No celkem se ta debata rozjela a to je fajn. 2T bych asi nechtel i kdyz je mi jasne ze opravit 2T a 4T je cenove rozdilne, ale podle me se dvoutakt při normální udržbě dřív vyběhá. Predevsim bych chtel neco lehciho nez je 1150ADV do terenu a mit moznost dat tam motard kola kdyz jezdim po meste. Nevidim extra rozdil mezi 110 a 130 kg. A vykonove nechci zase uplnou susinku coz v tehle kategorii asi neni.
S Tvým rozpočtem a požadavkem na motání se po městě bych asi řešil držáky typu TT...nebo LC4...ostrá WR, EXC a pod. jsou na všechno jen ne na motání se po městě, to je jak na nákupy jezdit ve Ferrari
Vidis a vo tom to je Ale hlavni je ten teren, tohle je spis jen takova relativni moznost. A co rikate na Husy myslim, husaberg, husqvarny, TE , FE atd..
to Robert: tak jsem se díval na webu a Yamaha WR 250 R má bez náplní 126kg, plnou 134kg...KTM 690 Enduro má udávanou bez benzinu 138,5kg, takže plně natankovaná 148,5kg...
jinými slovy 134kg versus 148kg...rozdíl něco přes 14kg tedy přes 10%......výkon v tomto případě není až tak podstatný
Vjetrnik napsal(a):
to Robert: tak jsem se díval na webu a Yamaha WR 250 R má bez náplní 126kg, plnou 134kg...KTM 690 Enduro má udávanou bez benzinu 138,5kg, takže plně natankovaná 148,5kg...
jinými slovy 134kg versus 148kg...rozdíl něco přes 14kg tedy přes 10%......výkon v tomto případě není až tak podstatný
Prdelko to jsou plané vášně musíš obě motorky posuzovat se stejným množstvím benzínu nebo suché a hlavně to moc nejde posuzovat silné enduro které se účastnilo i Dakaru + spousty jiných Rallye a cca o 5,5 kg lehčí a o 50% slabší hobimotorečku.
To prostě nemůžeš srovnávat, ten výkon, ten KROUŤÁK / váha.
Co u nich můžeš srovnat je cena která je 210.000 za silnou a výkonnou motorku s kvalitníma komponentama oproti nízkoobjemové motorečce s polovičním výkonem za 154.000,- Kč.
Pokud bych mu měl poradit co koupit za málo peněz tak bych se podíval po G 650 X Challenge protože to je věc která nezklame ( bohužel ani nepřekvapí ), splolehlivá s dlouhým servisním intervalem a bytelnější konstrukcí. Na motoru po páté reinkarnaci se už nemá co pokazit a na netu jsou k sehnání už od 110.000,- Kč. Někde jsem tu o ní psal když jsem to porovnával s KTM 690 Enduro ( tušim bitka v lese nebo tak nějak ).
Robert přiložený následující obrázek:
[168.1Kb]
Upravil Robert dne 04.12.2009 18:56
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
to Robert: Tvůj pohled na věc nesdílím...pokud budu chtít ladit, dostanu se s WRkem pod 120kg...což je v tomto případě důležitější parametr, než výkon...ten není vše...jinak ta hobymotorečka je rozpočtová ve spotřebních dílech, nikoliv na motoru a podvozku...a potom jde taky o geometrii a rozložení hmotnosti...takže co se průchodnoti terénem týče na tom bude lépe než Tvá 690...A VO TOM TO JE...
Já Ti Tvou 690 nehaním, je to Tvá volba...ač jsem po ní také koukal, rychle jsem se z toho vyléčil, na mé použití by to byla ŠPATNÁ volba.
Hájíš blbost a já ti to nebudu vyvracet protože to sám moc dobře víš.
Bylo to levnější ale rozhodně to není lepší, prázdnou slámu můžeš taky mlátit ale dlouho ti to nevydrží a hlavně to nikam nevede. Pro manželku u který nechceš aby se ti zabyla to je OK ale pro kluka nad 75 kg a s ambicemi na pěkné poježdění to je prostě slabá blbost.
Robert přiložený následující obrázek:
[98.23Kb]
Upravil Robert dne 04.12.2009 21:33
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
to Robert: ano, byla LEVNĚJŠÍ, ale to nebylo vůbec podstatné, podstatné byly parametry...a kdyby to bylo pro pilota nad 75kg s ambicemi na pěkné poježdění (tedy pro mne), volil bych novou FE či EXC místo té, co mám...ale rozhodně né 690 a už vůbec né ve verzi Enduro...
jinak 690ka pro zakladatele tématu vzhledem k rozpočtu také nepřipadá v úvahu...takže vraťme se k enduru které požadoval autor