Já šel do 11ky a nelituju. Na 650 jsem se vezl až když jsem již koupil a přijde mi moc malá. Do terénu je 650 dakar asi lepší ale na cesty ve dvou nemá 11ka chybu. A pětikvalt je takový přirozený omezovač rychlosti když ji nemáš v úmyslu honit.
Můžu vřele doporučit.
A klepání a cvakání a bůhví co ještě časem přestaneš vnímat a později by ti to už chybělo.
Splněný sen moje 1100GS
Dakujem za reakcie aj za internetovu adresu p.Soukupa,uložil som si to.Včera mi odpisal pan ktoremu som pisal na mail,povedal som mu že sa mu ozvem.Určite by mi to urobilo velku radosť kupiť ju hned ale ešte počkam,no a to cvakanie a klepanie v motore som počul aj ja že si to netreba všimať,že je to v norme.No toho teda resp. tej 650-tky som sa obaval,lebo na moju vahu a vyšku by mi asi moc nestačila.Predsa 1100 je už nejaky kaliber a mal by som s nim byť spokojny.Sučiastky hadam nebudu predražene ako ma niektory ludia varuju,je to Bawo to bude drahe.No až tak drahe to nebude.Ako som pisal,ak budete vedieť o niečom kludne mi to ponuknite ak teda môžem samozrejme poprosiť.Budem mať radosť.Dakujem,všetkym.
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
Já jestli můžu napsat osobní názor čistokrevný BMW je buď boxer nebo káčková řada tj. ležatej čtyřválec. BMW F 650 GS za BMW nepovažuju patamůšto to je kooperace s rakušákama motor je rotax 650 kterej používá i JAWA a CAGIVA . Dokonce motorárna Rotax se podílí i na vývoji KTM motorů .Kluci od 650 prominou
Chlapi,nechcem zakladať novu temu až som tu neni nahodou zpdnuty.Chcem sa opytať,čo poviete na toto?Ma nabehane 80000km,je to dovoz z Anglicka,ma servisku aj vybavu a vyzera pekne.Co u Bawa z 80000-tisicmi kilometrami?Na čo sa pripraviť a čo hlavne skontrolovať?Viem že to neni R1100GS ako je v nazve ale rozmyšlam že predsa 1150-tky su krajšie,no stale niečo obzeram lebo ak niečo kupim chcem to na dlhšie.Pozrite
http://www.autovia.sk/motorky/bmw-r1150gs-31480
Za dva tyždne sa chcem isť na to pozreť.Diky
Upravil black333 dne 01.09.2009 12:39
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
StálE ta samá písnička....kdy to už zkončí? Motorky z Anglie prostě nebrat, důvodů je vícero a už se to tu řešilo mnohokráte....CO S MOTORKOU, CO MÁ ŘEZENÍ VPRAVO, PLYN VLEVO, SPOJKU VPRAVO...NO NÉ?
to Andy: cinkni Bobovi a něco Ti doveze z DE....jinak 80.000km není problém, také to tu bylo již řešeno...Brezovar je opět na cestách a má najeto 250.000...
andy1978 napsal:
No chcel by som ešte vedieť ako je to z tymi ročnikmi pred r.v98 čo sa tika 1100gs-ka,ževraj mali niečo z prevodovkou.
Bych to viděl asi takhle:
Do roku 97 měly motorky 3 unašecí segmenty na ozub. kolech převodovky, po té dělali 5 segmentů.
Rozdíly:
Adolf kvalty kopal jak hovado a 3 segmenty se ošoupaly a vyskakoval kvalt. Nic s čím by jsi nedojel domů a dělalo to jen někomu a jen někdy.....mohl jsis tím najezdit dalších 50tis km bez nutnosti repase. Když se problém projevil, obyvkle do 40tis km nebo nikdy.
5 segmentů Adolf ošoupal taky, ale protože to je novější ročník, tak se to projevilo později a už se o tom nemluvilo,protože se propíraly tehdy nové 1150.
Výsledek:
Starší převodovka hladčeji řadí než novější, ale v případě fyzického zničení 3tího rychlostního stupně, jsi měnil celou hřídel "stromku" ozubení (bo3jka byla jeho součástí),což bylo dražší než u novějšího typu,kde měníš jen kolečka.
Nicméně jednotlivej pajšl obou typů převodovek je vzájemně zaměnitelnej a do motorky z roku 97-99 klidně dali při montáži ze skladu kompletní převodovku z 95tky a hned jsi měl a máš pocit sucha a bezpečí.
Další rozdíl je snad ten, že k prvnímu typu převodovky,potřebuješ i první typ rozvodovky (kardanu). Ale zase to jde upravit a napasovat.
Snad jsem to nějak nezkomolil a neuvedl lidi v omyl.....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
VJETRNIK-diky,už som sa zlakol lebo to na spodku som nečital a stale som rozmyšlal o akom plyne a spojke to vlastne hovoriš.BOBOVI som pisal,tento tyžden ma niečo priviesť,dal mi inač aj ponuku na jedno GS-ko tiež 80000km najazdene ale cena bola drahšia ako tato z Anglicka.Takže uvidim.Inač,ak sa nerozhodnem teda pre BAwo,pojdem do Varana ale to tu už nepatri.Pojdem sa na nom zviesť a uvidim HRABE_X-diky moc,pisal mi jeden totiž na jeden inzerat ohlade 1100-ky,vyzerala prekrasne,preto som chcel nejake informacie.No ale budem uprednostnovať 1150,predsa novši typ a mne sa viac pači.Som ale rad že ste mi ako tak odpovedali.
Zaujma ma ako sa to da vyskušať aby som počul tie nezvyčajne zvuky od kardanu,proste nejako sa tam odborne ukazať.Takže diky moc..
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
Seš velkej kluk, tak si kup velkou motorku SIMSONA nech mladejm (650káři - nic ve zlým)
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
tak tak na co se cejtíš to si kupale já osobně s 194cm by jsem si 650 nekoupil, to je spíše takoví funbike a na cestování urcitě velké gs, ale zase na lítání po polnačkách se 650 hodí podle mě více
Chlapi,diky ale už neriešime temu 650-tku,mam na mysli 1150-tku
Chcem vedieť čo poviete na tuto kočku http://www.autovia.sk/motorky/bmw-r1150gs-31480
Jedna sa o nazor,riešim len 1150,tato tema 650-1100,neplati,len som nechcel zakladať novu temu,dakujem za pochopenie
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
... zase Anglican? U nas jsou s tim problemy s prihlasovanim - minimalne se svetly - vymena nutna (drahe). A ten autobazar ma jakou povest? Radim koupit u osvedcenych dovozcu nebo v Nemecku / Rakousku u dealera znacky (to jsem udelal ja).
...nejspis zaplatis o neco vic, ale nebudes si pozdeji skubat vlasy, az se takova nalestena bida rozsype (vime, jak funguji bazary). Uz jsem videl mnoho typku jasat, jak usetrili. Obvykle jim to nevydrzelo moc dlouho - to jasani. To radeji jeste pockej a dosetri.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
... zase Anglican? U nas jsou s tim problemy s prihlasovanim - minimalne se svetly - vymena nutna (drahe). A ten autobazar ma jakou povest? Radim koupit u osvedcenych dovozcu nebo v Nemecku / Rakousku u dealera znacky (to jsem udelal ja).
...nejspis zaplatis o neco vic, ale nebudes si pozdeji skubat vlasy, az se takova nalestena bida rozsype (vime, jak funguji bazary). Uz jsem videl mnoho typku jasat, jak usetrili. Obvykle jim to nevydrzelo moc dlouho - to jasani. To radeji jeste pockej a dosetri.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
BUBAK-diky za radu,no takto,nepredava to bazar.Chalan ktory to predava,je vlastne majitel aj z Anglicka.To znamena,on pracoval v Anglicku a tam si ju kupil.Prestal tam pracovať a vratil sa na Slovensko a samozrejme doviezol si motorku ktoru tam použival zo sebou domov,na Slovensko.No a teraz ju predava,ma servisku,vybavu a s prepisom by nemal byť problem.Tie svetla si tiež myslim že budu inač svietiť,preto by sa mali dať vymeniť,no tam ja nemam problem,nemyslim ohlade financii ale je tam znami,tak hadam pomôže.Inač,rad by som vedel ako sa pači vam a aky spravil dojem na vas,na tych fotkach.
Upravil black333 dne 02.09.2009 18:49
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
Komentovanie fotiek ti aj tak nepomôže, ak o ňu máš záujem mal by si sa popnáhľať aby ti ju niekto nevyfúkol .
Z anglánom nie je žiadny problém, ja ho mám tak isto. Okrem pár hrdzavých skrutiek ktoré som vymenil je absolútne .....no a prestavba riadenia z pravej na ľavú...na tom sa dohodneme
Glock-plastik fantastik :-)
Zdar,Slovačisko,už som myslel že si ty sam predavajuci,no pozeram že asi nie.Chcem sa isť na nu pozreť,jasan že je dobre ju vidieť na vlastne oči,no môžem najskôr za dva tyždne.Ak mi ju vyfuknu,pride druha a potom tretia a atd.Budem vyberať.MAm teraz Suzuki dr800Big,nemôžem si dovoliť mať dve moto v garaži,takže čakam kym sa preda.No chcem sa na Bawu previesť,uvidim ako my padne do ruky a pod zadok.No a ak my nepadne potom sa už budem pozerať po Varaderu ale pochybujem že by mne Bawo nesadlo,hlavne ak my sadol terajši BIG a tiež nemôžem nič zle povedať na terajšiu moto ako Big
Takže ak ju odtestujem dam vedieť a dufam že my vyjde počasie.Takže diky aj tebe za radu.Zdar do Humenneho
Inač,je to moja srdcovka,takže Varadero je skôr nahradnik,u mna je Bawo a myslim to ako koniček,na prvom mieste len a len Bawo.No osedlam a uvidim.Určite dam vedieť ako som sa na nej citil.
Upravil black333 dne 02.09.2009 21:44
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
fakt hodně záleží na co tu věc chceš,polid alespoň trochu na turistiku tak vol 11náctku nebo jedenáctpade,pokud hodně terénu tak 650,ale ten jednouch je vážně otrava,nedá se na tom nikam rozumě doject,vždy když jedu na jednoválu tak se mi zdá že se to už ve 100km/h ničí,prostě je to takový divný když to dlouhodobě držíš po silnicimjá sem na 11nácte byl nasprosto spokojenej člověk a to i v terénu,samozřejmě člověk musí ten terén jen project a né proletět jako na lehkym enduru,jo a kdyby jsi měl zájem tak svou turisticky vybavenou 11náctku prodávám