Luboss: oni používají svojí širokopásmovou (?) lambdu a ještě to ovlivňují tím nastavením. Rozhodně tím ovlivníš spotřebu ale tohle řešení dělají asi lidi, kteří chtějí optimální výkon bez ohledu na spotřebu. Ono to vlastně jen dolaďuje signál z lambdy ale posouvá to mapu podle složení plynů a jen to jemně ladíš. Prý třeba když jedeš dlouho na dálnici, tak si to můžeš nastavit trošku jinak. Na BMW je to jiná verze než třeba na Hondu nebo Yamahu a má to nějak dodělávaný druhý poťák na řízení předstihu. Ten nejde řídit za jízdy (je na šroubovák). Mě se to celé nelíbilo a nekoupil jsem to a zejména když jsem slyšel, jaké problémy s tím má Gik na sajdě. Jinak oni dokonce upravují i signál z TPS.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nechá se lambda nějak změřit jestli je v kondici nebo v pr.... mě to teď z ničeho nic začalo při akceleraci prskat a vynechávat, na začátek plynu jede dobřě, ale jakmile přidám víc plynu tak začne cukat prskat a netáhne. Nesetkali jste se s tímto problémem taky někdo mám KN, Y svod a remus revolution, díky za rady
R1150 GS Adventure
Dík za radu dneska jsem tam zkusil dát origo filtr a výrazně lepší, ale zajedu na diagnostiku než začnu odpojovat jestli ta něco neprozradí.
R1150 GS Adventure