Nejspíš to bude tou koupelí, něco se někde rozleželo...asi bych chvíli počkal než bych začal laborovat.
Nicméně se mi takto nějak chovalo VXko (taky dvouválec/2 karbece) a po spoustě hledání které nic nelepšilo (káble, svíčky, cívky, dokonce test s jinou krabkou elektroniky, stojánek aj. aj.) byl nakonec problém v nedotěsnění šroubku pro vývod na měřák podtlaku na jednom z válců - oprava vlastně zadara do minuty *pissed*
noo já měl přesně stejnou závadu jak popisuješ před rokem na jiném typu motorky.... jednalo se o DUCATI monster S4RS... když jsem jel stejné otáčky a potom přidal tam se objevilo zacukání sem tam a potom ve vyšších to bylo ok... neobjevilo se to pokaždé.... motorka měla 10 000 km... obejvilo se mě to po děšti na Gibraltaru tak sem v zaáruce to reklamoval, že je někde voda... celkem motorka putovala 3 měsíce po servisech a měnili, cívky, kabely, svíčky.. software a dokonce i počítač. V Děčíně nakonec řekli, že to vyřešili a, že to cukání kolem 4500 je normální když mam překopaný výkon výfukama a řídící jednotkou ( origo sada Ducati)... nakonec jsem sám doma namontoval origo jednotku, sondu a výfuky a dělalo to taky.... 2 dny před koncem záruky jsem to zoufale odvezl do Prahy a, že ať to pošlou do Itálie, ale že ji jink nepřevezmu. V Praze to bylo poprvé. Byl tam technik co vyndal ven suchou spojku, natočil potom moto a řekl ať vyndají startér. Potom šáhnul skrz otvor na rozvodové kolo a ejhle... byla na něm nepatrná vůle. Buhužel při zmeně otáček se v 4500 objevovalo chvění a rozhodilo to časování motoru. Ve vyšších a nižších se to neobjevovalo, jelikož asi bylo kolo vystředěné. po dotažení se z toho zase stal dravec. Závada co vypadala jako elektrika poškozená deštěm ( lijavec jak prase a jízda v něm 2 hodiny).... Tak jenom podobná závada na jiné motorce...