Aha,tak to vím jak vypadá,ale to jsou plasťáky,ne? Já jen,že jsi mluvil o hliníkovém víku.Chápu to tak,že je to z plastu,ale s hliníkovým víkem.V tom případě to musím ještě promyslet.Cena je bezva,ale já se znám a občas se vyválím,tak nevím jak by ty kufry dopadly.Já asi budu potřebovat celohliníkové
Upravil Mr GS dne 15.12.2009 20:32
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
No já se snažím poklidně turistovat,ale znáš to občas se to stane.Rozhodně si mi,ale nasadil pořádnýho brouka do hlavy.Kufry zrovna scháním a cena je poloviční než ty nejlevnější hliníkové
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já osobně si myslím že tyhle originál plasťáky vydrží hodně. Není to ten křehkej plast jako na kýblu ale něco jako na nárazníkách. Je to ještě stará škola konstrukce kde nekoukali tolik na prachy ale na to aby udělali něco lepšího než konkurence. Je to promyšlený a po nárazu to nemá tvarovou paměť jako hliník. Jednou jsem s ním ve dvou trefil pařez kterýmu jsem se málo vyhnul. Mimo to že jsem se málem vymáz se kufru téměř nic nestalo. Hlavně to netrčí z motorky jako většina hliníků a když to sundáš nehyzdí motorku konstrukce těžkejch držáků + jdou složit na 50% šířky...
Dakar 650, HusaberG
Něco jsem s nima objel, nebylo to moc, ale na půl sezony dost. Výhoda je v tom, že přijedeš do kempu k chatce, sundáš je a vezmeš dovnitř bez jakýchkoliv problémů. Variabilní šířka super věc. Neležel jsem s nima, tak nevím co vydrží. Štve mě na nich ale pár věcí. První je boční plnění. Na pravé straně je to ještě docela v pohodě, když je moto na policajtovi, ale levý je v tomto případě téměř nepoužitelný. Otevřeš a vše se ti vysype. Druhá věc je, že na něj nic dalšího nepřivážeš. Žádný další vak, kanystr, hasičák...nic. Což je v případě delší cesty, v mém případě třeba Nordkap, docela nutnost, protože objem není zase tak velký abych nacpal vše dovnitř. Podobně topík. Dělení v půlce je na naložení naprd. Opět otevřeš a vše vypadne. Výhoda je v designu. Prostě k motorce sedí. Asi tak moje postřehy a názory.
Jinak jsou k mání. Komplet set 3 kufrů včetně všech držáků za cenu 12000Kč. Do 100km od Zlína je přivezu, případně i namontuju. Fotky pošlu klidně na mail.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
MikiberG napsal(a):
Já osobně si myslím že tyhle originál plasťáky vydrží hodně. Není to ten křehkej plast jako na kýblu ale něco jako na nárazníkách. Je to ještě stará škola konstrukce kde nekoukali tolik na prachy ale na to aby udělali něco lepšího než konkurence. Je to promyšlený a po nárazu to nemá tvarovou paměť jako hliník. Jednou jsem s ním ve dvou trefil pařez kterýmu jsem se málo vyhnul. Mimo to že jsem se málem vymáz se kufru téměř nic nestalo. Hlavně to netrčí z motorky jako většina hliníků a když to sundáš nehyzdí motorku konstrukce těžkejch držáků + jdou složit na 50% šířky...
hliník vzhledem ktomu že není ztěch pevnostních materiálů nemá tedy paměť,lze tedy vrátit jakš takš do původní podoby a protože nemá paměť a je relativně měkký,tak ti ho při rovnání trochu přibude na délce a nepatrně ubude na tloušťce,ztoho vyplývá pokud je použito zavírání pero-drážka je to do budoucna problém,ne ovšem můj
na plast mám svůj názor,ale nikomu nic nevnucuji,jen snad že na silnici to stačí
bystricke přiložený následující obrázek:
- tvarovou paměť jsem myslel že po pádu je to zdeformovaný a musí se to bušit do jakž takž podoby /plast se dokd nepraskne vrací zpět/, ale jinak proti dobře provedeným hliníkáčům taky nic... každá věc má svoje pro a proti.
- nevím co měla ukázat ta poslední fotka ale podle mě mu to ulítlo z plotny asi aušus plotna.
- s tou praktičností - stačí pár gumiček a naopak potom ta vyklopená bočnice funguje jako stolek a věci drží i v kufru i ve víku. - chce to trochu fantazie.
- s tím navazováním.... jednak nahoru nevážu nic těžkýho, druhak vozím minimum a za třetí to radši rozložím kvůli těžišti. Všechny expediční motorky jsou víceméně naložený kravinama co překáží a nejsou nezbytný - potvrzují to sami cestovatelé.
Na fotce mám naloženýho dakara na 3 týdny pro 2osoby na divoko. /8l vody dole pod kuframa....... /
Viz foto.
MikiberG přiložený následující obrázek:
bystricke> já měl na Africe asi pět let GIVI zděděné po Pavlu Suchém ze Supermota , ten s nima padal asi 5let až v Maroku překládal je dost , já v každém vozil na boku až ca 20-30kg i když byly psané asi na 5-10kg a kdekoli na cestě to jde pájkou, kusem ABS plastu z nějakého auto nárazníku z příkopu opravit kdyby bylo třeba ale nikdy nebylo a nemít tu nemoc že jsem na dovolenou dříve spíše jezdil jako stěhovák tak ALU asi nemám , pak jsem měl GRAVE hliníkové a to je kvalitka když to není z obyč hliníku ale nějakého asi duralu nebo co to tvrdí Tom .
V každém případě ty GIVI to byla špica , jiné ALU ne ty GRAVE mě ale jednou po pádu křuply ve švu a celou dovolenou to bylo zkurtované a nikde neměli sváření hliníku takže šílený .
Nehaním ani ty nebo ty , protože ty i ty mají svoje ale dnes hlavně už na dovolenou nejezdím jak stěhovák ale především se řádně projet na moto a taky už vím že lze na 14 dní bez problému mít malý stan + válec do 12kg , mít v něm vše včetně vařiče, dost věcí na focení,spacák,samofuk karimáťu, nemoky , tenisky, hromady prádla kdyby mělo i týden pršet a přitom nespat jen po hotelích ale hlavně v přírodě! Je jasné že obhajuješ především svoje ale je pravda že co jsem tahal na víkách těch hliníkovejch kufrů a krásně to tam drželo a dalo se jednodušeji ukurtovat tak v tom jsou praktičtější když je člověk kramář a musí jet ve dvou ... tomu ale už neříkam svezení na moto ....
cizak přiložený následující obrázek:
Tak takovejhle žrádelnák sem vezl do rumunska v topcasu-pak se topcase utrhl a já honil konzervy po kopcích .Dneska už vim že je nesmysl někam vozit jídlo.
TOLI napsal(a):
Tak takovejhle žrádelnák sem vezl do rumunska v topcasu-pak se topcase utrhl a já honil konzervy po kopcích .Dneska už vim že je nesmysl někam vozit jídlo.
To nemá , stačí nouzově pár pytlíkovejch polívek a moc dobrý sou ty instant těstoviny se sýrovou omáčkou , stejně to nikdy nepoužijem ale stavíme se navečír pro něco na oheň, chleba lahvinku či pivo a druhej den zas večeře v restauraci a tak , hlavně netahat sebou krámy a bez nich si líp zajezdit !
Ja mam tuhle sestavicku, ale jeste jsem s nima nikde nebyl, tak nemuzu hodnotit. Ale kvalita zpracovani je pomerne vysoka. Stal i sedel jsem na nich a strikal na ne hadici. Drzi a netece... Mam tam vnitrni brasny, takze i kdyz udelam hapalajnen tak se mi nebudou kutalet mrkve po svahu, ale hodim si normalne bagl pres rameno a pohoda Tak uvidime. Pristi rok je podrobim velkemu testu, protoze jedeme od dubna do listopadu na cestu po euroasii. Mam velky obytnak Sprinter, takze motorka prijde dovnitr, jizdni kola povesit zezadu a hura... Autem dojedu nekam, kde se nam bude libit a pak hups na motorku ci kola a prosmejdit okoli. Protoze jedeme na skoro 8 mesicu, clovek potrebuje mit kde uvarit a kde se vykoupat, a tak proto jedeme obytnakem a ne na masine... Uz se tesim.
Rhinoceros přiložený následující obrázek:
[35.17Kb]
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Rhinoceros napsal(a):
Protoze jedeme na skoro 8 mesicu, clovek potrebuje mit kde uvarit a kde se vykoupat, a tak proto jedeme obytnakem a ne na masine... Uz se tesim.
Mluvíš mi z duše , mít na to tak vemu nějakej kamion podobný těm na dakar , naložím kola , serf, milion blbin a něco jako KTM 690 a to by se to cestovalo
MikiberG napsal(a):
- tvarovou paměť jsem myslel že po pádu je to zdeformovaný a musí se to bušit do jakž takž podoby /plast se dokd nepraskne vrací zpět/, ale jinak proti dobře provedeným hliníkáčům taky nic... každá věc má svoje pro a proti.
- nevím co měla ukázat ta poslední fotka ale podle mě mu to ulítlo z plotny asi aušus plotna.
- s tou praktičností - stačí pár gumiček a naopak potom ta vyklopená bočnice funguje jako stolek a věci drží i v kufru i ve víku. - chce to trochu fantazie.
- s tím navazováním.... jednak nahoru nevážu nic těžkýho, druhak vozím minimum a za třetí to radši rozložím kvůli těžišti. Všechny expediční motorky jsou víceméně naložený kravinama co překáží a nejsou nezbytný - potvrzují to sami cestovatelé.
Na fotce mám naloženýho dakara na 3 týdny pro 2osoby na divoko. /8l vody dole pod kuframa....... /
ta fotka ukazuje špatnou funkci systému cvakcvak při offcestách,navíc při ulítnutí kufru a následném nárazu na zem se kufr otevřel a vjeci vněm má ten člověk všude po cestě
Viz foto.
Když adventure cestování, tak zásadně alu kufry...po pádu plast praskne, hliník se maximálně promáčkne(naše zkušenost)...stejně tak u plastových Topů, dost často dochází k létání, viď. Hicksi? Já jej pro jistotu vážu ještě popruhy, do Řecka už ale bude AluTopCase.
A že by v tom člověk vozil nesmysly? Asi jak kdo...všechno co vozím jsem potřeboval, kromě třeba lepení, nářadí a lékárny...ale za to jsem jedinně rád...
A třeba skládací židličky? Bez těch bych nikam nejel, na čem bych pil odpolední kávu?
Vjetrnik přiložený následující obrázek:
MikiberG> jen se Romaně vymstily ty kufry na 650GS jednou na ten tenkej plíšek na víku lehneš a zmuchlá se jak staniol a nebo je to na něm šíleně vidět a nemaj ten plech samotný protože jinak kufru ani víku nic nebylo a bez plechu kufr vypadá šíleně a v BMW nějakej inteligent tvrdil že jedině celej kufr za 5.5 tis, Žlábek nám dodal celé víko za asi 2,5tis ale novější model a muselo se upravovat ale jinak ty dvě velikosti kufru to je bomba , asi nejvíc chválím taky ty origo co byly na 1150GS ale ve dvou se tam nevlezeš , jinak mě už velký kufry vaděj stejně to nutí ke kramaření a buď udělám mini ALU spec na HP a nebo budu dál jezdit sedl textil tažky co mám na kolo od Autora už jsem s nima byl několikrát a špica a když se lehne neskřípne ti to nohu jako hliníkáč , na pořádné Enduro ježdění na dovolené to teď u mne vede.
To je jasný, tyhle serepetičky beru jen když jedu s přítulkou. Zatím jsem to vždycky jen promáčk a vykleplo se to spátky samo. Navíc jsem je koupil už padlý tak mi šrámy nevadí. Vidět to bude stejně i na AL.
Když jedeme s klukama na třídenku nebo podobně tak si balíme jen spacák a batůžek na záda s vodou a nějaký ten ND.
Dakar 650, HusaberG