Guzzi se mi hooodně líbí, Stelvio teda už tolik ne, Breva třeba je daleko hezčí, určitě to je motorka co má koule, jen teda pro mě by asi byl těžko použitelnej motor co jede nad 6000 pt/min když já s GS jezdím do 4000
jinak ale NTX verze - 150 guma vzadu, mlhovky Hella Micro s ozdobnou krytkou, ten zadní padáček je fakt pěknej
nemyslím že by to bylo pouťovější než BMW, natožpak než přímý konkurent, tzn. 1200 GS
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
...mi se Stelvio taky celkem líbí, stejně jako by se mi jako druhá motorka líbilo třeba Griso, ale kdybych volil z Guzzin, tak by to byla Moto Guzzi V7 Café Classic http://www.motork...14184.html
Chlapi, já vím, že je to striktní věc názoru, ale mě připadá, že ty světla jsou jak z hororu MOUCHA a ten větrnej štítek je jak ten kostěnej pancíř co má nad hlavou triceratops. No prostě r1100gs se svým světlem jak z autobusu je proti tomu krasavice. O nádherných křivkách 1150 a 1200 ani nemluvě. Ale znovu opakuju, je to věc názoru.
boGaS napsal:
Chlapi, já vím, že je to striktní věc názoru, ale mě připadá, že ty světla jsou jak z hororu MOUCHA a ten větrnej štítek je jak ten kostěnej pancíř co má nad hlavou triceratops. No prostě r1100gs se svým světlem jak z autobusu je proti tomu krasavice. O nádherných křivkách 1150 a 1200 ani nemluvě. Ale znovu opakuju, je to věc názoru.
přesně tak, jak jde o design platí známé pořekadlo o gustu a dišputátu mě se Stelvio taky nijak zvlášť nelíbí, ale prostě to je Guzzi, mě to třeba oslovuje
jen si neodpustím k tomu designu, vytáčí mě doběla když někdo řekne že "to je divný, je to hnusný, to se prostě nepovedlo, takovej Bandit nebo Hornet, to jsou pěkný klasický motorky"
proboha jak jak japonci můžou dělat klasický motorky?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Brnak Jim napsal:
Seš asi moc mladej,čtyř nebo šesti násobnývítěz Dakaru byla Cagiva Elefant s motorem Ducati
No ,ale už jsi psal že BMW R100GS jezdí za 9litrů a já jezdím za 6.0,tak nevím
Potom nejezdíš,ale plazíš se. :-D
Italové vymetli sklady a postavili motorku z pár povedených kousků. Beztak jim to určitě sestavil nějakej Němec a jel na tom Francouz. :-D
Čili důvod oslavovat italské enduro je pro mě stále scestné.
Zavzpomínat si na ten úlet můžeš zde. http://www.rallye...tml#bilderH.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Pánové s BMW co máte proti Italům???
Mě to jezdí rokem bez jediné poruchy. A zde je odkaz na DAKAR
http://www.cagiva-club.com/index.php/inf/1-jak-to-vypadalo-s-cagivou-v-rally
já myslím že proti Guzzi nikdo nic moc nemá, Guzzi si jde svojí vlastní cestou, která je ale velmi nápadná cestě kterou celou dobu razí BMW
dalo by se říct, že to je taková poměrně povedená, leč pořád kopie
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Když BMW postavila první motor, v Japonsku vynalezli kolo, mrtvý moře bylo jenom nemocný a Brňák Jim oslavil stříbrnou svatbu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
když Guzzi začala dělat motorky bylo BMW významnou společností, stejně jako dnes
a pokud jde o motorky tak BMW dělá boxery od roku 23 dodnes, Guzzi začala dávat podélný V až v 70. letech, proto si myslím že je jasný kdo si jde svojí cestou a kdo se veze
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Brnak Jim napsal:
Seš asi moc mladej,čtyř nebo šesti násobnývítěz Dakaru byla Cagiva Elefant s motorem Ducati
No ,ale už jsi psal že BMW R100GS jezdí za 9litrů a já jezdím za 6.0,tak nevím
Potom nejezdíš,ale plazíš se. :-D
Italové vymetli sklady a postavili motorku z pár povedených kousků. Beztak jim to určitě sestavil nějakej Němec a jel na tom Francouz. :-D
Čili důvod oslavovat italské enduro je pro mě stále scestné.
Určitě se neplazím když jsem byl z Banátu v 11 večer doma aspotřeba byla necelejch 6 litrů.
Akdyž si budu chtít zavspomínat na ten jak říkáš úlet,tak to mám na živo v garáži u syna v originál barvách "LUCKY STRIKE"
Taky ji mám doma v "LUCKY EXPLORER" a sem s ní spokojený. Ale nějací lidé mají jen svoji zcestnou pravdu a omyl neuznají
Pro Brňáka Jima:
Měl by jsi změnit značku hulení,protože tvůj stihomam je již téměř na hranici paranoidní masturbace mozku.
To že říkám, že PD není pro mě a nová Guzzi se mi nelíbí,neznamená, že je pomlouvám jako špatný motorky. Prostě jen neseděj mě jako osobě. Mimo jiné PD komplet nazbrojené od HP včetně veškerých úprav motoru jsem jezdil - nikoliv tedy vlastnil a Cagivu Elefant - i když v 900ccm verzi taky.
Proto moje tvrzení, co mi sedí a co nikoliv je v těchto případech objektivní, i když prezentuje pouze můj názor jednotlivce se kterým nemusíš souhlasit.
Nicméně masírovat ego ti nehodlám a stále tvrdím, že Italská endura jsou pouze druhá liga a PD je přežitý veterán,který je do dnešního provozu mým stylem jízdy za hranicí bezpečnosti a pohodlí. * tup*
Upravil Hrabe_X dne 09.09.2009 07:33
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
xHackerM napsal:
Oživíme. Nějaké aktuální zkušenosti či přímé porovnání s GS?
Ahoj, mel jsem prvni Stelvio koupene v 2008 a najezdil s nim 48tis Km. Krome utrepane mlhovky uplne a opakuji uplne bez sebemensiho problemku.
Novy majitel na ni pokracuje a taky super spokojeny.
Vloni jsem se rozhodoval a nakonec poridil opet Stelvio. Lepsi motor s rolnami, ABS, TCS aj. Uplne v plne vybave se vsemi doplnky. Mam na motorkarich...oranzova barva.
Proc zase Stelvio? KTM retez. Explorer - necitil jsem proste predni kolo, jako bych je nevodil...ale mozna jen pocity. Ducati - strasny pristup prodejce.
GS LC - super pristup prodejce, na vikend pujcene, najeto cca 1000 Km do Krkonos a okoli. Ja na BMW nenasel nic, co by mi nesedelo! Vse OK, ale na druhou stranu nic, co by me vzalo u srdicka a nadchlo. Jen proste neverim tem 125 konikum. Ja mam na Stelviu ladak a optimalizaci mapy a GS mi prijde proste pomalejsi, slabsi, nevim, jak to rict jinak.
xHackerM napsal:
Oživíme. Nějaké aktuální zkušenosti či přímé porovnání s GS?
Ahoj, mel jsem prvni Stelvio koupene v 2008 a najezdil s nim 48tis Km. Krome utrepane mlhovky uplne a opakuji uplne bez sebemensiho problemku.
Novy majitel na ni pokracuje a taky super spokojeny.
Vloni jsem se rozhodoval a nakonec poridil opet Stelvio. Lepsi motor s rolnami, ABS, TCS aj. Uplne v plne vybave se vsemi doplnky. Mam na motorkarich...oranzova barva.
Proc zase Stelvio? KTM retez. Explorer - necitil jsem proste predni kolo, jako bych je nevodil...ale mozna jen pocity. Ducati - strasny pristup prodejce.
GS LC - super pristup prodejce, na vikend pujcene, najeto cca 1000 Km do Krkonos a okoli. Ja na BMW nenasel nic, co by mi nesedelo! Vse OK, ale na druhou stranu nic, co by me vzalo u srdicka a nadchlo. Jen proste neverim tem 125 konikum. Ja mam na Stelviu ladak a optimalizaci mapy a GS mi prijde proste pomalejsi, slabsi, nevim, jak to rict jinak.
A jak v lehčím terénu, myšleno polňačka, cesty kolem řeky atd.?