Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 2:   1    2  
 
ponížení
hicks
#21 
Přidané 07.07.2009 21:56
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
paja1 napsal:
Ale na druhou stranu, pokud je lepší vozit náhradní anténu imobilizéru, tak to je na pováženou. To se prostě nepovedlo. Frown
Snad to bude u dokturka jen prkotina.


a co treba praskliny na ramu u Goldwinga atd..?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#22 
ponížení
Přidané 07.07.2009 21:58
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
MotoPaja napsal:
Hicksi nestraš ho Wink Mě se jednou povedl opravdu husarský kousek při nabíjení neinteligentní nabíječkou a to sice, že jsem baterku z motorky zapomněl odpojit a odpojil jí až druhej den a ta mrška stihla za tu dobu vyvařit všechnu vodu, zbyla jen kyselina Grin No tak se dolila nabila funguje dál a ne znatelně hůř Wink Pravda je že to je na Jawě kde není starér Smile
Článek při nízkým napětí sice sulfatuje, ale i to se dá zachránit a trochu tomu pomoct impulsní nabíječkou, jde o to kolik ta baterka bude mít po nabití a odstatí napětí a nejlépe i hustotu, ale když je objednaná nová tak je to stejně jednoSmile


no ja bych chtel videt tu resuscitaci 8,9V pB baterie, ale rad se necham prekvapit Grin

btw: ja jsem expert zase na lipolky.. jedna mi explodovala -- doslova -- plamenem ... ve stanu Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
dalibork
#23 
ponížení
Přidané 07.07.2009 22:07

Příspěvků: 51
Registrace: 12.04.09
Podobný problém jsem řešil na mojí 1150. Asi po 60km jízdy zničeho nic nešla nastartovat. Zhasínaly kontrolky a ani ťuk. Po několika opravdu marných pokusech o roztlačení (bylo to na rovině a osádka já + moje milá první žena) jsem sehnal ochotného řidiče s káblema a nastartovaným autem . A co myslíš? Ani ťuk!!! Po zoufalých asi 20 minutách jsem pána propustil a bádal dál. Byl jsem těch 60 km od domu, neděle odpoledne uprostřed sídliště Dubina v Ostravě. Oddělal jsem kryt od startéru, že to zkusím kladivem po něm jak se dělalo na Tatrách 148. Jelikož jsem kladivo neměl, tak jsem jenom zahýbal s kontakty a najednou vrrrrrrůůůům a mašina chytla. Domů jsem dojel a hned koupil novou baterku. Asi 2 měsíce byl klid. A pak začal startér trochu blbnout - jakoby jenom vystrčil cívku a točit začal až tak za sekundu - při studeném motoru - při teplém se to zdálo o.k. Tak se to opakovalo asi 14 dní a pak najednou ťuk, ťuk a zase nic. Potočil jsem startérem (na 2 z kopce) a chytlo to . To se mi stalo asi 2x a startér šel ven. Rozebral jsem ho a byl to utržený magnet na statoru. Takže mám nový stator a zase chytá jak zamlada. ...zatím...Wink
 
Thymallus
#24 
ponížení
Přidané 08.07.2009 07:27
Avatar člena


Příspěvků: 313
Registrace: 07.04.09
Já nejsem vystrašený, prostě už to chce novou. A lepší je, že mě to chytlo v neděli doma, než teď jak pojedu na dovču, takže štěstí v neštěstí :-)
Jinak baterka se podařila nabít, jen ji kamarád nenabil do plna, páč jsem hned druhý den potřeboval jet.
Každopádně jistota je jistota a dneska ji budu měnit za novou, tak pak napíšu, jaké má napětí.
 
Juan
#25 
ponížení
Přidané 08.07.2009 11:28
Avatar člena


Příspěvků: 312
Registrace: 16.03.08
Thymallus napsal:
Já nejsem vystrašený, prostě už to chce novou. A lepší je, že mě to chytlo v neděli doma, než teď jak pojedu na dovču, takže štěstí v neštěstí :-)
Jinak baterka se podařila nabít, jen ji kamarád nenabil do plna, páč jsem hned druhý den potřeboval jet.
Každopádně jistota je jistota a dneska ji budu měnit za novou, tak pak napíšu, jaké má napětí.

to nenabití do plna může být celý problém. Rozhodně bych ji nevyhazoval.
www.lc8adv.cz
 
Thymallus
#26 
ponížení
Přidané 08.07.2009 18:42
Avatar člena


Příspěvků: 313
Registrace: 07.04.09
Takže, baterka vyměněna. Ta stará má po pondělní delší vyjížďce 12,3V...
Ale jistota je kulomet, a nová je nová :-)
 
dokturek
#27 
ponížení
Přidané 02.08.2009 09:39

Příspěvků: 272
Registrace: 07.07.08
Ještě dlužím uvést důvod mé závady. Moc se mi do toho nechce, jelikož to znamená, že jsem pěknej emil (promiň Emile, u nás se to tak prostě říká Smile).
Bylo to baterkou. V celém příběhu jsem ze sebe blbce udělal několikrát, např. když jsem k Bychlovi přitáhnul startér, jelikož jsem "měl" 100% jistotu, že je to on. Naštěstí mě tam Pepa přesvědčil, ať dovalim celou motorku, že jí dá na diagnostiku a uvidí ... no ještěže tak.
Měl jsem vážně pošramocené sebevědomí, než jsem si na baterce všiml jedné maličkosti. Kdybych tuto sabotáž odhalil hned na začátku, nemusel jsem po ničem pátrat a dříve zase jezdit:
[img][/img]
dokturek přiložený následující obrázek:


[41.65Kb]
 
Tom_P
#28 
ponížení
Přidané 02.08.2009 09:54
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
já mám GSo 1200 r.v. 2008 a kdo ho má (nevím jak u starších), tak ať se koukne pod zobákem zespodu na chladič oleje - já tam mám logo BMW a KTM vedle sebe Smile
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Perna
#29 
ponížení
Přidané 10.08.2009 21:02
Avatar člena


Příspěvků: 138
Registrace: 11.05.09
ale proč by mělo vadit že je baterka pro KTM? pokud vyhovují parametry, tak je přece buřt co tam máš napsaný, jestli KTM, AKUMA, BOSH, nebo co? Jsem blbej? Vysvětlí mě to někdo?
díky
 
www.geomp.cz
dokturek
#30 
ponížení
Přidané 14.08.2009 15:30

Příspěvků: 272
Registrace: 07.07.08
Perna napsal:
ale proč by mělo vadit že je baterka pro KTM? Vysvětlí mě to někdo?
díky


Vysvětlí: byl to pokus o vtip. Na tý baterce samozřejmě nic takovýho napsáno není. Není to ani ta vadná, ta byla origo od BMW, na fotce je nová Yuasa za patnáct stovek. No, to jsme se zasmáli ... tak sorry.
Proti KTM nic nemám, naopak: chtěl bych napravit svouji chybu, že jsem se zbavil 660SMC (ta mj. žádnou batt nemá :)). Jen mě baví to vzájemné popichování.
 
Perna
#31 
ponížení
Přidané 14.08.2009 15:34
Avatar člena


Příspěvků: 138
Registrace: 11.05.09
jo táááák, dobrý, chytil jsem se. ale některý info jsou tady zarážející a některý usměvný, tak jsem si říkal, co to je za kravinu, tady toto..... Smile
 
www.geomp.cz
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 86
Členové on-line: 1
francuz

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI