2006, 13000km, po 3 letech odešla baterka jinak vůbec nic kromě spotřebních věcí...
jezdím 90% cesta, ale z časových důvodů jezdím málo
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
R 1200 GS, r.v. 2004, při koupi v dubnu nebo květnu 31000km, teď 42000km a kromě spotřeby na dálnici maximální spokojenost. Jediná vada - měněná zadní a přední žárovka. Motorka je jetá 99% po silnici. Letos dala Ukrajinu - 4000km a před chvílí jsem se vrátil z Albánie, Černý Hory, Chorvatska a Maďarska - 3700km Jinak servis celou dobu v Anglii v BMW a pak už jen u mě
R 1200gs,r.v 2006 najeto 57000 km výměna předních kotoučů 12000 km řešeno v záruce (křivé vlivem přehřátí) a dvakrát žárovka v předním světle. Jinak vše ok. používaná on/offroad maroko, rumunsko, turecko, irán atd.
1150 GS, má 67tis, z toho 22tis já. Odešel mi spojkový váleček, bohužel ve francii pod Mont Blancem a v pátek odpoledne - místní dealer zrovna nepřekypoval ochotou takže jsem se z vrátil z půlky dovolené dodávkou
1150,najeto 98000.Mongolsko,Kazachstán,Turecko,Sýrie,Rumunsko,Skotsko,Tunis,Andorra,evropa je jasná.Prostě jezdim všude a dost humusem.Nešetřím jí.
Závady:Lámání držáku zobáku,kuželíky diferáku,zadní tlumič,baterka 2x,čidlo tlaku oleje,gumy heftů,gufera vidlic,silenblok výduku a teď ložisko v převodovce.
Myslím,že na to co má za sebou-super motorka.
Ahoj. Kupoval jsem Adventuru novou 05/2006. Mám najeto 64 000 km a vůbec ani trošku jí nešetřím a užívám jí naplno včetně skákání. Jednou měněný komplet zadní rozvod v záruce (40tis.km) a jednou komplet ložiska a gufera zadního rozvodu (63tis.km), starter - volnoběžka (63tis.km), alternátor - diody a regulátor (64tis.km), tlumiče - výměna za Ohlins ( 50 tis/km ty původní už byly K.O.), výměna heftu - opotřebeno ( 60tis.km ). Žárovky nevím, asi tři, dvě přední potkávačky a blinkr, baterka (63tis.km), ložiska předního kola včetně gufer.
S motorkou jsem nadmíru spokojenej. Fakt jí dávám za uši, hrozně moc mně baví a to co na ní odchází, to je prostě tím provozem. Voda, bláto, písek, terény, navýšení krouťáku úpravou výfuku a KN filtrem.
Jen mně štve to, že si nemůžeš, nebo spíš nemáš možnost koupit diodovej můstek ani regulátor s uhlíkama pro opravu alternátoru, ale pouze novej altík, nemůžeš si koupit pastorek s volnoběžkou pro opravu starteru, ale novej starter komplet a jiné vychytávky, co nám teď na těch 12tkách BMW vymyslelo. Naštěstí se najdou chlapi šikovný, který si dovedou poradit i s těmito nástrahami.
V žádném případě bych neměnil a každýmu motorku vřele doporučuju.
Jarda-vopic přiložený následující obrázek:
[236.49Kb]
Upravil Jarda-vopic dne 18.08.2009 22:33
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
tuto motorku sem viděl na vlastní oči,nemytá od novoty,na tácku pod motorem kamenítakže to co tu píše jarda asi bude pravda,bo sem toto slyšel i z jiné strany
zvláštní natom je,že většinou když se někdo chová ke svému stroji víc než drsně,motorka vcelku drží,ostatním se to sype
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Takže stačí hrst žárovek, a tradá kolem světa.
Trošku poupravím některé info od meho kamaráda Thymalíka (ano ten nespokojený pán jsem já)
,,který si pořád stěžuje, kolik je tady příspěvků ohledně poruch R1200GS a jak moc je to poruchová motorka."
,,většina z vás řeší problémy doma a o to častěji sem napíšete o radu, či pomoc..."
Lépe by to neposkládal ani náborář z dolu Zárubek. Trochu vás popíchne pak vám vlastně vysvětlí proč píšete...a je to
No tak ted jak se věci májí-,,Přemýšlím co si koupím až nadejde čas. Měl jsem jasného neohroženého favorita BMW r 1200GS.
Při seznamování s motorkou na rovině teorie mě nemile překvapila četnost poruch vyskytujících se u řady 2006-2007. (kardan, imobilizér, čerpadlo, vibrace a slabý tah)
Protože bych rád motorce důvěřoval při svých cestách, tohle mě znepokojilo.
A tak jsem se jal poohlédnout po okolí co by ještě připadalo v úvahu.
Mám rád záběr od spodu, měl jsem Shadow,Intruder, GSX a vytáčení není můj styl. Tak vzhledem k tomu, že terén (pod tím rozuměj skutečným terén) budu absolvovat vyjímečně (když zabloudím) ,připadá v úvahu Tiger. Může mi někdo dodat nějaké info jak k GS tak Tigru?"
Nevím jestli mám ještě něco dodávat.
Něco málo- u některých z vás mají vibrace vliv i na pamět když si teda přečtu příspěvek s problémy se zadním kolem(ložiskem) a pak tady-žádný problém, jen ty žárovky
No a zcela objektivně, podívejte se na názvy témat, v době kdy jsem tady zavítal poprvé byl jen jeden příspěvek na první straně o něčem jiném než poruše.
Ne rozhodně nejste jiní lidé než zbylá část motrkářů, taky řeší problémy na forech. Párkrát jsem narazil na bezmoc, i větu ,,jdu zpět da 1150" ale proč to vše- Jak jsem psal, mám pocit že modely do roku 06 měly na mě velkou četnost opakujících se problémů, a to u motocyklu na cestování a značky chlubící se tradiční kvalitou je smutné. Když připočtu jinou cenovou relaci než konkurence, přijde mi správné že jsem více náročný. A abych nezapomenul, v anglii generální dovozce vydal prohlášení kde omlouvá momentální problémy s kvalitou a slibuje zlepšení. Jak to je chlapi, zaregirtrovali jste snížení kvality, nebo je to jen má fikce.
A dovětek. Thymalus- je to takový standart, že se kvalita stroje hodnotí v počtu poruch na odjeté km. Zrovna němci v Adacu se tím baví. Takže nahánět pozitivní je dost mdlé. To by měl být standart, kvůli toho si člověk motorku kupuje.
Přeji vám at se vám problémy vyhýbají, a užijete si bezproblémové jízdy..........a pak mi o tom napište
To Waltr: Tigera jsem si chtěl koupit už dřív před XX , ale ještě 955 - ten motor je neskutečnej - 12 GS na něj nemá, ale je asi trošku víc vytáčivej než ty chceš. Od koupě mě tehdy odradila pouze váha motorky - fakt to se mnou dost cvičilo. To jsem Ti asi moc nepomohl, páč jsi myslel toho novýho co
To Waltr:
V úvodu jsem se asi moc dobře nevyjádřil, mám tam sice napsáno "pozitivní zkušenosti", ale nebylo tím myšleno nahánět jen čistě pozitivní dojmy.
Chtěl jsem vytvořit jakýsi objektivní přehled poruch za počet najetých kilometrů...
A to si myslím, že se podařilo :-)
WALTR napsal:
Takže stačí hrst žárovek, a tradá kolem světa. .......
Ono je to jednoduchý, když není problém tak jezdíš a jezdíš, rozhodně nepíšeš do fóra a nezakládáš témata typu nejede to-pomoc. Když něco nejde, tak holt hledáš a píšeš - pak když to zvládneš opravit tak radíš (viz Emilio :-)) ) no a proto jsou fóra plný toho že něco nejde. Zkrátka a dobře - něco se najde všude, na každým stroji, jsou to jen stroje. Ten kdo je spokojenej mlčí a ten kdo není spokojenej dá za 100 spokojenejch :-) Dost záleží na tom jak se k tomu taky chováš, kudyma s tím jezdíš, jak naloženej, cos s tím vymentl, kolikrát to ohnul o strom a kolikrát s tím plácnul v bahně, jak koukáš na olej, jestli jsi zkrátka prase a nebo k tomu máš trochu cit a staráš se o to. Baba ti taky nedá každej večer když na ní budeš jen jezdit a nic jí nedáš :-)
Já bych každopádně neměnil.
Jo a k těm žárovkám, já mam 35.000km, rv. 05 a žárovku jsem neměnil žádnou ani preventivně, mám tam ty co byly z výroby a drží (což ovšem neznamená že se to roze*ere hned jak to dám odeslat, neboť to je vždycky tak :-)
Radosek napsal:
To Thymallus + WALTR:
Tak je to super. Podrobili jste nás své psychologicko-sociologické studii. Vaše poděkování a konstatování vyznělo jako výsměch.
WALTR napsal:Lépe by to neposkládal ani náborář z dolu Zárubek.
WALTR napsal:Trochu vás popíchne pak vám vlastně vysvětlí proč píšete...a je to...
Ve finále jsi vlastně tu hloupou a nespolehlivou baworáckou plastomrdku ani moc nechtěl, viď...
WALTR napsal:
...připadá v úvahu Tiger...Nevím jestli mám ještě něco dodávat...
...a té srandy až zjistí neduhy nového Tigra
..a že jich taky není málo
Killingman napsal:
[quote]WALTR napsal:
Takže stačí hrst žárovek, a tradá kolem světa. .......
Ono je to jednoduchý, když není problém tak jezdíš a jezdíš, rozhodně nepíšeš do fóra a nezakládáš témata typu nejede to-pomoc. Když něco nejde, tak holt hledáš a píšeš - pak když to zvládneš opravit tak radíš (viz Emilio :-)) )
Souhlasím, z toho taky vycházím- čerpám své info z tohoto fora. Taky jsem měl motorku a taky jsem členem fora, ale nezlob se nevybavuji si nepojízdnou opakující se závadu.
pavelgs> Vidíš a o tuto informaci jsem prosil, když jsem hledal nějakou alternativu ke GS. Bohužel jsem nenašel nic, žádné forum a ani žádná info jen...,, počkej až se dozví"
Prozrad jestli něco víš, myslím to vážně.
Radosek> tobě člověče ani nevím co odpovědět.
Prodal jsem motorku, už nesplnovala mé představy ač sloužila bez problémů. Protože rád na motorce cestuji padla má volba na ikonu v tomto segmentu. Nejsem člověk který kupuje moto za x stovek tisíc každý den, a tak se chci na tuto věc řádně připravit. Studuju forum, protože jak se píše výš ,,každý píše o problémech, ne o tom jak problémy nemá" Nevím jak ty ale většina lidí si asi zjistí slabá místa at ví do čeho jde. Já zjistím, že ....tak se poohlédnu po okolí at mám možnost volby a vidím Tiger. Jsem silniční cestovatel, tak by to nemusela být špatná volba. Dle testů, je slušná. Jenže o ní nic nevím, tak napíšu na Motorkáře článek. Tam taky zdůvodním tuto alternativu, a ta vyvolá v Tymalovi tuto reakci. Uvažuje o ní a asi jsem se dotkl něčeho posvátného. Já bych naopak byl rád že se dozvím o motorce co nejvíc.
Ve finále mi tady ,,vysvětlíš jak to se mnou vlastně je"
Děkuji pane.
Asi bych se měl omluvit, za poskvrnění tohoto stroje, protože když jsem se zptal výše jestli o xkrát popisovaných problémech víte, nikdo neodpověděl. Takže to byla má fikce. Ještě že jsem se dozvěděl, že kdybych věděl.
Jinak mi to přijde jako v druhé třídě, tak se těm co to vidí stejně ospravedlnuji.
Já 1150 2001 koupeno 38tis před dvěma lety ted 50. Závada žádná, vyměněn pouze spotřební materiál (olej, destičky, filtry, baterka - byla ještě původní). Velká spokojenost, s jízdními vlastnostmi, zatím nejlepší motorka co jsem měl, i z hlediska servisu a různych přístupů k sevisním částem.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS