HonzaGSA1200 napsal:
Ahoj všem, před objednávkou dílů bych si rád pro jistotu ověřil, že objednávám na správný stroj. Existuje nějaký způsob, jak si ověřit rok výroby, nebo alespoň modelovou řadu? Předem díky.
HonzaGSA1200 napsal:
Ahoj všem, před objednávkou dílů bych si rád pro jistotu ověřil, že objednávám na správný stroj. Existuje nějaký způsob, jak si ověřit rok výroby, nebo alespoň modelovou řadu? Předem díky.
kde do kolonky "VIN kód" naťukáš posledních 7 pozic z VIN tvojí motorky. A rozbalí se ti přímo katalog tvojí moto..
pokud bys díly objednával u nás, tak samozřejmě rádi zkontrolujeme že máš všechny díly nalezené správně..
Super, moc díky. Byla by u vás nějaká možnost konzultace? Nejsem si úplně jistý co všechno budu teď v květnu potřebovat a kolik bude místa v kufrech. Také bych přibral něco na F800R a rád bych si byl jistý, že si nevezu nekompatibilní díly. Pokud by byla možnost whatsapp, nebo případně FaceTime, dejte mi vědět do SZ. Předem díky.
Zdravím po delší době. Trochu mě zdržela malárie a dovoz dílů z CZ. Předevčírem jsem dokončil "seřízení" ventilových vůlí. Proběhla preventivní výměna všech induček a všech C klipů na čepech zdvihátek ventilů. Také jsem vyměnil napínák rozvodového řetězu na pravé straně (u pravé nohy) . Chování motoru se nijak nezměnilo, což mě trochu překvapilo ale ještě na mě čeká výměna svíček a synchronizace klapek, konečně s pořádnými budíky. Také na mě čeká výměna zadního čidla ABS ale to je podružná věc.
Potřeboval bych poradit, jak zkontrolovat nebo odhalit nějaké opotřebení kardanu?
Případně, jak postupovat při jeho demontáži.
Dále:
Po nastartování, spíše po jednom dni a více si motor krátce ( cca 3x zacvaká ) pak už je ticho. Nejedná se o pravidelný jev, někdy to neudělá a takto stejně se projevoval od prvního dne co jsem to koupil.
Při volnoběhu za tepla a maličko i za studena je slyšet lehké cvakání, po zmáčknutí spojky to zmizí. Nevím jak přesně je koncipována tato spojka ale na Africe Twin 750 je tento takřka totožný zvuk způsobený vymačkanými pružinami tlumení nárazu ve spojkovém koši. Všichni říkají "neřešit, dělají to všechny" bohužel u GS nevím jestli bych třeba neměl koukat někam jinam. Také si nejsem přiliš jistý ale mám dojem, že tento zvuk slyším i při jízdě, když je zařazena rychlost.
Lidé co se mnou jezdí tvrdí, že nic z těchto zvuků neslyší a motor přede jako kotě. Osobně musím konstatovat, že to táhne ve všech otáčkách a kromě těchto nepatrných zvuků nesleduji žádné další potíže. Nicméně, raději začnu opotřebení / závadu řešit dříve, než později. Budud rád za každý názor, či radu.
Zdar,to krátký zacvakání po startu sem řešil taky,měl sem dvě DOHC a obě to začaly dělat téměř stejně při 40 tis.km.Tu první sem prodal a druhou mám stále.Vyměnil sem levý napínák páč to bylo slyšet spíš z ty strany.a ho.vno chová se to stejně.Někdy ti zacvaká teplý jindy studený a tak.Zeď 77 tis a pořád stejný.Já s tim už sem v poho.
Tygr napsal:
Zdar,to krátký zacvakání po startu ....
Díky, to mě asi trochu uklidnilo. Můj kus má najeto 106tis a z toho poslední 4-5 let v Africe, kdy nemám naprosto žádnou důvěru v místní, že se o to aspoň trochu starali. Nicméně, vše co se dalo vyměnit jsem vyměnil, už chybí pouze drobnosti a dnes ještě udělám synchro škrtících klapek, o moc víc už dělat nemohu.
Trochu mě tam štve to lehké klepání asi někde z prostoru převodovky / spojky ... ale řadí to perfektně, funkčně je převodovka a spojka bez problému a motorka ja naprosto suchá, nejsou tam žádné uniky provozních kapalin.