paja1 napsal:
Ale na druhou stranu, pokud je lepší vozit náhradní anténu imobilizéru, tak to je na pováženou. To se prostě nepovedlo.
Snad to bude u dokturka jen prkotina.
a co treba praskliny na ramu u Goldwinga atd..?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
Hicksi nestraš ho Mě se jednou povedl opravdu husarský kousek při nabíjení neinteligentní nabíječkou a to sice, že jsem baterku z motorky zapomněl odpojit a odpojil jí až druhej den a ta mrška stihla za tu dobu vyvařit všechnu vodu, zbyla jen kyselina No tak se dolila nabila funguje dál a ne znatelně hůř Pravda je že to je na Jawě kde není starér
Článek při nízkým napětí sice sulfatuje, ale i to se dá zachránit a trochu tomu pomoct impulsní nabíječkou, jde o to kolik ta baterka bude mít po nabití a odstatí napětí a nejlépe i hustotu, ale když je objednaná nová tak je to stejně jedno
no ja bych chtel videt tu resuscitaci 8,9V pB baterie, ale rad se necham prekvapit
btw: ja jsem expert zase na lipolky.. jedna mi explodovala -- doslova -- plamenem ... ve stanu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Podobný problém jsem řešil na mojí 1150. Asi po 60km jízdy zničeho nic nešla nastartovat. Zhasínaly kontrolky a ani ťuk. Po několika opravdu marných pokusech o roztlačení (bylo to na rovině a osádka já + moje milá první žena) jsem sehnal ochotného řidiče s káblema a nastartovaným autem . A co myslíš? Ani ťuk!!! Po zoufalých asi 20 minutách jsem pána propustil a bádal dál. Byl jsem těch 60 km od domu, neděle odpoledne uprostřed sídliště Dubina v Ostravě. Oddělal jsem kryt od startéru, že to zkusím kladivem po něm jak se dělalo na Tatrách 148. Jelikož jsem kladivo neměl, tak jsem jenom zahýbal s kontakty a najednou vrrrrrrůůůům a mašina chytla. Domů jsem dojel a hned koupil novou baterku. Asi 2 měsíce byl klid. A pak začal startér trochu blbnout - jakoby jenom vystrčil cívku a točit začal až tak za sekundu - při studeném motoru - při teplém se to zdálo o.k. Tak se to opakovalo asi 14 dní a pak najednou ťuk, ťuk a zase nic. Potočil jsem startérem (na 2 z kopce) a chytlo to . To se mi stalo asi 2x a startér šel ven. Rozebral jsem ho a byl to utržený magnet na statoru. Takže mám nový stator a zase chytá jak zamlada. ...zatím...
Já nejsem vystrašený, prostě už to chce novou. A lepší je, že mě to chytlo v neděli doma, než teď jak pojedu na dovču, takže štěstí v neštěstí :-)
Jinak baterka se podařila nabít, jen ji kamarád nenabil do plna, páč jsem hned druhý den potřeboval jet.
Každopádně jistota je jistota a dneska ji budu měnit za novou, tak pak napíšu, jaké má napětí.
Thymallus napsal:
Já nejsem vystrašený, prostě už to chce novou. A lepší je, že mě to chytlo v neděli doma, než teď jak pojedu na dovču, takže štěstí v neštěstí :-)
Jinak baterka se podařila nabít, jen ji kamarád nenabil do plna, páč jsem hned druhý den potřeboval jet.
Každopádně jistota je jistota a dneska ji budu měnit za novou, tak pak napíšu, jaké má napětí.
to nenabití do plna může být celý problém. Rozhodně bych ji nevyhazoval.
www.lc8adv.cz
Ještě dlužím uvést důvod mé závady. Moc se mi do toho nechce, jelikož to znamená, že jsem pěknej emil (promiň Emile, u nás se to tak prostě říká ).
Bylo to baterkou. V celém příběhu jsem ze sebe blbce udělal několikrát, např. když jsem k Bychlovi přitáhnul startér, jelikož jsem "měl" 100% jistotu, že je to on. Naštěstí mě tam Pepa přesvědčil, ať dovalim celou motorku, že jí dá na diagnostiku a uvidí ... no ještěže tak.
Měl jsem vážně pošramocené sebevědomí, než jsem si na baterce všiml jedné maličkosti. Kdybych tuto sabotáž odhalil hned na začátku, nemusel jsem po ničem pátrat a dříve zase jezdit:
[img][/img]
dokturek přiložený následující obrázek:
já mám GSo 1200 r.v. 2008 a kdo ho má (nevím jak u starších), tak ať se koukne pod zobákem zespodu na chladič oleje - já tam mám logo BMW a KTM vedle sebe
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
ale proč by mělo vadit že je baterka pro KTM? pokud vyhovují parametry, tak je přece buřt co tam máš napsaný, jestli KTM, AKUMA, BOSH, nebo co? Jsem blbej? Vysvětlí mě to někdo?
díky
Perna napsal:
ale proč by mělo vadit že je baterka pro KTM? Vysvětlí mě to někdo?
díky
Vysvětlí: byl to pokus o vtip. Na tý baterce samozřejmě nic takovýho napsáno není. Není to ani ta vadná, ta byla origo od BMW, na fotce je nová Yuasa za patnáct stovek. No, to jsme se zasmáli ... tak sorry.
Proti KTM nic nemám, naopak: chtěl bych napravit svouji chybu, že jsem se zbavil 660SMC (ta mj. žádnou batt nemá :)). Jen mě baví to vzájemné popichování.