TomasTT: no rozhodně mi nejde o zvuk (nechci něco co bude příliš hlučné), ale hlavně o možnost brát olovnatý benzín (směr východ) a o výraznou úsporu váhy. Ale to už jsme tušim někde řešili. Pokud bude výkon plus mínus stejný, ideálně lepší, budu spokojen.
Jak jsem psal - základní princip je jasný a bude to fungovat i s kusem roury na konci. Otázka je jak. někdo je naštvaný, že mu to střelí do výfuku jednou za 3 dny, někomu nevadí, že to střílí každých 10 minut. Jsou lidi, kteří to celé sundají a jezdí se sériovkou, protože pokles výkonu u 4000 otáček nedokážou rozdýchat a někdo o tom ani neví. Co člověk, to jiné nároky. Když si koupíš osvědčenou sadu, platíš za to, že to vyřešil někdo jiný za tebe. Když ti to nevadí nebo chceš experimentovat, máš fůru možností. Rozdíly mezi těmi výfuky co jsem viděl (sebring, remus, bos, tt a akrapovič) jsou nepatrné ale rozdíl v chování na motorce je obrovský. Zažili jsme to s tím výfukem co dělá TT (jejich vlastní) a naladit ho na Y svod bylo nemožné a přitom byl jen o pár milimetrů menší než Remus. Ale to jsem už taky někde psal. Tak dobrý lov.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zdravim, premyslim o Y svodu, koukam, ze uz se to tu resilo. Udelal bych zatim jen svod, tlumic mozna pristi sezonu nebo kdyz se ukaze neco zajimaveho (chci asi Remus). Udelal jste nekdo zkusenost se svodem od Moto-Sharon, ktery se tu resil, pripadne s celym kompletem? Diky za odpovedi. ;-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
je nas vic co premysli jen nad Y-svodem...ja mam tedy jeste KNko, tak kterej. Tak aby nebyl nejdrazsi, ale zaroven to byl nejaky kompromis s originalni koncovce?
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
K&N mam taky, tak ted je na rade Y svod. :-) Ja prave kdyz jsem to na te Sumave slysel, jaky pekny zvuk to muze mit a kolik kg se tim usetri, chtel bych to resit. Co ten Moto-Sharon? Zadna zkusenost?
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
raptor napsal:
paji dakujem za tvoj obsiahly prispevok
ja tam ladeny vyfuk nechcem lebo ma s toho boli hlava + ked si predstavim ze za 7 litrov si spravim tyzdenny vylet niekde na ukrainu alebo kdesi inde na vychod tak mi to pridu vyhodene peniaze
Dal jsem tam homologovany Leo Vince s tlumivkou a vubec to kraval nedela. To co slysis na silnicich nema s homologavnym ladakem zrejme vubec co delat...
BMW R1150GS MY02
Jak jsem už někde psal.Y-svod Dodotech+Remus+KN je pro mě dobrá volba.Jezdím s tím už 2roky a tlumicí vložku jsem nikdy nepotřeboval,i když do ciziny jí pro sichr vozím s sebou.Nejde jen o zátah a ochotu motoru se točit,ale samozřejmně i váhový úbytek je super a zvuk je třešinka na dortu.Jezdím s otevřenou helmou a hlava mě nebolí,naopak si to bručení užívám.Těch 16000,-nelituju.
Ale jak říkám každý strůjcem štěstí svého.
sadilek napsal:
Jak jsem už někde psal.Y-svod Dodotech+Remus+KN je pro mě dobrá volba.Jezdím s tím už 2roky a tlumicí vložku jsem nikdy nepotřeboval,i když do ciziny jí pro sichr vozím s sebou.Nejde jen o zátah a ochotu motoru se točit,ale samozřejmně i váhový úbytek je super a zvuk je třešinka na dortu.Jezdím s otevřenou helmou a hlava mě nebolí,naopak si to bručení užívám.Těch 16000,-nelituju.
Ale jak říkám každý strůjcem štěstí svého.
Diky za tip, tak jak to pises to dava smysl, i jak jsem to videl a SLYSEL, je to ok. ;-) Dodotech ale nefunguje, takze budu muset vymyslet jinej svod a casem koupit i toho Remuse. K&N tam uz mam po predchozim majiteli.
Diky za nazory. ;-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Když jsem koupil 1150 GS a projel se s origoš laufem tak jsem to strčil do garáže páč sem si připadal jak na šicím stroji. Dal jsem tam K&N filtr a začalo to pěkně brumlat pod prdelkou,to ale nestačí tak Leo Vince koncovka s homologací a ejhle ušetřený kila a pocitově i lepší průběh od spoda. Pocitově píšu záměrně,protože to nikde nebylo měřený...
Jezdím bez homologační vložky a zatím nebyl problém ani v cizině,pro jistotu ji mám však s sebou...
O Ysvodu ještě taky přemejšlím tak snad časem na to dojde
Jedu? Tedy žiju!
Pánové a co takle RP výfuky. Ptal jsem se za kolik by byl svod a koncovka a odpověď cca 8000,-Kč, leštěný nerez. Samozřejmě dělá i kvalitnější (karbon atd.). Kvalita á1. Kdo by měl zájem může se podívat na ofic stránky, stačí zadat RP výfuky do vyhledávače. Je to kámoš. Dneska dělá na vývoz. Při výstavě v Praze na jeho technologie angličani a číňani koukali jak zjara. Rejže to chtěli okopírovat.Jeho t.č. 603962659.
Na ten samodomo svod jsem koukal, ale nelibil se mi, nema doraz na stojanek a drzak pod motorem. Nakonec jsem objednal Sharon svod, na pristi sezonu asi koupim tlumic Remus, tlumic chci nechat na odborniky, aby byl homologovany. U RP vyfuky jsem nic na BMW nenasel. Diky za tipy. ;-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Tak jsem trosku patral a zjistil jsem, ze tlumice Remus Revolution maji dva typy: RV1 a RV3 . Informace o verzi se nachazi v homologacnich papirech k tlumici.
Z toho co jsem cetl mi vychazi, ze RV3 je homologovana pro pouziti bez katu a predtlumice -tedy jen s Y-svodem, RV1 jen s originalnim katem. Jestli je rozdil ve verzich jen v homologaci nebo i v konstrukci tlumice nevim, ale davalo by smysl, aby byla jina i konstrukce, protoze jestli vyfukove plyny tlumici predpripravi kat a tlumic nebo jen prevede Y-svod bude asi rozdil.
Opravi me nekdo? :-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
já měl vykuchanej kat v origo kamnech,kn filtr,origo koncofku,výsledek byl ,velký tah od volnoběhu a těžká střelba při jízdě z kopce,a to po několika ujetých set km,vrátil sem to zpět
asi je to jak píše tomas TT,jinak je to jen na 50% a není to ono
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
alesvagner napsal:
Na ten samodomo svod jsem koukal, ale nelibil se mi, nema doraz na stojanek a drzak pod motorem. Nakonec jsem objednal Sharon svod, na pristi sezonu asi koupim tlumic Remus, tlumic chci nechat na odborniky, aby byl homologovany. U RP vyfuky jsem nic na BMW nenasel. Diky za tipy. ;-)
Mám celý výfuk kromě kolen od RP,otevřený sání a na brzdě to hodilo o 9 kobyl víc.Včetně brzdy mě to přišlo na rovnejch 10 000.Jo a ještě je v koncovce takový kolínko na oddělání,ale to jsem nezkoušel,už teď je to brutus.Mluvím o R 1100 R,motor je stejnej ja k na GS.Bylo to u něj týden,i s brzdou.Udělá to na cokoliv,dělal výfuky i Hanzlíkovi
"takový kolínko na oddělání" se jmenuje homologační vložka.Já jen,protože vím,že si potrpíš na přesný výrazy