Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné technické problémy
Strana 2 z 6:   1    2    3    4    5  ...  6  
 
800gs vs 1200gs
jacob
#21 
Přidané 10.11.2009 10:43

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
Měl jsem před koupí půjčené obě motorky s kamarádem, nalítali jsme na Grossglockneru a okolí xset km a kamarád jednoznačně volil 1200 a já 800, přitom máme stejný styl i techniku jízdy, podobné názory...

Fakt to chce na obou trochu pojezdit a pocitově jedna z nich prostě sedne. Člověk má po jízdě hned jasno.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
Vjetrnik
#22 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 11:07
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Že bych se také zapojil do debaty?

Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy

Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....Grin
 
morabo
#23 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 11:16
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?

Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy

Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....Grin

hilarioushilarioushilarioushilariousthumbs up
a já se tak snažil tu na ně bejt hodnej..... Grin
Upravil morabo dne 10.11.2009 11:16
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Vjetrnik
#24 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 11:18
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Morabo: však víš, že já se taky vždycky snažím...ale nějak mi to vždycky nevyjde...Grin
 
hicks
#25 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 11:38
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?

Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy

Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....Grin


tos pos.al Cool
Upravil hicks dne 10.11.2009 11:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tryskac
#26 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 11:47

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?

Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy

Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....Grin


A akú /iba jednu/ si vyberieš pre všetky alternatívy cestovania? helpless Alebo chodíš na cesty so všetkými moto naraz ?Wink
 
Hrabe_X
#27 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 11:48
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
V případě rozhodování koupě nové motorky bych si počkal na jaro a Yamahu Superteneré 1200, případně bych šel do KTM 990 nebo 690. Smile

Jinak jsem samozřejmě fanda BMW, ale ne výše jmenovaných plastových elektráren.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
nForger
#28 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 12:07
Avatar člena


Příspěvků: 547
Registrace: 17.07.08
Hrabe_X napsal(a):
V případě rozhodování koupě nové motorky bych si počkal na jaro a Yamahu Superteneré 1200, případně bych šel do KTM 990 nebo 690. Smile

Jinak jsem samozřejmě fanda BMW, ale ne výše jmenovaných plastových elektráren.


Na Super Tenerku jsem taky zvedavej, akorat by u ni mohli dat 21" kolo.. Nekde jsem cetl, ze ma byt az 2011...

"...Plastových elektráren..." hilarious
 
hicks
#29 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 12:14
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Tryskac napsal(a):
Vjetrnik napsal(a):
Že bych se také zapojil do debaty?

Když chci cestovat ve dvou na dlouhé štreky, jasná volba GS 1200 Adventure...
Když chci cestovat solo na dlouhé štreky i v terénu, jasná volba KTM 990 Adventure...
Když chci cestovat v těžkém terénu, jasná volba KTM 690 R + lehké úpravy Touratech...případně Yamaha WR 250 R + lehké úpravy

Tak proč pořizovat nedomrlou F 800 GS?
Navíc do servisu jezdím rád jen na garančky, netoužím se s nimi vidět co dva týdny....Grin


A akú /iba jednu/ si vyberieš pre všetky alternatívy cestovania? helpless Alebo chodíš na cesty so všetkými moto naraz ?Wink


Bingo Wink Vjetrnika neber vazne, poslednim prispevkem jen dokazal ze jeho hodnoceni motorek v posledni dobe bohuzel prilis duverovat nelze...

Je tolik argumentu jak zdrbat jeho GSA 2007, nicmene pokud si cenis objektivity.. proc bys/ch to delal.

Je hrozne jednoduche tak chvalit sve vlastni motorky, ale clovek by mel byt asi trochu vic na pozoru kdy si plete DOJMY s FAKTY.
Upravil hicks dne 10.11.2009 12:16
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Hrabe_X
#30 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 12:15
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
nForger napsal(a):
Na Super Tenerku jsem taky zvedavej, akorat by u ni mohli dat 21" kolo.. Nekde jsem cetl, ze ma byt az 2011...


Měla by mít 21" přední kolo.
Bylo by dobré,když by vyjela už příští rok,ale to není jisté, spíš jí jen představí ve finální verzi - viz zde:
http://www.motork...14648.html
Upravil Hrabe_X dne 10.11.2009 12:15
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Vjetrnik
#31 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 12:30
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Tryskac: když vybírám, vybírám dle převažujícího použití....no né?

to Hicks: Grin
 
hicks
#32 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 12:50
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: Grin


grr... na pristi schuzi budu predstirat ze jsem domorodec s velkym kotlem a propanbutanovou bombou, ty budes islamsky misionar bugs
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jacob
#33 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 12:50

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
No, je fakt, že když jsem v terénu sednul na kamarádovu KTM990 adv, nechtěl jsem z ní...na cesty mimo silnici parádní. Jen má tak trochu malý raid i když dás na minimum dorazy. A tak trochu holka papá...


motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
Tryskac
#34 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 13:28

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Vjetrnik napsal(a):
to Tryskac: když vybírám, vybírám dle převažujícího použití....no né?

to Hicks: Grin

NA cestné enduro sú podľa mňa kladené požiadavky ako na všetky ostatné kategorie moto dokopy. Ja by som chcel a asi nielen ja aby:
v teréne skákala a mala hmotnosť ako kroska
na ceste klopila a ťahala ako superšport
pri cetovaní kryla aspoň ako LT alebo RT a samozrejme mala aj takú hmotnosť kvôli stabilite.
A samozrejme nech vydrží toľko aby sa ešte aj moje vnúčatá na nej vozili.
Ak to niekto postaví ,tak je to na Nobelovu cenu clap
Pre mňa osobne vychádza že 8GS má po malých úpravách lepšie namixovaný pomer týchto faktorov ako 12GS a cenový rozdiel odhadom 3500E tuž len potvrdil.
 
Vjetrnik
#35 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 13:34
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Tryskac: 800 aby za něco stála potřebuje:

- jiné plexi
- blastry
- jiná přední vidlice
- kryt motoru
- kryt svodu
- padáky
- jiné sedlo
- jiná řetězová sada

....jinými slovy, celková přestavba...ale pořád bude mít problémy, které 800 mají...a přitom vyjde dráž než lépe postavená KTM 990...
 
hicks
#36 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 13:52
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
to Tryskac: 800 aby za něco stála potřebuje:

- jiné plexi
- blastry
- jiná přední vidlice
- kryt motoru
- kryt svodu
- padáky
- jiné sedlo
- jiná řetězová sada

....jinými slovy, celková přestavba...ale pořád bude mít problémy, které 800 mají...a přitom vyjde dráž než lépe postavená KTM 990...


hele promin, ale tohle uz je fakt trapny... uz se k tomuhle nevyjadruju.
Upravil hicks dne 10.11.2009 13:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
randolf
#37 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 14:07
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Vjetrnik napsal(a):
to Tryskac: 800 aby za něco stála potřebuje:

- jiné plexi
- blastry
- jiná přední vidlice
- kryt motoru
- kryt svodu
- padáky
- jiné sedlo
- jiná řetězová sada

....jinými slovy, celková přestavba...ale pořád bude mít problémy, které 800 mají...a přitom vyjde dráž než lépe postavená KTM 990...


Tak ja se taky pridam. 1200 je pohodlnejsi. 800 je zivejsi. 1200 lepe masti ego. 800 je levnejsi. Atd. K tomu co jsi napsal co potrebuje 800 dokoupit:

- jiné plexi - ano, potrebuje, souhlasim.
- blastry - ne, origianlni kryty BMW jsou super.
- jiná přední vidlice - pouze vnitrky.. ale i s temi co tam jsou ta motorka v terenu jezdi lepe nez 1200. Ano, na ceste se pri brzdeni desne potapi.
- kryt motoru - ne, originalni kryt BMW je super.
- kryt svodu - Ano, do terenu ano. Nejde o velkou polozku.
- padáky - Ano, stejne jako na 1200
- jiné sedlo - No... ano, souhlasim, ale jsou lidi co jim vyhovuje
- jiná řetězová sada - Nepovidej. 20000km, vypotrebovano pouhych 1.5 lahvicky spreje na retezy a ZADNY PROBLEM s retezem nemam. A nejezdim s tim jak s vejci, to ti asi ostatni potvrdi.

Randolf
 
Vjetrnik
#38 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 14:11
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Randlof: jinou sadou byl myšlen jiný převodový poměr...jiná rozeta, či kolečko, nebo obojí a úprava délky řetězu

To Kubík: nic si z toho nedělěj, je to můj ZCELA OJEDINĚLÝ názor... blushing
 
randolf
#39 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 14:24
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Vjetrnik napsal(a):
to Randlof: jinou sadou byl myšlen jiný převodový poměr...jiná rozeta, či kolečko, nebo obojí a úprava délky řetězu

To Kubík: nic si z toho nedělěj, je to můj ZCELA OJEDINĚLÝ názor... blushing


Jo tak.. no .. a do pomala nebo do rychla? Smile Nezalezi to na stylu jizdy?
Taky jsem nadaval, ze do terenu bych chtel pomalejsi jednicku, ale postupne jsem zjistil, ze to je proste tim, ze jsem v tom terenu jezdil moc pomalu Grin
 
Tryskac
#40 
800gs vs 1200gs
Přidané 10.11.2009 14:26

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Moja posledná reakcia na Vjetrníka aby sa nám to nezvrhlo na prestrelku :
to Tryskac: 800 aby za něco stála potřebuje:

- jiné plexi -ano určite
- blastry -na 12GS sú v cene ?
- jiná přední vidlice -nie je špička ,ale Bubákovi stači a zvykne si GrinGrinGrin
- kryt motoru padáky sa dokupujú aj na 12GS
- kryt svodu -na 12GS k poškodeniu zvodov a prepojenia nedochádza?
- padáky - padáky sa dokupujú aj na 12GS
- jiné sedlo - Originál znížené sedlo je celkom ujde nie je však výborné
- jiná řetězová sada -iný prevod ,či výrobca ? Videl som v servise 12GS čo jej kardan nevydržal ani toľko ako reťaz ČZ.
Ak si porovnával 12GSA ,tak cenový rozdiel je taký ,že ked všetko čo si spomínal kúpiš , tak ešte stále Ti hodne ostane.
O KTM nie je toto vlákno.
A vôbec neprehováraj mi Bubáka na 12GS , ak sa mi na mojej 8GS niečo pokazí tak budem mať aspoň možnosť zameniť na skúšku pokazené časti. GrinGrinGrinGrin
 
Strana 2 z 6:   1    2    3    4    5  ...  6  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné technické problémy :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 54
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.38 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI