Jinak, vážení, čeho jsem si všiml až dneska... Svazek "mínus" jdoucí přímo od svíčky byl totálně obnažený... Celá ta bužírka byla zpuchřelá... Možná, že to bylo tím, ale samotné kablíky byly v pořádku... Je to zajímavé, zrovna tenhle svazek se celé kilometry ani nepohne, nedostane se na něj ani voda, ani sluníčko, ani moc tepla a bužírka je prostě KO... Takže další místo, kam se podívejte...
Jak jste nakousli ten palivovej filtr, je velká chyba, když by se vyměnil až ve 40 000 km ? f650GS 2004
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
No já ho měnil až asi ve 110tkm a jestli ho někdo měnil ve 40tkm tak sem ho přejel o krásných 70tkm a rozdíl teda znát opravdu nebyl
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Pokud Ti zároveň v okamžicích kuckání motoru začíná blbnout otáčkoměr , tak bych to taky považoval za závadu v elektrice.
Jinak co se týče pal. filtru ,tak bych ho při těch 40tis. určitě vyměnil. Záleží též kde bereš benzin ,a co v něm je za svinstvo . Každopádně přicpaný filtr může způsobovat nepravidelný chod motoru.
u dakara to bude asi problém u všech. taky jsem měl prodřenou izolaci na kabelech kolem rámu. naštěstí jsme na to přišli včas. možná nebude od věci to zkontrolovat až budete dělat ventily.