Konec pokusů. Rozhodl jsem se, že během zimy tam dám Creptus, ale s jednou koncovkou. Původní výfuk prostě žádný kloudný zvuk nevyloudí.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal(a):
Konec pokusů. Rozhodl jsem se, že během zimy tam dám Creptus, ale s jednou koncovkou. Původní výfuk prostě žádný kloudný zvuk nevyloudí.
nebyl jsem s ním bůhví jak spokojenej. Měl jsem dva, jeden falešnej a druhej samo pravej. Zvuk byl hlubší ale připomínal mi plechovku a co se týče výkonu výfuk ji nepřidal ani koně. Když jsem vyndal tlumicí vložku, motorka vyloženě řvala a nechtěla vůbec jet. Po pár kilometrech mi shořela guma pod objímkou výfuku a přiškvařila se k antikorovýmu obalu. Po dalších pár kilometrech prostředek vejfuku zežloutnul a nešel ničím vyleštit zpět do zrcadlova (jako kdyby tam chyběla vata) to vše během prvních dvou dnů. Výfuk jsem nereklamoval protože mi tam ani on ani imitace neseděli, tak jsem musel k nejbližšímu zámečníkovi aby mi předělal držáky tudíž předpokládám že v ten moment bylo po záruce. Z toho vyplývá že už nikdy creptus ani žádný jinou podobnou značku která osazuje motorky vejfukama podle průměru trubky. Jedině značku která má výfuk určený na ten a onen model. Co se týče mne tak mám objednanýho akrapa. Já vím je to moc peněz, ale kdybych ho koupil hned mohl jsem ušetřit 7,8 tisíc za blbýho creptuse takže by zas tak drahej nebyl
Upravil Novej dne 23.08.2010 20:34
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
vždyť to nemusí být akrap, co třeba remus nebo scorpion. Jsou přímo na Dakara bez nutnosti seřizovat bohatost směsi.
Upravil Novej dne 24.08.2010 06:27
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
berka napsal(a):
Byl jsem na chatě u kamaráda a při té příležitosti jsem natočil krátké video aby byl k dispozici zvuk kuchaného výfuku. Takže levá koncovka bez přepážky ve výstupu, katalyzátor nepoškozen a v pravé koncovce vata.YouTube Video
Další hlupák který chce srát okolí hlukem
Takže za mě
Sám seš hlupák - výfuk nikoho nesere, ty sám svojí přítomností sereš lesapány a samozvaný kazatele.
Snad jednou jsem viděl že si malé děti zacpávali uši - to byla ale sranda. Výfuk jen upozorní a mnohdy má bezpečnostní efekt - cyklista zpomalí, houbař uhne, atd....
To že po lese pojedeš na tichošlápkovi nic na situaci nemění - jen jsem zaznamenal daleko agresivnější chování od okolí - mají větší pocit bezpečí a troufají si. Hluk z výfuku je taková distanční psychoclona.
Pokud je dotyčný normální stejně to s hlukem nepřehání a ty extrémisti moc nejezdí.
Jediná výhoda je že o tobě potencionálně nemusí 1/3lidí vědět ale to je relativní vzhledem k roč. období - v létě zalistněný les hluk hodně dobře pohltí a enduráci po lese moc nejezdí. Jaro/podzim zase nelezou do les tolik lidi.....
Takže se přestaň dělit na hlupáky a chytráky - všichni děláme to samý jen ne podle norem....
Dakar 650, HusaberG
Proč být slyšet na kilometry daleko? A cyklista nebo pěšák Tě na těch 100 metrů uslyší i na nejtišším seriovém výfuku, když kolem něj neproletíš, ale pomalu projedeš, nikdo nemá pocit ohrožení...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
to MikibeG: to je pěkná blbost... - hádat se o tom nebudu....
Proč být slyšet na kilometry daleko? Nikdy jsem nemluvil o uřvaným výfuku a ani skorootevřený výfuk není v létě slyšet nad 500m.....
A cyklista nebo pěšák Tě na těch 100 metrů uslyší i na nejtišším seriovém výfuku, když kolem něj neproletíš, ale pomalu projedeš, nikdo nemá pocit ohrožení... Když ho vidím tak neproletím / nejsem mladej ani ****/.... když ho nevidím za zatáčkou a on mě neslyší (ještě se ti to nestalo ?? mě jo i s polootevřeným ) tak je zaděláno... když jedu lesem tak se nešourám a toho času už není mnoho..... Potkal jsi někdy koně? , skupinu vesele se bavících lufťáků ? ...... To jsou moje důvody pro bezpešnost slyšet a vidět - oboustraně.Dakar 650, HusaberG
Jo, koňáky jsem párkrát potkal...chtěli se prát, že jsem kvůli tomu jejich masu nevypnul motor a nehodil motorku do křoví, aby oni páni mohli projet...že je to jako plaší a oni to maso neumí řídit....či co
Jinak že by mne za zatáčkou neslyšeli, to se mi nestalo...s tím problém fakt nikdy nebyl.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
JJ o tom mluvím - např. kůn i jezdec se připraví na setkání 3tího druhu a mají čas na řešení... spec. s koněma je to dost hustý - hlavně mladý holky když se jim mezi nohama nečekaně postaví
Dakar 650, HusaberG
Vjetrnik napsal(a):
...obzvláště, když chce jezdit lesem, kde by vlastně správně neměl co dělat....
Tato cesta lesem je JEDINÁ cesta, kudy se dá k chatě jet. Chaty a podobné stavby, se málokdy stavějí na sídlišti
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Můžete sem někdo dát foto jak vypadá 650GS s jedním výfukem? Bojím se že ta pravá strana bude nějaká prázdná, když tam nebude druhý výfuk. Dále se nemůžu rozhodnout zda tam dát ovál nebo kulatý a celkem mi překvapila rada ohledně Creptusu, že je lepší nedávat ho tam. Máte někdo další zkušenost s Creptusem?
Chtěl jsem výfuk objednat během příštích 14 dnů, ale zatím tedy počkám. Cenová nabídka od Creptusu na ovál, včetně všech potřebných dílů k montáži a propojení s origo svody byla 4400 Kč vč. DPH
Upravil berka dne 04.09.2010 23:22
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Mám objednáno, jen to nebude Creptus, ale Sharon. Pro Creptus to mám trochu z ruky. Za pár týdnů dám foto a video se zvukem.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350