Tomas1200GS> úskalí a hlavní problém ale je že nesmí ta voda natéci do airboxu a to ani malé množství protože nejnižší bod je hadice odvětrání kliky motoru a tak voda nateče do oleje do motoru což modely 11-1150GS maj airbox řešen tak že v něm může být myslím i dva litry vody a je na to ventil na odpuštění vody ale do motoru se nedostane nic ... To co myslíš to by šlo a zkusit aby tam ta voda ani nešplouchla ...
Ja vím, měl jsem plný motor emulse
Nebo by šlo ještě udělat otvor zespodu těsně pár cm před airboxem, takže pokud by tam voda šplouchla, tak by zase vytekla ven...
kdyby tam nebyl vubec ten plastovej tunel, tak by se asi taky nic nestalo, jen je třeba nějak uchytit filrt případně před něj dát nějakou mřížku a máme ihned vyšší brodivost, ale zase ne tak o moc Problem je opravdu hlavně v tom špouchnutí vody do toho airboxu.
Upravil easyrider dne 16.12.2009 12:27
easyrider napsal(a):
kdyby tam nebyl vubec ten plastovej tunel, tak by se asi taky nic nestalo, jen je třeba nějak uchytit filrt případně před něj dát nějakou mřížku a máme ihned vyšší brodivost, ale zase ne tak o moc Problem je opravdu hlavně v tom špouchnutí vody do toho airboxu.
Jde o tu vlnu, která se udělá od předního kola a pokračuje na válec. Ten jí ještě "nadzvihne" a pošle přímo do sání. Ta výška brodivosti sama o sobě stačí, nechci to topit po řídítka, jak tu někdo psal.
Asi koupím ještě jeden a budu testovat. Nejdřív nechat navařit plastový náhubek a zkusit, zda má vliv na výkon(dle mého názoru ne). A nebo jak jsem psal, zaslepit, vyvrtat. A další možnost je jak píšeš Ty. Nechal bych jen rámeček z toho tunelu a do něj bych namontoval něco na hrubé nečistoty. Filtr by se měnil často, ale to není závratná položka(nebo KN a čistit, čisti, čistit.)
Upravil Tomas1200GSA dne 16.12.2009 12:41