složitý na výrobu tak, že budu muset navštívit kauflandovy sousedy.Jinak mám jeden poznatek kámoš má na vrtulíííí origo plexi TT (viděl jsem fakturu) na krabici je made in Italy a na plégu POWERBRONZE tak tomu moc nerozumím.Já myslel,že TT je z Deutschlandu nebo vodkaď.
Mám od TT pár věcí. Nekteré jsou spíše pro okrasu (plíšek na hrušce místo uchycení umělohmotného blatníčku) a některé jsou naopak téměř nepostradatelné. Mezi ty patří vyztužení převodovky u GS1100. Tato investice si mi určitě mnohokrát vrátila, protože při mé váze a způsobu jízdy by uchycení převodovky k podsedlovce bez vyztužení už dávno nevydrželo.
Upravil Paji dne 19.06.2009 22:06
to bmwiwo: (Reakce na příspěvek,který autor smazal.)
Znám pár lidí,co nemaj doplněk prakticky žádnej a jezdí na GS v sérii, najeli mrak kilometrů cestou necestou po celým světě a motorka se jim nerozpadla.
Pokud někdo chce používat cestovní enduro jako težkou krosku,asi je pro něho pár úprav nezbytností a někdo jen rád věší doplňky a dělá si tak radost a dobrej pocit,že to víc vydrží,ikdyž to nikdy nevyužije.
Na druhou stranu vidím jako výhodu si na BMW dokoupit mark příslušenství od různých výrobců jako třeba na HD nebo Ducati.
BMW je v základu celkem odolná motorka - Emilio by mohl vyprávět,co vydrží GS bez drátovjech kol.
Upravil Hrabe_X dne 19.06.2009 08:23
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /