Jarda BMW GSA napsal(a):
Ten ďolík přes cestu není zase tak malej. Píšeš rychlost cca 60 Km/h, takže to to přesně takováto brázda přes cestu, nebo horizont, kde si to skočilo na dorazy.
To si dovedu přestavit, 40 tis. Km, přetížené a možná špatně nastavené a jde na doraz. Tím nechci nijak majitele nařknout... přesto by to mělo něco vydržet. Jezdím dost často po tankáčích, výsypkách, taky po zadním, budu s přibývajícími kilometry uvažovat o WP, nebo máte někdo nějaké lepší zkušenosti?
Ohlins je super. Mám oba a vřele doporučuju. Jedna z nejlepších investic, co jsem dal do ADV.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Ludo46 napsal(a):
Teď o víkendu jsem jel pro kámoše do Rumunska, kterému se po projetí menšího výmolu zlomilo tělo kardanu. Nebyl přeloženej a ani to nedostalo žádnou ránu
nejake podobne fotky uz byly videt, neni jediny... ze zrovna takhle "spolehlive" motorce musi praskat kardany a podsedlovky soudruzi setri kazdy gram vahy a pak to stoji za hov.. krome slozite elektriky je kardan dalsi velkou slabinou!
tohle se na japoncovi nestane, aspon jsem o tom zatim neslysel
az budou 12ky jezdit tak dlouho jak 1150 nebo 1100 by me zajimala vydrz a pocet oprav ve statistice po 10 letech...
rafo napsal(a):
...tohle se na japoncovi nestane...
Mrkni se na starší příspěvek, který sem blahé paměti posílal Wing. Je tam Goldwing "v nedbalkách" se zajímavými prasklinami...
A pro zastánce stoprocentně spolehlivých Džaponců doporučuji nastudovat žádost o stažení miliónů Toyot do servisu kvůli zablokování plynového pedálu a s tím souvisejícími smrtelnými nehodami...
Nikdo není neomylný a stroj je jenom stroj, příteli...
Edit:
... a až si po prodeji své dvanáctky, jak jsem si všiml tady, koupíš nějakého rejžáka, přeji Ti spokojenost a bezúdržbový provoz...
Upravil radosek dne 13.10.2009 09:58
Ludo46 napsal(a):
Teď o víkendu jsem jel pro kámoše do Rumunska, kterému se po projetí menšího výmolu zlomilo tělo kardanu. Nebyl přeloženej a ani to nedostalo žádnou ránu
nejake podobne fotky uz byly videt, neni jediny... ze zrovna takhle "spolehlive" motorce musi praskat kardany a podsedlovky soudruzi setri kazdy gram vahy a pak to stoji za hov.. krome slozite elektriky je kardan dalsi velkou slabinou!
tohle se na japoncovi nestane, aspon jsem o tom zatim neslysel
az budou 12ky jezdit tak dlouho jak 1150 nebo 1100 by me zajimala vydrz a pocet oprav ve statistice po 10 letech...
Každá mašina má holt svojí nemoc.. A u 1200 jsem ještě o prasknutý podsedlovce neslyšel,zato u 1150 a 1100 to bylo poměrně častý u přetížený motorky..
Jenze prasklou podsedlovku si zavaris i v Albanii nejakou doma vyrobenou svareckou.(letos ji kamarad svarel na yamaze xt)U kardanu jses v ....
vevis přiložený následující obrázek:
[172.91Kb]
Upravil vevis dne 13.10.2009 10:09
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tomas1200GS napsal(a):
zavolal jsem a přijeli si pro mě
Hmm to je zvláštní na srázku u Vevise jsem slyšel že někdo zavolal a vůbec se snim nechtěli bavit ,škoda že si nevzpomenu kdo to byl-ach jo za to může to pivo a PeDrova pálenka!
V klidu, pro mě si z Autecu taky nikdo nepřijel a to jsem byl 20 km od nich. Motorka rok stará Musel pro mě táta s vlekem 100km..
Zmrdi, zmrdi, zmrdi,zmrdi, zmrdi,zmrdi, zmrdi,zmrdi, zmrdi,.... Ať chcípnou na "křivý nohy"!!!
Tomas1200GS napsal(a):
zavolal jsem a přijeli si pro mě
Hmm to je zvláštní na srázku u Vevise jsem slyšel že někdo zavolal a vůbec se snim nechtěli bavit ,škoda že si nevzpomenu kdo to byl-ach jo za to může to pivo a PeDrova pálenka!
V klidu, pro mě si z Autecu taky nikdo nepřijel a to jsem byl 20 km od nich. Motorka rok stará Musel pro mě táta s vlekem 100km..
Zmrdi, zmrdi, zmrdi,zmrdi, zmrdi,zmrdi, zmrdi,zmrdi, zmrdi,.... Ať chcípnou na "křivý nohy"!!!
Joooo tak tos byl ty já věděl že to někdo říkal.
toli přiložený následující obrázek:
rafo napsal(a):
...tohle se na japoncovi nestane...
Mrkni se na starší příspěvek, který sem blahé paměti posílal Wing. Je tam Goldwing "v nedbalkách" se zajímavými prasklinami...
A pro zastánce stoprocentně spolehlivých Džaponců doporučuji nastudovat žádost o stažení miliónů Toyot do servisu kvůli zablokování plynového pedálu a s tím souvisejícími smrtelnými nehodami...
Nikdo není neomylný a stroj je jenom stroj, příteli...
Edit:
... a až si po prodeji své dvanáctky, jak jsem si všiml tady, koupíš nějakého rejžáka, přeji Ti spokojenost a bezúdržbový provoz...
toyota dela nejaky typ motorky?
pozor nikde jsem nenapsal, ze japonec je na 100% ! nic a nikdy neni na 100% to sis ty domyslel...
ale pred gesem jsem jezdil 7let na japoncich a problemu minimum...
prodavam predevsim z fin. duvodu... + 3 sezony na 1 motorce uz jsou nuda...
... ale dyk víš, že jsem patriot a na čem jezdím, to hájím...
Toyotu jsem dal jako příklad stroje, který má super pověst, velké prodeje a stejně se chybka vloudí...
A tím příspěvkem jsem Tě nechtěl "našlápnout" a jestli sis to tak přebral, tak sorry...
Ludo46 napsal(a):
Teď o víkendu jsem jel pro kámoše do Rumunska, kterému se po projetí menšího výmolu zlomilo tělo kardanu. Nebyl přeloženej a ani to nedostalo žádnou ránu
tohle se na japoncovi nestane
Spíš se to nedozvíš! Pokud nekoupíš přímo od výhradního dovozce, a to si nekoupíš, protože je nejdražší. Půjdeš radši někam, kde bude japonec o 20 levnější, což je motorka z velkoskladu v Německu, a je to v podstatě prodej bez záruky výrobce! To si spousta lidí neuvědomuje a kupuje. Třeba www.primotorbike.com, kámoš tam koupil V-Stroma, super cena, ale nedostaneš český návod, Ti mechanici určitě nejsou proškolení pro všechny značky a o nějaké svolávačce nemůže být řeč... Mimochodem prodávají i BMW...
myslim ze s toho nie je treba robit vedu, keby tie kardany praskali masivne potom treba zacat nadavat
pri kazdej znacke moze dojst k takejto "nepochopitelnej" strate pevnosti materialu
kazda motorka ma svoje plusy a minusy
kamarat kupil FUNGLA XTZ 660 tenere a v tesne za rumunskymi hranicami ta japonka umrela (elektrika), zaniesol ju do servisu chvilu sa v pohode vozil potom siel niekam do madarska a opat sa mu tam nieco pojebalo
... ostatne nove tenerky jazdia v pohode, mal smolu na pondelkovy kus, to je vsetko
mam 1150 advika a su okamihy kedy som rad ze ju mam a su chvile kedy by som radsej bral 1200A... kazda z nich ma svoje plusy a kazda aj minusy a myslim ze nie je na mieste zhadzovat 12 ako taku koli tomu ze na jednej z toho kvanta co bolo vyrobenych prasklo rameno zadnej kyvky
pre mna je na tomto celom najzaujimavejsie rozuzlenie .. t.j. ako sa k tomu postavi importer (ak som dobre vyrozumel motorka je v zaruke)
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 13.10.2009 18:38
Je to šlendrián a nechápu ty co to omlouvaj - ohnout se může, prasknout nesmí. Je to na žalobu a o tom jak se k tomu kdo postaví bych chtěl vědět - rozmazaná celá motoka a potlučenej majitel /to měl štěstí/. A o náhodě se mluvit nedá - viděl jsem jednu na vlastní oči a odalších několika slyšel- a to to nesleduju.
Jen valím oči nad tím zlechčováním - radši 10x závada elektriky než tohle.
Dakar 650, HusaberG
No kdž se podívám na jakým kousku slitiny drží celý zadní kolo
Mám takovej dojem,že to už BMW s tím odlehčováním přehání už 12ka není aš tak enduro jako spíš cestovní enduro
Tak jako u Hondy Varadero versus stará dobrá afrika
Garážový vrtal se ve všem :-)
Raptor: no a v tom vidím ten problém, nemusím mít vysokou abych věděl že to buď musím udělat pořádně nebo zvolit jinej materiál - nebo nedělat jednostrannou kyvku když to neumím. A s tím potenciálem co má BMW k dispozici to musí bejt umění něco takhle zmrvit a do současný doby nevytvořit náhradu nebo v sérii montovat odpovídající tlumič atd..... Holt jsou to pokrytci a ne a ne a nevidím, neslyším...
A myslím že ten tlumič je jen nouzovka protože při představě že to vykulím a potom solím za novou kyvku za tučný peníze...fuuj..
Dakar 650, HusaberG