Měl jsem před koupí půjčené obě motorky s kamarádem, nalítali jsme na Grossglockneru a okolí xset km a kamarád jednoznačně volil 1200 a já 800, přitom máme stejný styl i techniku jízdy, podobné názory...
Fakt to chce na obou trochu pojezdit a pocitově jedna z nich prostě sedne. Člověk má po jízdě hned jasno.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy
Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?
Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy
Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....
a já se tak snažil tu na ně bejt hodnej.....
Upravil morabo dne 10.11.2009 11:16
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?
Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy
Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....
tos pos.al
Upravil hicks dne 10.11.2009 11:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?
Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy
Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....
A akú /iba jednu/ si vyberieš pre všetky alternatívy cestovania? Alebo chodíš na cesty so všetkými moto naraz ?
V případě rozhodování koupě nové motorky bych si počkal na jaro a Yamahu Superteneré 1200, případně bych šel do KTM 990 nebo 690.
Jinak jsem samozřejmě fanda BMW, ale ne výše jmenovaných plastových elektráren.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?
Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy
Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....
A akú /iba jednu/ si vyberieš pre všetky alternatívy cestovania? Alebo chodíš na cesty so všetkými moto naraz ?
Bingo Vjetrnika neber vazne, poslednim prispevkem jen dokazal ze jeho hodnoceni motorek v posledni dobe bohuzel prilis duverovat nelze...
Je tolik argumentu jak zdrbat jeho GSA 2007, nicmene pokud si cenis objektivity.. proc bys/ch to delal.
Je hrozne jednoduche tak chvalit sve vlastni motorky, ale clovek by mel byt asi trochu vic na pozoru kdy si plete DOJMY s FAKTY.
Upravil hicks dne 10.11.2009 12:16
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nForger napsal(a):
Na Super Tenerku jsem taky zvedavej, akorat by u ni mohli dat 21" kolo.. Nekde jsem cetl, ze ma byt az 2011...
Měla by mít 21" přední kolo.
Bylo by dobré,když by vyjela už příští rok,ale to není jisté, spíš jí jen představí ve finální verzi - viz zde: http://www.motork...14648.html
Upravil Hrabe_X dne 10.11.2009 12:15
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
grr... na pristi schuzi budu predstirat ze jsem domorodec s velkym kotlem a propanbutanovou bombou, ty budes islamsky misionar
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No, je fakt, že když jsem v terénu sednul na kamarádovu KTM990 adv, nechtěl jsem z ní...na cesty mimo silnici parádní. Jen má tak trochu malý raid i když dás na minimum dorazy. A tak trochu holka papá...
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Vjetrnik napsal(a):
to Tryskac: když vybírám, vybírám dle převažujícího použití....no né?
to Hicks:
NA cestné enduro sú podľa mňa kladené požiadavky ako na všetky ostatné kategorie moto dokopy. Ja by som chcel a asi nielen ja aby:
v teréne skákala a mala hmotnosť ako kroska
na ceste klopila a ťahala ako superšport
pri cetovaní kryla aspoň ako LT alebo RT a samozrejme mala aj takú hmotnosť kvôli stabilite.
A samozrejme nech vydrží toľko aby sa ešte aj moje vnúčatá na nej vozili.
Ak to niekto postaví ,tak je to na Nobelovu cenu
Pre mňa osobne vychádza že 8GS má po malých úpravách lepšie namixovaný pomer týchto faktorov ako 12GS a cenový rozdiel odhadom 3500E tuž len potvrdil.
Vjetrnik napsal(a):
to Tryskac: 800 aby za něco stála potřebuje:
- jiné plexi
- blastry
- jiná přední vidlice
- kryt motoru
- kryt svodu
- padáky
- jiné sedlo
- jiná řetězová sada
....jinými slovy, celková přestavba...ale pořád bude mít problémy, které 800 mají...a přitom vyjde dráž než lépe postavená KTM 990...
hele promin, ale tohle uz je fakt trapny... uz se k tomuhle nevyjadruju.
Upravil hicks dne 10.11.2009 13:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Tryskac: 800 aby za něco stála potřebuje:
- jiné plexi
- blastry
- jiná přední vidlice
- kryt motoru
- kryt svodu
- padáky
- jiné sedlo
- jiná řetězová sada
....jinými slovy, celková přestavba...ale pořád bude mít problémy, které 800 mají...a přitom vyjde dráž než lépe postavená KTM 990...
Tak ja se taky pridam. 1200 je pohodlnejsi. 800 je zivejsi. 1200 lepe masti ego. 800 je levnejsi. Atd. K tomu co jsi napsal co potrebuje 800 dokoupit:
- jiné plexi - ano, potrebuje, souhlasim.
- blastry - ne, origianlni kryty BMW jsou super.
- jiná přední vidlice - pouze vnitrky.. ale i s temi co tam jsou ta motorka v terenu jezdi lepe nez 1200. Ano, na ceste se pri brzdeni desne potapi.
- kryt motoru - ne, originalni kryt BMW je super.
- kryt svodu - Ano, do terenu ano. Nejde o velkou polozku.
- padáky - Ano, stejne jako na 1200
- jiné sedlo - No... ano, souhlasim, ale jsou lidi co jim vyhovuje
- jiná řetězová sada - Nepovidej. 20000km, vypotrebovano pouhych 1.5 lahvicky spreje na retezy a ZADNY PROBLEM s retezem nemam. A nejezdim s tim jak s vejci, to ti asi ostatni potvrdi.
Vjetrnik napsal(a):
to Randlof: jinou sadou byl myšlen jiný převodový poměr...jiná rozeta, či kolečko, nebo obojí a úprava délky řetězu
To Kubík: nic si z toho nedělěj, je to můj ZCELA OJEDINĚLÝ názor...
Jo tak.. no .. a do pomala nebo do rychla? Nezalezi to na stylu jizdy?
Taky jsem nadaval, ze do terenu bych chtel pomalejsi jednicku, ale postupne jsem zjistil, ze to je proste tim, ze jsem v tom terenu jezdil moc pomalu
Moja posledná reakcia na Vjetrníka aby sa nám to nezvrhlo na prestrelku :
to Tryskac: 800 aby za něco stála potřebuje:
- jiné plexi -ano určite
- blastry -na 12GS sú v cene ?
- jiná přední vidlice -nie je špička ,ale Bubákovi stači a zvykne si
- kryt motoru padáky sa dokupujú aj na 12GS
- kryt svodu -na 12GS k poškodeniu zvodov a prepojenia nedochádza?
- padáky - padáky sa dokupujú aj na 12GS
- jiné sedlo - Originál znížené sedlo je celkom ujde nie je však výborné
- jiná řetězová sada -iný prevod ,či výrobca ? Videl som v servise 12GS čo jej kardan nevydržal ani toľko ako reťaz ČZ.
Ak si porovnával 12GSA ,tak cenový rozdiel je taký ,že ked všetko čo si spomínal kúpiš , tak ešte stále Ti hodne ostane.
O KTM nie je toto vlákno.
A vôbec neprehováraj mi Bubáka na 12GS , ak sa mi na mojej 8GS niečo pokazí tak budem mať aspoň možnosť zameniť na skúšku pokazené časti.