Zdarec, mám stage 8 v sestavě s KN filtrem, symetrickýma svodama a Remusem titanium. Motka je o dost živější, bez dír, prostě paráda. Čip od řeckýho Johna
jasně, že atmosférickej motor nejde tunit jako diesel s turbem.
ale v rámci emisních restrikcí jde vždy. protože buď se optimalizuje na chod nebo na emise.
určitě ale neplatí, že přidat víc paliva = větší výkon
od chipu tak očekávám jen lehkou úpravu, ale nebudu dávat jiný svody ani jinej výfuk, chci aby to jelo potichu, protože jezdit se špuntama v uších na delší trasu je opruz.
-to už jsem měl měl doma dřív: marauder M800 s power commanderem, KN filtrem a laďákem a spodek to zvedlo oproti serii hodně, spotřeba byla taky OK
EDIT:
tak jsem to objednal na R 1150 R jednosvíčka s dual ABS a seriovým výfukem a filtrem, napsal email a čekám na odpověď
EDIT2:
tak jsem dostal odpověď, že mi to zítra pošle a že stage 8 bude OK, tak čekám na 8, jsem si myslel, že mi dá max 7 když mám vše v základu. Mám ale Rko, tak nevím jestli je rozdíl oproti GS - výfuk/sání
Upravil Sandokan dne 24.10.2016 22:50
Ahoj,
mel jsem od Johna chip na 1100gs s y svodem a ladakem a na neupravene 1150gs. Obe motorky neskutecne ozily, sly krasne za plynem, Naprosto doporucuju. Spotreba mi sla lehce nahoru, ale spis je to tim, ze jsem za to zacal mnohem vic tahat, ta motorka tak zmenila charakter, ze ji neslo odolat a trosku nepovodit Chip pouze optimalizuje pomer paliva a vzduchu na idealnejsi pomer, takze by nemel skodit, spis naopak. U 1150 pozor na starsi verze RJ, myslim, ze cislo musi zacinat na 7, jinak motorka vubec nenastartuje.
Hodne zdaru!
Na Rku vytáhnout jednotku je trošku horší (překáží kabelový svazek a ABS), než jen povolit 4 šrouby jednotky jako na GS, vytahoval jsem to tak s držákem a ten pak odmontoval, ale nic komplikovanýho.
Asi nejhorší tak bylo rozloupnout jednotku, dekl je totiž na silikon. Samotná výměna ROMky šla dobře, jen jsem musel lehce přihnout piny k sobě aby nebyly tak rozčapený. Pak jen zajistit plastovým držákem. Čip přišel v bublinkový obálce v platovým pouzdru na čipy, žádný další papír s textem/manuálem neočekávejte.
Po nastartovaní jde motor podle zvuku líp, jak na sytič, tak bez něj. Nebyl to jen můj pocit. Možná studený na sytič to šlo lehce výš jak origo, ale jak se motor zahříval padalo to samo dolů. Pak jsem sytič vypnul a otáčky stejné jak origo.
Dal jsem za 1 a pouštěl spojku a hned při rozjíždění je poznat, že ten spodek jde líp. Tam kde by to už stávkovalo v origo, tak to jde pravidelně.
Spodek je jednoznačně lepší, je to takový tvrdší a přitom to pěkně táhne a nestávkuje.
Odezva na plyn je přesnější, předtím to dole bylo "gumový"
Při 50tce ve městě to taky jede klidněji než origo a za to jsem moc rád.
Pod lehkým plynem to cuká míň než origo a to tak, že to určitě není co by mě vadilo a to mám jednosvíčku.
Vršek nedokážu posoudit, cca stejné, možná to přidalo 5koní nahoře, ale to jsem ani nepotřeboval.
Spotřeba tu zatím nevím, ale očekávám spíš menší/stejnou, když za to teda nebudu tahat. Jezdil jsem kolem 6 a to si myslím že je dost, předtím jsem měl dvě BT 1100 a jezdili za 5.
Určitě se nebude muset tolik řadit. Možná někdo bude namítat, že ten krouťák dole bude ovlivňovat víc životnost motoru, já si to nemyslím - je to o řidiči.
Kardan určitě ne, ten už je za převodovkou a jestli se jede na 5tku plnej nebo 6 dole je jedno. Jediný místo kde to bude víc trpět, bude tisícihran spojkové lamely
Další úpravy jako svody, laďák, vyhozemí katu neplánuji. Teda ten kat má 12kg a to by byl jedinej důvod proč to vyhodit.
Motor jde líp a to je nejdůležitější. Zatím jsem nenašel nic proč tam dát zpět origo.
Abych řekl pravdu, obával jsem se, že stage 8 nebude pro mě a že mě měl poslat stage 7. Nevím jaký je rozdíl oproti 7 ale já jsem spokojený a splnilo to víc než jsem čekal.
Komunikace s Johnem je vyborna.. vysvetli jak to funguje.. relatko pod sedlem resp zasuvka hneda cervena = dve mapy na jednom cipu.. potak na CO.. jakekoliv mapy myslim ze rikal az 50 podle cvaku.. coz je pry asi dost mozna vetsinou usa verze.. u nas bud cervena nebo hneda zastrcka.. me na 11 ku nahral s KN a ladakem bez katu 9 stage na hnedou na cerevnou jsem chtel klasiku - bez benzin 89 oktan.. coz je podle elektronicke kontroly dle vimn-dolu 5 koniku.. vseobecne jde o vyladeni podle benzinu.. vyssi stage byla na 98.. coz jsem nechtel.. na ebay ma recenze i na adv.. uz predem varuje ze recka posta je lazy.. proto mi prisel pozde a zmeskal dovolenou a lezi mi na stole.. snad ho v zime osadim.. (pancerky mi lezely v krabici 3 roky)
moje zkušenosti jsem psal v jiném tématu. ve zkratce první chip tuším stage 6 začal po 500km zlobit, pul roku jsem to neřešil pak napsal johnovi a ten mi zdarma poslal stage 9 a už je to bez problému spotřeba klesla skoro o pul litru a jede to dobře . mám y svod, zach koncovku a pipercross filter
to zní zajímavě. plánuju jiný výfuk, možná akrap, nebo rp tunning z ivančic. ten chip bych tam teda mohl fouknout taky? mam 2003 twin spark, ale nevim, jesi to ma smysl na tomto motoru taky.
****
asi jo napsal jsme mu mejla. má tam dva čipy.
Upravil Whisky dne 19.05.2017 08:31
Whisky napsal:
to zní zajímavě. plánuju jiný výfuk, možná akrap, nebo rp tunning z ivančic. ten chip bych tam teda mohl fouknout taky? mam 2003 twin spark, ale nevim, jesi to ma smysl na tomto motoru taky.
****
asi jo napsal jsme mu mejla. má tam dva čipy.
To si ku.rva pis, ze to ma cenu
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.