měl jsme uplně ten stejný problém... držel mi to jnom jeden vlásek... ale bacha jsou tam dvě délky lanka... 1014 mm a druhá je mylsím 1024 ale to bych taky kecal.. jenda je pro dvoudisk.. což máš ty a druhá pro jendodisk.. to jsou co vím já zpravidla dakary... ale teď zaboha nevím jaká ta délka je pro jakej motocykl :-D
xHackerM napsal:
Co myslíš pojmem "jednodisk", "dvoudisk" nebo snad "kosmodisk"?
řekl bych, že myslí počet lajn na plynový lanko na škrtící klapce...
Jednosvíčka má 2 a dvousvíčka nejspíš 1... vše se tu nechá v diskuzích dohledat
jardajerman@seznam.cz
Brko napsal:
Áá nějaký odkázeček pro blbce by tu nebyl? :-D
Nechce se mi teda objednávat několik věcí z různých šopů, ale kdyby to jinak nešlo, tak ať vím..
Jo a to jsem ještě chtěl. Na tý klapce jsou jestli jsem dobře viděl dvě možnosti, kam to lanko natáhnout, na co toto má vliv?
Viz obr. V tom zeleném kroužku to mám teď a je tam ještě ten druhý červený..
Takhle je to na 37 kw, ten zelený kroužek. Prosím neklamat čtenáře :-D logicky, v tom červeném kroužku se klapka může otevřít jen do poloviny, tím je u rotaxů řešeno snížení na 25 kw.
S tou vůlí: sám ji mám na 1 mm možná i méně, musí to jít nastavit dobře a bez ohýbání té packy u klapky.
Myslím že problém a jeho řešení bude právě v tom převodu u plynové rukojeti.
Je potřeba to rozebrat a to bílé ozubené kolečko, na kterém je zavěšené lanko, pootočit o jeden zub oproti vlastní rukojeti.
Ještě taková věc, jak se dá jednoduše vyzkoušet jestli máte správně vůle a správně nastaveno na 37 kw.
V tichu a s vypnutým zapalováním otočte plynem až na doraz, musí se od klapky ozvat kovové ťuknutí od dorazu.
Vůli mám na své 01 a když jsem vezl domů Hugitky 05 byla tam stejná vůle (cca 5mm na obvodu). Nevím jak to bylo u motorek, když byly nové, ale někdo mi kdysi říkal, že na enduru je vůle docela dobrá vzhledem k jízdě v terénu, že si s tím nechtěně netočíš při stoupání do stupaček a naopak při sedání. Bylo to tady na fóru, ale jestli je to jen kec nebo skutečnost to nemohu potvrdit, protože to za off jízdy nevnímám...
A s tou délkou lanka, mam si radši vzít to svoje a podle něj nakupovat? Podle příspěvků mam chutě koupit lanko 115cm a 1,5mm průměr a pak to seříznu podle potřeby.. Tu vůli tam nechám, ale hlavně kvuli tomu, že se plyn klepe v těch zubech u rukojeti.. No.. já to stejně nějak pose*u :-D
Do it my way...
xHackerM napsal:
Vůli mám na své 01 a když jsem vezl domů Hugitky 05 byla tam stejná vůle (cca 5mm na obvodu). Nevím jak to bylo u motorek, když byly nové, ale někdo mi kdysi říkal, že na enduru je vůle docela dobrá vzhledem k jízdě v terénu, že si s tím nechtěně netočíš při stoupání ..
Šak jasné, neříkám že se nejaká vůle to do terénu nehodí, na začátku jsi psal centimetr a to je myslím až dost a je možné že se Ti pak klapka ani neotevře naplno.
Já jsem jen popsal možné řešení, jestli Ti vyhovuje jak to teť máš proč o tom zakládat téma že? :-D
Zdravím
Pořebuji poradit. Mám F 800 GS 2013 a mám docela velkou vůli v rukojeti plynu, jak to seřídím a nebo jestli je to normální. A druhá věc, občas se mi stane když se třeba rozjíždím z křižovatky tak při rozjezdu a přidání plynu slyším a citím v ruce takový kovový zvuk jak když praská pružina nebo prostě tak nějak kovově to zní. Nemůže být problém v lanku nebo třeba nedej bože něco horšího? Nemá s tím někdo zkušenosti? Díky za radu
„One dream, one bike and one man, one way, one world“