........skus pozriet tie synchra vtedy ked ti to klepe možno fakt bude treba častejšie zoštelovat.....ešte ma napada pozriet a častejšie vyčistit tie spodne sviečky byvaju vždy zasrate jak svina,to myslim zvladneš
karcici napsal(a):
........skus pozriet tie synchra vtedy ked ti to klepe možno fakt bude treba častejšie zoštelovat.....ešte ma napada pozriet a častejšie vyčistit tie spodne sviečky byvaju vždy zasrate jak svina,to myslim zvladneš
o zvládnu, nicméně si myslím, že zrovna spodní svíčky s tím nemají nic společnýho. Osobně si myslím synchra, uvidíme ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Ta díra okolo 4500ot mne fakt až tak netrápí, mnohem víc mi vadí teď, že po servisu před dvěma týdny mám pocit, že na volnoběh běží motor výrazně hruběji, než před servisem (jiný zvuk, větší vibrace), takže jdu psát do Pia, v čem by mohl být problém...
to Hicks: dnešním Rukka testem, který mimochedem dopadl na výbornou, to oblečení je fakt bomba, považuji letošní GS sezonu za ukončenou...už jen umýt, naleštit a uložit...takže máš smůlu, žádné svezení už nebude
a příští víkend přehazuji u EXC motárdová kola zpět za offroadové a jdu se válet do pískovny...
Vjetrnik napsal(a):
Ta díra okolo 4500ot mne fakt až tak netrápí, mnohem víc mi vadí teď, že po servisu před dvěma týdny mám pocit, že na volnoběh běží motor výrazně hruběji, než před servisem (jiný zvuk, větší vibrace), takže jdu psát do Pia, v čem by mohl být problém...
olej jsi nejspis kontroloval, co...
to Hicks: dnešním Rukka testem, který mimochedem dopadl na výbornou, to oblečení je fakt bomba, považuji letošní GS sezonu za ukončenou...už jen umýt, naleštit a uložit...takže máš smůlu, žádné svezení už nebude
a příští víkend přehazuji u EXC motárdová kola zpět za offroadové a jdu se válet do pískovny...
aha no skoda... mne se podzimni jezdeni pokud neprsi moc moc libi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tome-P.
Jestli jde seřizovat lanko u pravé a levé škrtící klapky, tak si to synchro určitě udělej. Bude se to chovat stejně, jako ta má starší 850. Lanko mechanicky otočí klapkou.
Potřebuješ akorát vodní váhu. Nic na tom není. Vždycky si poznamenej jakou máš polohu seřizovacích šroubů (značka barvou atd.), zapiš si rozdíl hladin. Já si psal volnoběh, 2 tis. a 4tis. Pak pohni vždy jen jedním šroubem a znovu vše přeměř a zapiš. Za chvíli budeš krásně znát jaký máš rozdíl při jaké poloze šroubu. Pak to skus během jízd poladit aby to nevibrovalo. Čisté svíčky a seřízené ventily ber jako povinnost.
Ján mám 5 tisíc při 120km/h protože mám kratší převody a můžu teď tak jet třeba 2-3 hodiny v kuse a žádný problém. Dřív se to nedalo vydržet, byl jsem fakt nasraný.*pissed*
Skus to, držím palce.
Pája
Nic nekupuj vyrob. Potřebuješ prkno průhlednou hadici. Udělej z hadice "U" na prkně pověs svisle na dveře konce připoj na podtlaky a je to. Někdu tu byl i podrobný popis s rozměry. Seřizuje se na 0 rozdíl hladin.
.....na pripojenie k motoru doporučujem použit kusky čiernej gumovej hadice ta priesvitna sa teplom od motora deformuje ,spojky na hadice z ostrekovačou fabia favorit a myslim že aj tu priesvitnu som kupoval s ostrekovačou na fabiu a pod
Upravil karcici dne 12.10.2009 20:40
Jo to je přesně vono neni duvod to kreslit znova. Dodržet je potřeba pouze výšku kvůli výšce vodního sloupce. Píšou 4stopy=1,21m. Osobně to vodím na prkénko 180cm na dveře garáže a 1,5m od spodního ohybu k vrchnímu. Výška je důležitá kvůli maximálnímu velikosti podtlaku aby ti kapalinu nevycuc motor pokud ti při měření třeba upadne jedna hadička
Upravil vlada-adv dne 12.10.2009 20:48
......pohladaj na fore ....pristroje na synchro tu boli myslim do 100euro......ale nič presnejšie ako vodovaha asi nebude,aj ked sa s nou tažšie robi a nič vynimočne ked obsah vodovahy vycucne motor do seba
Návod vypadá dobře - nicméně angličtinou nevládnu, asi to odvezu na seřízení podtlaků do carservisu a bude klid nechce se mi o víkendu "vibrovat" sk a zpět
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tome> profi je nejlepší hadice s kapalinou. Největší problém měření podtalků je totiž pulzování měřené hodnoty v zavisloti na otáčkách motoru způsobené principem funkce motoru tedy střídání doby kdy se saje a kdy ne. Všechny měřící bazmeky (přístroje) musí tuto pulzaci tlumit aby bylo vůbec něco vidět. Jednoduché budíky mají škrtící šroubky. Elektronické budíky to řeší jinak. Právě hadice s vodou nebo jinou kapalinou je optimální z hlediska tlumení protože kapalina má setrvačnost která právě tyto pulzy tlumí. Někdy právě jednoduché udělátko poskytuje přesné výsledky.
Dobře, ale výsledkem by mělo být srovnání hladin, nicméně při pulzaci předpokládám, že musí být stejná frekvence pulzace (asi logické) a stejná amplituda (výška střídání hladin). Dál se bojím, že mi to tu vodu vcucne do motoru a za třetí mi není jasný jestli při volnoběhu, při otáčkách, teplotě ..... což je asi v tom anglickým návodě .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
U 1200-ky volnoběh neovlivníš tam to řídí serva. Má smysl to regulovat od 1800 výše. V optimálním případě by to mělo být synchronní v celém rozsahu otáček. Pulzaci u vody neuvidíš. Pulzy jdou střídavě levá prává ale tak rychle, že se voda nestačí hýbat na rozdíl od budíku ketrý lítá nahoru dolů jak vzteklý. I na volnoběh by to mělo sedět +- ale není to pro provoz kritické.