Už to zase jezdí 200 km/h Celé to vše zařídil vadný spínač na bočním stojánku. Vibrace při vyšších otáčkách způsobily nahodilá vypnuti a sepnuti spínače. Takže drobná závada na elektrice, která se jim v Autecu bohužel neprojevila a ani diagnostika ji při správné poloze nemohla odhalit. P. Horský se tomu věnoval tak dlouho dokud na to nepřišli. Přečetl si zde náhodou moje postěžováni, tak byl zdravě nasr...j.
Nepříjemná zpráva pro majitele GSA 1200 je, že v případě totální poruchy tohoto spínače neodjedete, nedá se nijak odrušit,překlemovat,prostě nic, jen vyměnit (3.500,- Kč!). Vážně uvažuju,že ho dám do správné polohy a někam ho v motorce přišpendlím, aby nebyl tak na ráně,ale je to zas o ústa kdyby praskla pružina na bočáku,že...Prostě další elektronickej nesmysl na 1200-ce.
Jinak klucíí děkuji za všechny vaše postřehy,rady a nabízenou pomoc Je vidět,že to tu zas tak hrozný není i když se občas poštěkáte asi se na vás přijedu někdy podívat jak umíte pít
Upravil Livingspace dne 23.09.2009 17:27
Livingspace)
Podívám se mu na zóóbek musím být cesta jak to zprovoznit provizorně teda aspoň doufám. EWS opravit na cestě lze, regulátor čerpadla lze, alternátor lze i když díly nedodávají, že by stojánek odolal kutilským pokusům? Uvidíme snad to nebude tak horké páč jinak by to byla nejhrubší závada.
......zda sa mi divne že by vypinač stojanku nešiel obist.......hodnoty na diagnostike neukazuje žiadne len polohu zapnuty vypnuty takže je to bud len uzavrety alebo otvoreny okruh respektive ukostreny a otvoreny skusim sa na to pozriet
Livingspace napsal(a):
Podle toho co si zažívá v servisu se vůbec divím, že má čas číst..nemá moc jednoduchou situaci.snad s tím Invelt něco udělá.
No myslím si to taky ..... nicméně tady si každej na bejvalej autec je stěžoval. Nicméně, to není proč sem píšu, ale jak přesně se to projevovalo, najednou, nebo pozvolna? Já to čidlo na stojánku mám takový "volný" a zase mi to ňák vibruje ...... Zhruba při stejnejch otáčkách
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Jen abych upřesnil tu vůli, tak je cca 0,5-0,8 cm rovnoběžně s osou čepu stojánku, příde mi to divný.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tu vůli jsem tam měl taky, jestli to byla příčina poruchy čidla nevím,ale zdá se být logické, že když se čidlo klepe, nebude mít zřejmě dlouhou životnost. Závada se projevila zcela náhle bez příznaků,vlastně jsem ji při běžný jízdě ani neregistroval.
Jsem zvědavej jestli kluci na něco přijdou a je to na cestě řešitelnej problém...
Livingspace)
....tiež mam velku axialnu volu na bočnom stojanku.......jedinu udržbu ktoru mu robim je že ho sem tam po umyti motorky nastriekam wd čkom a utiem handrou.....hlavny stojan mi na jar odpadol v RO odstrihlo tie skrutky
......mam od Winga ten šeeeeem na elektriku kde je ten spinač stojanu rozkresleny len za toho boha to neviem z toho acrobatu skopirovat aby sa na to mrkol elektrikal čo sa vyzna v šeeeeemoch
......to schema ma necele 3mb tak ak by sa chcel niekto na to mrknut čo sa vyzna pošlem mu to mailom
Upravil karcici dne 02.10.2009 11:54
A je ta vůle normální, jestli jí máš i po opravě. Já nevím, byl jsem na dovolený, cca 6000 km, a moto vrněla jak měla, teď moc nejezdím, a když jí po 14 dnech vytáhnu a jedu se projet tak zase vibrace okolo 4-5 tis otáček. Benzín Verva 100 dlouhodobě, tak nevím. A napadl mě stojánek .......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
.....Takže funkcia b očneho spinača stojanku ukazuje ako keby v nom boli dva vypinače a stav obidvoch pri diagnostkovany musi byt rovnaky a to bud otvoreny alebo zatvoreny ak je stav odlišny je vadny.........obist ho je velmi jednoduche stači prepojit kabliky v konektori biely s hnedym a mate odstaveny spinač bočny spinač.........takže aj pokial budete chciet vylučit tuto zavado smelo prepojte konektory...plati pre všetky modely s CAN-bus
Zdravím, celé léto řeším spolu ze "servisákem" hodně podobný problém a nedaří se nám ho vyřešit.
Pročetl jsme snad všechny diskuze co se tím to podobným problémem zabývaly a všechny rady co tu padli jsem otestoval,z výsledkem 0
Abych napsal co mi to dělá: mezi 4000 až 5000 otáčkami při přeřazení z 6 na 5 a akceleraci ( při předjíždění ) mi motorka zacuká,vynechá... Když ty to otáčky překročím plynulou jízdou tak se nic nestane. Nedávno jsem jel po dálnici cca 150 km/h (5500 otáček) a držel sem ji v těchto otáčkách a rychlosti tak mi to cukalo relativně pravidelně. A hlavně se nedostanu přes 7000 otáček,za jízdy.
Co tu popisuji se mi stává jen za jízdy na místě funguje normálně, žádné cukání.
Vyměnily jsme to ho už dost a pořád to dělá : palivové čerpadlo,regulátor tlaku paliva,svíčky,cívky,nechal sem vyčistit trysky, atd...
Už by se dalo říct že není co měnit.
Tak troch doufám že se ještě někdo objeví z nějakým nápadem.
HERI - palivové čerpadlo jsi měnil komplet (celou "jednotku" spolu s filtrem - ten je součástí příruby) nebo jen samotné čerpadlo. Problém je v 99% procentech v zaneseném filtru a ne v samotném čerpadle.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...