Nedalo mi to a sel jsem zkontrolovat moji manzetu a ne ze by mi vytekl olej, ale kdyz jsem tam sahl nejaka trocha tam taky byla,neni to nahodou standard?? Kdyztak je potreba na vymenu toho gufera nejakej specialni vercajk? Zatim koukam do manualu a nevidim kde to gufero presne je
bude špatný to gufero u převodovky(obr.3),chybí mi olej v převodovce a jestli dobře počítám ,tak musím sundat :kolo,tlumič,stupačku , povolit kardan a vytáhnou ven,označit jak tam je zašouplý ozubení a dodržet zrcadlové ukotvení kardanu…
Kluci,trošičku odbočím,ale kardanu se to taky týká.Jistým způsobem jsem se dostal ke 3litrům sudového hypoidního oleje 80w90 ze státních zásob,které jsem si sám načepoval,takže je to určo přesně ten typ oleje,kterej do kardanu patří a chci se zeptat jestli nevadí že to není olej věhlasné značky,ale podle sudu je to TOTAL. Teoreticky jde o prd,když viskozita je stejná,že jo.
Upravil Kubrt dne 24.02.2009 20:11
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kalut napsal:
Alternativně SAE 80W90 plus třída API GL 5
Takže to tam můžu nasrat? Nebo je třída API GL 5 podmínkou?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kalut napsal:
V manuálu píšou API GL 5 i když tam budeš dávat 75W140 pořád API GL5
Tak tedy dobrá,ty uškudlený 3 litry teda vyleju do záhonu dík za rady
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
GL5 jsou hypoidní oleje, zvláštní je, že PP90 a PP90H je cenově velmi zanedbatelný rozdíl
BTW: k olejům ještě, překvapen jsem zjistil, že v mým německým manuálu na GS '03 je předepsaná viskozita EPX 90 alternativ SAE 90 API, já měl za to, že EPX je přímo už produkt od Castrolu s nějakýma těma vysokotlakýma aditivama ??
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?