machradek napsal:
Mě to přijde šílený :-) stejně, jako že bych si místo nového auta měl koupit 5let starý. Prostě je to už podle mě kýbl :-)
Já mám 12GSA rok, najeto skoro 20tis, a mimo to, že jsem osobně urazil nádobku na brzdovou kapalinu o strom, žádný problém... A posilovač už taky nemám :-) a nic nevrčí a nebzíká jak záchvat .-)
vidiš, zrovna to uražení brzdový nádobky (přední) u 1150 je dost nepravděpodobný
mám taky GSA '03 a můj názor na posilovač je takový, že se dá hodně prudce brzdit i jedním prstem, není problém s aktivací jako u starších ABS systémů a divně bzučí
baterku to vybít sice může, ale 1150 má na rozdíl od 1200 19Ah baterku a alternátor 700W (čili 50A), což tyhle problémy slušně eliminuje
otázka je jak moc si polepšíš, 1200 neznám, ale u integrální '03 trvá inicializace před startem taky nějakou tu dobu
a TwinSpark to je takový věc asi opravdu k ničemu, jediná výhoda je, teoreticky, že dojedeš i když odejde jedna svíčka
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?