Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Motor v tahu vynechává
MikiberG
#21 
Přidané 15.12.2009 22:04

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Skus jednoduchý věci - svíčka, pak bych ještě mrknul na sondu lambda....po tom koupání .......
Dakar 650, HusaberG
 
toli
#22 
Motor v tahu vynechává
Přidané 15.12.2009 22:33
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Mě to po tý koupeli všelijak chcípalo a nedrželo volnoběh ale jak se z vejfuku vypařila všechna voda tak to bylo OK.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Benedikt
#23 
Motor v tahu vynechává
Přidané 15.12.2009 23:02
Avatar člena


Příspěvků: 136
Registrace: 20.10.09
Nejspíš to bude tou koupelí, něco se někde rozleželo...asi bych chvíli počkal než bych začal laborovat.

Nicméně se mi takto nějak chovalo VXko (taky dvouválec/2 karbece) a po spoustě hledání které nic nelepšilo (káble, svíčky, cívky, dokonce test s jinou krabkou elektroniky, stojánek aj. aj.) byl nakonec problém v nedotěsnění šroubku pro vývod na měřák podtlaku na jednom z válců - oprava vlastně zadara do minuty *pissed*
 
www.vx800.wz.cz
CZECHcz
#24 
Motor v tahu vynechává
Přidané 17.12.2009 00:36

Příspěvků: 64
Registrace: 11.08.09
noo já měl přesně stejnou závadu jak popisuješ před rokem na jiném typu motorky.... jednalo se o DUCATI monster S4RS... když jsem jel stejné otáčky a potom přidal tam se objevilo zacukání sem tam a potom ve vyšších to bylo ok... neobjevilo se to pokaždé.... motorka měla 10 000 km... obejvilo se mě to po děšti na Gibraltaru tak sem v zaáruce to reklamoval, že je někde voda... celkem motorka putovala 3 měsíce po servisech a měnili, cívky, kabely, svíčky.. software a dokonce i počítač. V Děčíně nakonec řekli, že to vyřešili a, že to cukání kolem 4500 je normální když mam překopaný výkon výfukama a řídící jednotkou ( origo sada Ducati)... nakonec jsem sám doma namontoval origo jednotku, sondu a výfuky a dělalo to taky.... 2 dny před koncem záruky jsem to zoufale odvezl do Prahy a, že ať to pošlou do Itálie, ale že ji jink nepřevezmu. V Praze to bylo poprvé. Byl tam technik co vyndal ven suchou spojku, natočil potom moto a řekl ať vyndají startér. Potom šáhnul skrz otvor na rozvodové kolo a ejhle... byla na něm nepatrná vůle. Buhužel při zmeně otáček se v 4500 objevovalo chvění a rozhodilo to časování motoru. Ve vyšších a nižších se to neobjevovalo, jelikož asi bylo kolo vystředěné. po dotažení se z toho zase stal dravec. Závada co vypadala jako elektrika poškozená deštěm ( lijavec jak prase a jízda v něm 2 hodiny).... Tak jenom podobná závada na jiné motorce...
 
motoblb
#25 
Motor v tahu vynechává
Přidané 27.12.2009 12:12

Příspěvků: 364
Registrace: 10.10.09
Tak jak tady psal Cunici,dělává to cívka a mohu upozornit,že ani diagnostika tůhle chybu nepoznalaSad,muselo se laborovat a přehazovat z 2 motkythumbs up
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 94
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.24 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI