čeče,tak na stránkách ELITu jsem ty Helly už nenašel možná to byla nějaká akce a já jí zrovna trefil,když jsem tam byl pro olej...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já jsem si chtěl předělat přídavný světla na LED dle Dawida, ale nakonec asi půjdu do http://www.grave....a/foto.htm micro DE. Jinak tyhle světla http://www.bohemi...fersatz-a/ má Maris a za dne je nepřehlédnutelnej. Jak svítí v noci netušim
Upravil MALI dne 28.11.2009 20:16
MotoPaja napsal(a):
jestli XT utáhne přídavný světla záleží na výkonu alternátoru, to si je třeba zjistit
kombinaci xenon+mlhovka bych nezatracoval, člověk má oboje když potřebuje, jak vidí na dálku, tak na blízko, ale pokud jde o lepší vidění v noci tak bych bral dálkový, sám je mám, na potkávačky se stejně moc zvyšovat svítivost nedá pokud nechci oslňovat a na dálku je dobrý vidět co nejvíc
motopaja len tak na okraj - XT myslim alternator nema ...
Jo jo, FF50 na 1150 GS vypadá v noci v zrcátkách jako když přistává létající talíř...
Jedno obrovský světlo
Ty MicroFlootery (á la Wunderlich) jsem kdysi viděl tady na webu, že je prodávají asi za litr někde v Praze (pár světel, asi bez kabeláže), Hledal jsem hledal, ale málo a nenašel jsem to. Ale našel jsem je jinde. Možná budou běžně k dostání u různých tuningových speciálistů
Sám jsem je v akci neviděl, ale jedna paní povídala, že svítí jako prase , já půjdu asi do nich.
BMW GS = stroj na radost
MotoPaja napsal(a):
jestli XT utáhne přídavný světla záleží na výkonu alternátoru, to si je třeba zjistit
kombinaci xenon+mlhovka bych nezatracoval, člověk má oboje když potřebuje, jak vidí na dálku, tak na blízko, ale pokud jde o lepší vidění v noci tak bych bral dálkový, sám je mám, na potkávačky se stejně moc zvyšovat svítivost nedá pokud nechci oslňovat a na dálku je dobrý vidět co nejvíc
motopaja len tak na okraj - XT myslim alternator nema ...
nemá jo? no tak pokud to má dynamo změníme slovíčko a pokud to jede jen na baterku a je to takový hyper-hybrid tak bych tam světla nedával
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Nie XT nemá alternátor ono má totiž trojfázový generátor elektrického prúdu a k tomu striedavého. No jeho výkon neviem stará XT 600 mala okolo 180 W .
Dynamá majú asi len veterány
Tryskac napsal(a):
Nie XT nemá alternátor ono má totiž trojfázový generátor elektrického prúdu a k tomu striedavého. No jeho výkon neviem stará XT 600 mala okolo 180 W .
Dynamá majú asi len veterány
Prosím, jaký je rozdíl mezi alternátorem a třífázovým generátorem střídavého proudu? Wikipedie může napovědět...
Je to samozrejme to isté, niekto to volá aj magneto. Ja som reagoval na príspevok napísaný vyššie kde sa tvrdilo ,že XT nemá alternátor.
Dynamá sa používali v dobe ked neexistovali polovodiče - usmerňovacie diody kvôli na nabíjaniu akulumátora. Mali ho mašinky v dobe ked JAWA patrila k svetovej špičke.
Chlapi, zkousel jsem se toho dohledat ve foru ale nic. Myslim, ze TomasTT to tady rozdvadel.........Kolik a jaky druh pridavnych svetle muze byt na moto oficialne zapojeno??? A jakym zpusobem??? Mam v tom gulas. Rozhoduji se pro 1x mlha+ 1x dalka Hella FF50, Tak at vim, co me ceka
Já bych vybíral zde
http://www.levne-autodoplnky.cz/svetla-pridavna-mlhova-12-v-p-1501.html
http://www.levne-autodoplnky.cz/svetla-pridavna-mlhova-12-v-p-1498.html
http://www.autio.cz/cz/produkt/svetla-pridavna-mlhova-ovalna-12v-e/
a dálková http://www.levne-autodoplnky.cz/dalkova-pridavna-svetla-2ks-p-635.html - jsou podezřele levné
http://www.autio.cz/cz/produkt/svetla-pridavna-dalkova-hranata-12v-e/
Upravil berka dne 10.01.2010 14:40
berka napsal(a):
Já bych vybíral zde
http://www.levne-autodoplnky.cz/svetla-pridavna-mlhova-12-v-p-1501.html
http://www.levne-autodoplnky.cz/svetla-pridavna-mlhova-12-v-p-1498.html
http://www.autio.cz/cz/produkt/svetla-pridavna-mlhova-ovalna-12v-e/
a dálková http://www.levne-autodoplnky.cz/dalkova-pridavna-svetla-2ks-p-635.html - jsou podezřele levné
http://www.autio.cz/cz/produkt/svetla-pridavna-dalkova-hranata-12v-e/
to milanosor- správná volba -1x mlha na pravé straně.1x dálka na levé.Mlha svítí pouze s klopeným a dálkovým a dálka pouze s dálkovým.Mám to tak s FF 100 na padákách a pohoda.Je vše to pod jedním zeleně podsvíceným vypínačem.
jardas napsal(a):
to milanosor- správná volba -1x mlha na pravé straně.1x dálka na levé.Mlha svítí pouze s klopeným a dálkovým a dálka pouze s dálkovým.Mám to tak s FF 100 na padákách a pohoda.Je vše to pod jedním zeleně podsvíceným vypínačem.
Diky moc. Je tohle podle smernic CR nebo EU? Ridim se tim, ze na vozidle by asi nemeli byt dve dalky, tak proto 1+1, navic osvit tlumeneho je taky obcas vic potreba nez dalka. A mas to zapojene taky pres relatko od baterky? Kdyz si totiz koupim "mix" sadu dalka+mlha, tak to budou asi ciste jen svetla bez kabelaze a relatka.
Dělali to v D.Je to zapojený pod nádrží na řídící jednotce nebo co to je na pravé straně pod nádrží za černou krabici z který vede hafo drátů.Na určité kabely jsou nacvaknuté odbočky a jde to přes pojistku na vypínač ,relátka a světla.Moc el.nerozumím ale takto nějak jsem to pochopil.Ty relátka tam jsou myslím 3ks.a jsou uchycený pod nádrží.je tam docela guláš.Vypínač je na levé straně zobáku pod řidítkama.Mělo by být 1+1.Mlhovku nám nadstavenou na škarpu a v noci pohoda.Když někoho dojedu,tak mne raději pouští.
Jo tak az takhle... Tak to doma teda zapojit nezvladnu. Ja uz tam ma vyvedeno spoustu dratu a extra 4 spinace ( bylo tam strobo,sireny a majaky ), ale jde to vsechno z baterky pres pojistky, tak nevim jestli by tam sel pridat i kontak na ty svetla. Na elektro jsem taky neznalek. I tak diky moc