MotoPaja napsal:
já jel po Praze jednou na svým Advíkovi, ve špičce, trasa z Car servisu na magistrálu, Karlák a přes Jiráskův most, jel jsem to cca hodinu a hrůza !!! Myslel jsem že mi upadne levá ruka od tý spojky. Fakt na Jiráskáči už jsem měl chuť to tam postavit a dojít to pěšky. Pravda že jsem moc mezi autama neprojížděl, jednak to nemám rád a druhak když přišla největší krize - v Resslovce, tak už nebylo kudy, je to tam dost úzký a když se dodávka neuhne až k obrubníku (což se řidič dodávky rozhodně neuhne) je vymalováno
druhá věc, předtím jsem jel na Průmyslovou a tam to je široký jak blázen, tak že snad prvně v životě projedu mezi autama, protože jsem spěchal a hned mi tam nějakej kokot s Volvem strčil čumák a ne jednou *pissed*, dokonce mi tam strčil čumák i když jsem objížděl odstavený auto v našem pruhu, to byl kabrňák
No jo,nesmíš se těch kolon tak bát..I sami polišmeni na Pan Europenech projíždí kolanama skrz kolony..K čemu pak ta motorka je v centru,stát mezi autama..
no což to já se až tak nebojím, ale pokud není opravdu krize tak kolony nepodjíždím, prostě mi to nepřijde košer ani fér, třeba tajně doufám že když auta nebudu podjíždět tak oni mě budou dávat přednost tam kde mi náleží
ale s těma policajtama to je fakt, jenže jemu se každej uhne povinně a i kdyby ne, tak nevím jestli má Pan Europan řídítka 93 cm
každopádně pokud nenarazíš na debila tak na širších ulicích se to dá určitě v poho, ale ta Resslovka a jí podobný to už není nic moc
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
tak na motorce jezdím po Praze denně, jezdil jsem i na 12GS do školy a dá se to, první měsíc trochu nezvyk, ale po čase je to paráda..trochu cviku v nízkých rychlostech, odhad vzdáleností a šířky a pohoda. Horší, když je vedro, tak ten boxer pěkně topí, to už není vůbec příjemný. Jinak mám také skutra s velkými koly, a to je ještě lepší, žádnej fichtl ale 250ka, malej, lehkej, rychlej..když si mám vybrat, zda jet na skutru nebo na GS, radši vyberu skutra, protože je rychlejší a pohodlnější, v zimě kvůli vyhř. rukojetím GS..
Měsíčně najedu okolo 1000km po Praze a dnes bych za nic jinýho neměnil! Celoročně!
metjuu přiložený následující obrázek:
metjuu napsal:
žádnej fichtl ale 250ka, malej, lehkej, rychlej..když si mám vybrat, zda jet na skutru nebo na GS, radši vyberu skutra, protože je rychlejší a pohodlnější, v zimě kvůli vyhř. rukojetím GS..
Měsíčně najedu okolo 1000km po Praze a dnes bych za nic jinýho neměnil! Celoročně!
50ka fichtl ma tu vyhodu, ze pokud ji vedes po chodniku, jses de iure chodec (osoba vedouci motocykl do ojemu valcu 50ccm)... a osobne bych po tom misty drsnym ledu v zime na GS nejezdil, gripy negripy...
ad. jarax: ridici jsou fstekly skoro porad.. zvlast, kdyz je vedro...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
no což to já se až tak nebojím, ale pokud není opravdu krize tak kolony nepodjíždím, prostě mi to nepřijde košer ani fér, třeba tajně doufám že když auta
ja myslim, ze to fer je. Oni te v pripade stretu ohrozuji na zivote mnohonasobne vice, nez ty je.
Tedy jako ferovy bonus chapu projizdeni kolon.. navic co si pamatuji, auta maji TRVALE(?!) udrzovat pas mezi sebou v kolonach siroky alespon 2 metry.
btw: Resslovka je hardcore... doporucuji cihat az se uvolni protismer a pak tam najet... ale pozor na vybocujici auta.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
na motorce v Praze je to jen to jen o míře drzosti...rozhodně lepší než autem, i když osobně preferuji MHD...ale když je třeba, dá se v pohodě i na GSA, jen lidi na chodníku člověk leckdy vyděsí, když se vedle nich objeví......jinak skůtr 125-250ccm je nejlepší volba...potom bych dával na druhé místo motárda...pak dlouho nic a potom GS......na supersportu či sportovním naháči je to peklo...
Vjetrnik napsal:
na motorce v Praze je to jen to jen o míře drzosti...rozhodně lepší než autem, i když osobně preferuji MHD...ale když je třeba, dá se v pohodě i na GSA, jen lidi na chodníku člověk leckdy vyděsí, když se vedle nich objeví......jinak skůtr 125-250ccm je nejlepší volba...potom bych dával na druhé místo motárda...pak dlouho nic a potom GS......na supersportu či sportovním naháči je to peklo...
no Petre zalezi na tom, k cemu to chces pouzivat... ja jsem jezdil po praze jeden den na motardovi 650 xmoto a nemuzu rict, ze by to byl oproti osmikilu podstatny rozdil... a chybela prepravni kapacita.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
faktor zábavnosti je u motárdu THE BEST....pokud člověk řeší užitkovost, tak tam vede jasně skůtr.....
třeba toto
ty jsi zapomel na kouzelne slovicko "podle meho nazoru"
ja si myslim, ze tahle rovnice ma vice reseni a zas tolik bych motardy a high-wheel skutry nevyzdvihoval...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
http://foto.sciga..._szyba.jpg17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: však je mi to jasné...na té Tvé jde určitě hrát v pauzách tetris...
je tam integrovany IQ test a co je hlavni... diagnostika aneb na to co musis na BMW ssebou vozit a koupit pristroj na aprilce s bodovym displejem 50ccm prohlidnes rovnou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
moje řeč Vjetrníku, já když jsem trpěl v Resslovce tak jsem toužil po tom abych pod sebou neměl Adv ale svojí Jawu 250 s automatickou spojkou a pak mě jako záložní varianta napad i skůtr, to bylo prvně kdy jsem si uvědomil, že taková věc jako skůtr k něčemu je
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
btw: ja jsem o tom premyslel a mozna jeste driv nez moto bych resil obleceni, protoze pokud jsem navlecenej a je vedro, trpim jak zvire jedno na cem..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Maris napsal:
Jezdim často po Pze s dvanactkou GSem a vůbec žádnej problém nepocituju..Sice nemam boční kufry,který věřim budou trošku problém,ale zato budí mašina slušnej respekt mezi auty díky svojí velikosti.Přes auta vidím díky vysokýmu posezu.. A díky enduro odpruzení nejou kočicí hlavy zas takovej problém..Určitě lepší jak nějaký supersport.
Předjedu všechny kolony,žádný čekání..Já za sebe v motorku do Phy doporučuju.
Plně souhlasím. Nestrašte s velikostí. Někdy je to naopak výhoda... Skůtr je sice všeobecně považovanej za vhodnější do města,ale normální motorka (endurovitá) je taky super. Na každejch světlech jsi první a nemusíš řešit jestli bude někde kolona. Já jsem taky jednohlasně PRO.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Plně souhlasím. Nestrašte s velikostí. Někdy je to naopak výhoda... Skůtr je sice všeobecně považovanej za vhodnější do města,ale normální motorka (endurovitá) je taky super. Na každejch světlech jsi první a nemusíš řešit jestli bude někde kolona. Já jsem taky jednohlasně PRO.
ja jsem dneska vyrazil na osmikouli jeste pred destem z holesovic, smer Hornbach... tam odsud na miladu horakovou, pak na Kampu a zpatky do Hole... jenom v tricku a mikine, hezky pomalu.. a tezce jsem si to uzil treba pomale vykruzovani zatacek, plynula akcelerace... luxus... k tomu velky topcase na velky nakup (krmeni pro zelvy, tuna zeleninky pro kraliky a pro mne ...
Zpatky jsem to vzal ne pres malostranske namesti, ale okolo karlova mostu a rudolfina.. vsude bzucici turisti...
Ne, zatim neuvazuju o nakupu high-whell skutra.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
osobne na prahu mam malou hondu 110 obsah, jezdi za 2,5 litru ma 100kg a enduro a podobne s chuti necham doma...a zabava tam take je
WILL RACE FOR FOOD
BIGR napsal:
Na každejch světlech jsi první a nemusíš řešit jestli bude někde kolona. Já jsem taky jednohlasně PRO.
no tak to leda s 12GS, protože 1150 s dlouhou jedničkou a vařícím (obrazně ) motorem, to má rozjezd jak Tatra pravda že tu teplotu dost pořeší to předjíždění kolon ale stejně si nemůžu pomoct že to města bych si vzal něco menšího a nejlíp s automatickou spojkou
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
no tak to leda s 12GS, protože 1150 s dlouhou jedničkou a vařícím (obrazně ) motorem, to má rozjezd jak Tatra pravda že tu teplotu dost pořeší to předjíždění kolon ale stejně si nemůžu pomoct že to města bych si vzal něco menšího a nejlíp s automatickou spojkou
hele na to jsem se chtel uz zeptat..
kdyz stojis ve vedru s 1150 co 12GS.. tak se upece?
nebo ma chlazeni jine nez naporove? nekde v airboxu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
no tak to leda s 12GS, protože 1150 s dlouhou jedničkou a vařícím (obrazně ) motorem, to má rozjezd jak Tatra pravda že tu teplotu dost pořeší to předjíždění kolon ale stejně si nemůžu pomoct že to města bych si vzal něco menšího a nejlíp s automatickou spojkou
hele na to jsem se chtel uz zeptat..
kdyz stojis ve vedru s 1150 co 12GS.. tak se upece?
nebo ma chlazeni jine nez naporove? nekde v airboxu?
Nemá jiný chlazení než vzduchem. Maji sice ještě olejovej chladič,ale zase chladí se když jedeš. Takže popojíždění v kolonách ve vedru nedělá těmhle motorům dobře. Všeobecně vzduchem chlazený motory bez ventilátoru to nemaji rádi. Ale neznamená to,že je to nějaká tragedie stát chvíli někde v koloně. Je s takovou situací počítáno a není to zase tak choulostivý. Takže KLID...
Upravil BIGR dne 07.07.2009 21:48
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS