Zdravím, 08/2007 cca v 18000 to začalo špatně ukazovat, nový SW, po dalších ujetých 500 žlutej trojúhelník a nápis FUEL, dojezd 0. Výměna celého dílu - čerpadlo snímač, v záruce. Od tý doby OK.
Takže pouze nový SW nepomůže (někdy může, ale asi to není úplné řešení).
Upravil Lukas dne 10.09.2009 15:02
Lukas
Masakr, co všechno ty nový stroje vyváděj...
Asi koupím Panelku a omluvím se Brňákovi Jimovi, že ten jeho starej kverbl PD není taková jebka...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Honza87 napsal:
Napojit na diagnostiku, nahrat novy software, natankovat plnou, dojet az do posledniho litru, a potom natankovat zase plnou, potom by to melo fungovat, jestli to porad nepujde tak budes muset nechat vymenit snimac, nebo elektroniku palivoveho cerpadla.
....čo ma spoločne elektronika palivoveho čerpadla/rele/ zo snimačom hladiny paliva?
....nerypem len sa pytam,pretože ja myslim že nič
Mno měřidlo je u mého GSA opravdu orientační nehodlám stím nic dělat natankuju plnou při každé zastávce a mám klid. Stejně člověka bolí prdel dřív než dojde benzín.
Svítí a už se mi to samo "neopravilo" takže jedu za Horskym, mu vynadat, co je to za šmejd ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
presne ako danes, neriesim to a obcas to ukazuje bludy, stale viem kolko dojdem a kolko ne :-) bobky som mal len raz a aj to som potom dotankoval len 25l, takze pohoda ;-)
R1200GS Adventure, r. 2006
¨Tak dnes jak jsem motorku sundaval z velkeho stojanu tak najednou mi zmiznul vystraznej trojuhelnik a dojezd z 0km mi najednou ukazuje 450km a v levo stav paliva mi zas ukazuje ze mam plnou nadrz a to tam mam tak max 8L.
BMW GS 1200 adventure
Jo já to měl taky na 07 myslím že hodně těchto ročníků bude mít tento problém. Vyměnili mi v záruce ten jak se tomu říká "snímač hladiny" a je to O.K. měří to na 15km přesně vyzkoušeno. Tedy alespoň zatím
já mám 14 dní starého advika... mam najeto 1350 km a u druhého tankování mě hodinu trvalo než se po natankování ukázala plná nádrž a dojezd zas na nějakých 600 km ... Celou hodinu jsem pozoroval jak během jízdy pomalu jak vteřiny leze dojezd z 130 km na 600 km... prostě to rostlo 130 - 131 - 132 , ale rychlostí jednoho km na displey za zhruba 2 vteřiny.. někdy došlo i k chvilkovému zámrzu. Při dalším natankování tpo bylo zas do 1 minuty ok... tak je divný, že je to po každém tankování jinak. Advik je vyroben zhruba před měsícem a kousek. Nějak to soudruhům funguje divně....u aut je to hned a bez komplikací tak proč tady jsou mouchy, když tato technologie už existuje pěknou řádku let.
dodatek :tak dnes jsem se dovolal na 1 garancku na 1000 km. Objednal jsem si to v Dráždanech a technikovi jsem řekl , že se mě nějak nezdá dojezd a hned odpověděl, že až přijedu, že to odstraní. Bohužel se to prý stále objevuje u některých kusů. Tak sem zvědav co to bude
Upravil CZECHcz dne 23.09.2009 23:18
tak mam dojezd už opraven... včera jsem byl v Dráždanech na první garančce na 1530 km a přehrál se software.... němec hned věděl, akorát zajímavé, že na něj čekali do odpoledne než jim ho přímo poslali z fabriky. Prý je to bohužel jediná bolest po přepracování, která se na některých kusech objevuje
dodatek... : tak dnes po natankování se hned projevil palivoměr i dojezd do 20 vteřin a ukázal jak má. Tak je to už asi OK
Upravil CZECHcz dne 04.10.2009 00:12
V sobotu jsem jel na zahájení Inveltu, natankoval plnou a palivoměr zůstal zaseklej cca v 1/4. Ani po 4 hodinách, několika startech a naklánění se to nezměnilo Dřív to chodilo naprosto spolehlivě. Nemáte s tim zkušenost? Přijde mi, že je seklej plovák, tak chci znovu natankovat a pokud se nic nezmění, tak to rozebrat. Nevíte někdo, co stojí přehrátí SW? Ještě doplnim, že mám 12 GS 2004 do minulýho roku servisovanou v BMW v Anglii, takže předpokládám, že by dětský nemoci mohly být už vychytaný
Upravil MALI dne 13.04.2010 16:59
zrovna teď dotazuju to samé do Inveltu a pan Dušan Horský, mi odepsal že by to řešila výměna palivového pásku + práce (2700,- + 2000,-) Musí se prý kalibrovat palivoměr...
MALI napsal(a):
V sobotu jsem jel na zahájení Inveltu, natankoval plnou a palivoměr zůstal zaseklej cca v 1/4. Ani po 4 hodinách, několika startech a naklánění se to nezměnilo Dřív to chodilo naprosto spolehlivě. Nemáte s tim zkušenost? Přijde mi, že je seklej plovák, tak chci znovu natankovat a pokud se nic nezmění, tak to rozebrat. Nevíte někdo, co stojí přehrátí SW? Ještě doplnim, že mám 12 GS 2004 do minulýho roku servisovanou v BMW v Anglii, takže předpokládám, že by dětský nemoci mohly být už vychytaný
MALI ja to tu take resil ,a mne to pak neukazovalo uz vubec nic a ted mne to nejak zacalo zase fungovat tak tedy nevim,ale urco si necham prehrat softvare a uvidime.Jo a za tech 4700 si radeji udelam dovču
BMW GS 1200 adventure
zrovna teď dotazuju to samé do Inveltu a pan Dušan Horský, mi odepsal že by to řešila výměna palivového pásku + práce (2700,- + 2000,-) Musí se prý kalibrovat palivoměr...
Můžu to mít od kolegy celý kolem litru, takže si to asi zkusim přehodit, když se to nerozběhá. 4700 za to nedám - to si to raději budu hlídat a ty prachy projezdim Se z toho picnu - najel jsem letos zatím jen 1200km a už mám druhou závadu Dík za odpověď
itchy napsal(a):MALI ja to tu take resil ,a mne to pak neukazovalo uz vubec nic a ted mne to nejak zacalo zase fungovat tak tedy nevim,ale urco si necham prehrat softvare a uvidime.Jo a za tech 4700 si radeji udelam dovču
Tak pak prosím napiš co to stálo. Minulej rok jsem si nechal přepnout míle na km, ale jestli kvůli tomu přehrávali celej soft opravdu netušim Zkusim vyjet nádrž a znovu natankovat. Třeba se to rozběhne..