Jen tak naokraj:
Insolvence se nazývá např osobní bankrot nebo i předluženost.
Insolvenční řízení (oddlužení) je tu od toho aby společnosti nebo i fyzický osoby oddlužilo takže když někdo vstupuje do insolvence neznamená to že bankrotuje, znamená to že chce něco s těma dluhama dělat.
Když společnost nebo jedinec vstoupí do insolvence musí o tom informovat všechny své věřitele - každý věřitel s tím musí souhlasit. Samotné řízení probíhá takto: společnost musí uhradit 30% ze svých dluhů zbytek za ni uhradí stát s tim že si pak stát strhává z každé výplaty (u společností ze zisku) poměrně velká procenta. Ale je to lepší než se nechat sežrat dluhama.
Na závěr: Insolvence je prostředek který společnosti využívají pro svojí záchranu - rozhodně to neznamená bankrot. Tim že se do insolvence ta spol. vůbec dostane (soud to povolí) tak už má vlastně vyhráno protože společnosti kterej by to nepomohlo by soud insolvenci nepovolil.
To jen abyste se tu nehádali že KTM jde do hnoje, fakt je ten že je oddlužená a v klidu si splácí a funguje dál. A kdyby někoho zajímalo proč to vim tak proto že dělám na pohledávkách v jednej nejmenovanej spol.
Petr 11 napsal:
Pouze jsem Ti předal informaci...neřešil jsem Porsche,ale KTM...ani nějakej rozdíl...
aha.. no nejak jsme se nepochopili navzajem.. to byla zaroven narazka na KTM evangelika Petra Vjetrnika.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
peet napsal:
Psal o tom třeba Die Welt (což teda neni ekonomický periodikum to přiznávám), nejsem velkej němčinář, ale nadpis ještě přečtu. Navíc větší podniky ve všech vyspělejch zemích musej zveřejňovat svý ekonomický výsledky už kvůli akcionářum i kvůli trhu s akciema. Podle tý tabulky v odkaze od Dratew se dá taky vcelku slušně orientovat.
Si docela bystrej, že sis dal dohromady, že sem ekonom a že se těmahle věcma zabývám, mám z toho, ale furt pocit takový nějaký nasranosti, že se do toho tak pouštíš? Já proti KTM nic nemám a nikdy sem neměl, dokonce sem měl 950 A, prodal sem jí jen proto, že nejsem moc do terénu a na cestování mi BMW příde lepší.
Víš Píťo...na to,abys mne nasral bys musel bejt trochu jinej kalibr...každopádně jsem opravdu potěšenej z verdiktu o mé bystrosti...fakt...od ekonoma,kterej řeší rakouskej případ insolvence podle článku v tamním bulváru,ač německy zvládne tak nadpis a jako další zdroj cituje podobnej plátek německej si toho opravdu vážím...
Prakticky jediné,v čem se shodnem,je,že GS je vhodnější pro cestování a LC8 do terénu...
Není to nasranost,to se nepleť,jen jsem zvyklej přispívat k tematum,kterejm rozumím a pokud vidím všeználka,kterak řeší něco,co se mne nějak dotýká,tak se ozvu...nic víc,nic míň...
Nechci Tě nijak urazit,nebo bejt vepři...jen si tak kecám...
A teď mi prosimtě prozraď "Peťulko" jak se tě insolvence KTM týká, krom toho, že máš od nich pravděpodobně motorku, asi nijak viď? Jejich akcionářem asi nejsi, co? U tohohle tématu si toho, chlapče moc nepředved, jediný cos mimo různejch keců ať na mojí či na adresu BMW napsal bylo, že se jich někdo chopí a z problémů je dostane, to je samozřejmě jedna z nejlepších ekonomickejch teorií a mohli by se od tebe jistě všichni učit, ale nejdřív je potřeba říct jestli už o někom takovym víš, počítám, že ne jinak bys to svojí skvělou vybroušenou němčinou sdělil v KTM a oni by po něm skočili a bylo by vše vyřešeno.
S tim všeználkem je to docela vtipný, hlavně když si tady předved obrovskej ekonomickej rozhled, tak fakt nevim na koho se to hodí víc. To že se spolu shodnem jen na jedný věci mě nijak nepřekvapuje, bohudík nemám potřebu se s tebou shodovat vůbec naničem, takže je to celkem jedno.
Samozřejmě tě taky nechci na*rat a už vůbec bejt vepři taky si jen tak kecám.
peet napsal:
Psal o tom třeba Die Welt (což teda neni ekonomický periodikum to přiznávám), nejsem velkej němčinář, ale nadpis ještě přečtu. Navíc větší podniky ve všech vyspělejch zemích musej zveřejňovat svý ekonomický výsledky už kvůli akcionářum i kvůli trhu s akciema. Podle tý tabulky v odkaze od Dratew se dá taky vcelku slušně orientovat.
Si docela bystrej, že sis dal dohromady, že sem ekonom a že se těmahle věcma zabývám, mám z toho, ale furt pocit takový nějaký nasranosti, že se do toho tak pouštíš? Já proti KTM nic nemám a nikdy sem neměl, dokonce sem měl 950 A, prodal sem jí jen proto, že nejsem moc do terénu a na cestování mi BMW příde lepší.
Víš Píťo...na to,abys mne nasral bys musel bejt trochu jinej kalibr...každopádně jsem opravdu potěšenej z verdiktu o mé bystrosti...fakt...od ekonoma,kterej řeší rakouskej případ insolvence podle článku v tamním bulváru,ač německy zvládne tak nadpis a jako další zdroj cituje podobnej plátek německej si toho opravdu vážím...
Prakticky jediné,v čem se shodnem,je,že GS je vhodnější pro cestování a LC8 do terénu...
Není to nasranost,to se nepleť,jen jsem zvyklej přispívat k tematum,kterejm rozumím a pokud vidím všeználka,kterak řeší něco,co se mne nějak dotýká,tak se ozvu...nic víc,nic míň...
Nechci Tě nijak urazit,nebo bejt vepři...jen si tak kecám...
A teď mi prosimtě prozraď "Peťulko" jak se tě insolvence KTM týká, krom toho, že máš od nich pravděpodobně motorku, asi nijak viď? Jejich akcionářem asi nejsi, co? U tohohle tématu si toho, chlapče moc nepředved, jediný cos mimo různejch keců ať na mojí či na adresu BMW napsal bylo, že se jich někdo chopí a z problémů je dostane, to je samozřejmě jedna z nejlepších ekonomickejch teorií a mohli by se od tebe jistě všichni učit, ale nejdřív je potřeba říct jestli už o někom takovym víš, počítám, že ne jinak bys to svojí skvělou vybroušenou němčinou sdělil v KTM a oni by po něm skočili a bylo by vše vyřešeno.
S tim všeználkem je to docela vtipný, hlavně když si tady předved obrovskej ekonomickej rozhled, tak fakt nevim na koho se to hodí víc. To že se spolu shodnem jen na jedný věci mě nijak nepřekvapuje, bohudík nemám potřebu se s tebou shodovat vůbec naničem, takže je to celkem jedno.
Samozřejmě tě taky nechci na*rat a už vůbec bejt vepři taky si jen tak kecám.
Teď jsi mi to nandal..."chlapče"...
Mňo...tak jsi mi jen potvrdil to,na co jsem reagoval v prvním příspěvku na Tebe...
Jo...kdybys mne snad chtěl zardousit argumentama,tak se stav dneska ve S(a)tanu (restaurace Pod Slavínem) vyzrálý,zkušený ekonome...
Piknik napsal:
Jen tak naokraj:
Insolvence se nazývá např osobní bankrot nebo i předluženost.
Insolvenční řízení (oddlužení) je tu od toho aby společnosti nebo i fyzický osoby oddlužilo takže když někdo vstupuje do insolvence neznamená to že bankrotuje, znamená to že chce něco s těma dluhama dělat.
Když společnost nebo jedinec vstoupí do insolvence musí o tom informovat všechny své věřitele - každý věřitel s tím musí souhlasit. Samotné řízení probíhá takto: společnost musí uhradit 30% ze svých dluhů zbytek za ni uhradí stát s tim že si pak stát strhává z každé výplaty (u společností ze zisku) poměrně velká procenta. Ale je to lepší než se nechat sežrat dluhama.
Na závěr: Insolvence je prostředek který společnosti využívají pro svojí záchranu - rozhodně to neznamená bankrot. Tim že se do insolvence ta spol. vůbec dostane (soud to povolí) tak už má vlastně vyhráno protože společnosti kterej by to nepomohlo by soud insolvenci nepovolil.
To jen abyste se tu nehádali že KTM jde do hnoje, fakt je ten že je oddlužená a v klidu si splácí a funguje dál. A kdyby někoho zajímalo proč to vim tak proto že dělám na pohledávkách v jednej nejmenovanej spol.
Kdyby tu bylo bodování příspěvků,dám Ti alespoň tři...díky
peet napsal:
Psal o tom třeba Die Welt (což teda neni ekonomický periodikum to přiznávám), nejsem velkej němčinář, ale nadpis ještě přečtu. Navíc větší podniky ve všech vyspělejch zemích musej zveřejňovat svý ekonomický výsledky už kvůli akcionářum i kvůli trhu s akciema. Podle tý tabulky v odkaze od Dratew se dá taky vcelku slušně orientovat.
Si docela bystrej, že sis dal dohromady, že sem ekonom a že se těmahle věcma zabývám, mám z toho, ale furt pocit takový nějaký nasranosti, že se do toho tak pouštíš? Já proti KTM nic nemám a nikdy sem neměl, dokonce sem měl 950 A, prodal sem jí jen proto, že nejsem moc do terénu a na cestování mi BMW příde lepší.
Víš Píťo...na to,abys mne nasral bys musel bejt trochu jinej kalibr...každopádně jsem opravdu potěšenej z verdiktu o mé bystrosti...fakt...od ekonoma,kterej řeší rakouskej případ insolvence podle článku v tamním bulváru,ač německy zvládne tak nadpis a jako další zdroj cituje podobnej plátek německej si toho opravdu vážím...
Prakticky jediné,v čem se shodnem,je,že GS je vhodnější pro cestování a LC8 do terénu...
Není to nasranost,to se nepleť,jen jsem zvyklej přispívat k tematum,kterejm rozumím a pokud vidím všeználka,kterak řeší něco,co se mne nějak dotýká,tak se ozvu...nic víc,nic míň...
Nechci Tě nijak urazit,nebo bejt vepři...jen si tak kecám...
A teď mi prosimtě prozraď "Peťulko" jak se tě insolvence KTM týká, krom toho, že máš od nich pravděpodobně motorku, asi nijak viď? Jejich akcionářem asi nejsi, co? U tohohle tématu si toho, chlapče moc nepředved, jediný cos mimo různejch keců ať na mojí či na adresu BMW napsal bylo, že se jich někdo chopí a z problémů je dostane, to je samozřejmě jedna z nejlepších ekonomickejch teorií a mohli by se od tebe jistě všichni učit, ale nejdřív je potřeba říct jestli už o někom takovym víš, počítám, že ne jinak bys to svojí skvělou vybroušenou němčinou sdělil v KTM a oni by po něm skočili a bylo by vše vyřešeno.
S tim všeználkem je to docela vtipný, hlavně když si tady předved obrovskej ekonomickej rozhled, tak fakt nevim na koho se to hodí víc. To že se spolu shodnem jen na jedný věci mě nijak nepřekvapuje, bohudík nemám potřebu se s tebou shodovat vůbec naničem, takže je to celkem jedno.
Samozřejmě tě taky nechci na*rat a už vůbec bejt vepři taky si jen tak kecám.
Teď jsi mi to nandal..."chlapče"...
Mňo...tak jsi mi jen potvrdil to,na co jsem reagoval v prvním příspěvku na Tebe...
Jo...kdybys mne snad chtěl zardousit argumentama,tak se stav dneska ve S(a)tanu (restaurace Pod Slavínem) vyzrálý,zkušený ekonome...
(Já se snad posměju... )
Na pivko bych fakt docela zašel, ale s tebou bych si asi fakt neměl co říct, takže sorry, ale rozhodně dík za pozvání...
peet napsal:
Tak to mě opravdu mrzí žes to nemyslel upřímně.
Já ti opravdu upřímně přeju ať ti chutná.
Zatim "chlapče", mám toho moc a sem na to sám, znáš to ne?
Anča dlaňovka dá zabrat co?
V tej Vaší hádce sem neutrální ale tohle mi nedalo sorry :-)
peet napsal:
Tak to mě opravdu mrzí žes to nemyslel upřímně.
Já ti opravdu upřímně přeju ať ti chutná.
Zatim "chlapče", mám toho moc a sem na to sám, znáš to ne?
Ale já to myslel upřímně,Píťo...to pozvání...ale o mluvení jsem áni nepíp´,přísahám...
Ne neznám...já toho mám tolik,kolik chci a zvládnu a sám na to rozhodně nejsem
peet napsal:
Tak to mě opravdu mrzí žes to nemyslel upřímně.
Já ti opravdu upřímně přeju ať ti chutná.
Zatim "chlapče", mám toho moc a sem na to sám, znáš to ne?
Anča dlaňovka dá zabrat co?
V tej Vaší hádce sem neutrální ale tohle mi nedalo sorry :-)
...jojo Budějice...zrovna dneska jdu na kroužkovanej...s přáteli...tak se tu všichni mějte hezky...
Týýýjóóó, ty KáTéeMkáři jsou ale našlápnutý... Jak se jim šáhne na tu jejich ČSSDfarbe, neznaj slitování...
Ne, ale teď vážně: Když se takhle koušete v létě, co bude, až přijde zima...?
morabo napsal:
ale vždyť právě v tomhle oboru jsme na míle vepředu
presne tak...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2