A jak je to u 1150 jestli se smín zeptat? sice jsem si vytahl zasuvku od predních tlumených svetel ale stejne tam jeste prijde druhá prímo od baterky. Jen jak to je stou zasuvkou dole na motoru, u 1150 lze nabíjen hlavní baterii motocyklu? a lze z ní nabíjet i mimo jízdu bez klíčku? nevím zatím jsem to nezkoušel tak miláška jsem privezl a zkazilo se pocasi.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Tak mi konečně dorazily zásuvky. Bohužel jsem se přehlídnul a objednal tu menší verzi 12V DIN zásuvky DIN zásuvka . Rád bych jí použil, protože to víčko je docela dobře utěsněné a kontakty jsou zespoda zalité, takže by do toho nemělo téct.
Problém mám v tom, že všechny přístroje mám s konektorem pro standartní velikost 12V zásuvky. Nikde nemůžu sehnat přechodku z té malé zásuvky na normální velikost. Nevíte o něčem?
redukci sezenes skoro v kazdy mototechne u nas ji maji cca 80kč
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
to rendas:
a není to opačná redukce? tedy z velké zásuvky na malou?
právě hledám na internetu a všude nacházím jen tu opačnou redukci. Potřebuji z malé DIN zásuvky, na klasickou velkou....
to petrs : pokud máš na moto malou zásuvku a na přístroji velkou zástrčku, která velikostně pasuje do běžné autozapalovačové (ten češtin) tak je to ono
R 1200 GS LC Adventure
rendas napsal:
Ta originál je fakt jen na dobíjení baterky (po předcházejícím nastavení s klíčkem)nebo se dá využít i jinak?
Nezná někdo odpověď? Na tohle starší vlákno jsem narazil, když jsem se pokoušel vypátrat, proč mi zásuvka na 1200nechce napájet kompresor – kterej jsem si koupil speciálně s tím, že ho budu krmit z tý palubní zásuvky, a vono nic. Dvě sekundy zavrčí a vypne se, i když je motorka nastartovaná.
Tušíte někdo, nač tam ta z.....á zásuvka teda vlastně je a jestli ji jde použít k napájení čehokoliv bez vrtání v elektrice?
rendas napsal:
Ta originál je fakt jen na dobíjení baterky (po předcházejícím nastavení s klíčkem)nebo se dá využít i jinak?
Nezná někdo odpověď? Na tohle starší vlákno jsem narazil, když jsem se pokoušel vypátrat, proč mi zásuvka na 1200nechce napájet kompresor – kterej jsem si koupil speciálně s tím, že ho budu krmit z tý palubní zásuvky, a vono nic. Dvě sekundy zavrčí a vypne se, i když je motorka nastartovaná.
Tušíte někdo, nač tam ta z.....á zásuvka teda vlastně je a jestli ji jde použít k napájení čehokoliv bez vrtání v elektrice?
Ta zásuvka se dá použít buď na napájení,nebo k nabíjení baterie v motorce. Ale POZOR napájené zařízení nesmí mít větší odběr než 5A. Napájení je automaticky vypnuto,pakliže je překročen povolený odběr,nebo slabý akumulátor.
BIGR napsal:
Ale POZOR napájené zařízení nesmí mít větší odběr než 5A. Napájení je automaticky vypnuto,pakliže je překročen povolený odběr,nebo slabý akumulátor.
Díky za upřesnění. To bude vono, což mi dělá radost, neb to znamená, že si můžu celej slavnej kompesor strčit do poličky
Je to přesně tak. Když jsme to poprvé zjistili (že orig zásuvka vypíná podle potřeby canbusu a ne podle potřeby uživatele), bylo to na mrtvici, protože dotyčná motorka byla právě v této situaci :
to znamená asi 40C ve stínu a totálně prázná guma s obří dírou, ve které nedržely knoty - resp. držely ale antipich (US) v pneumatice nedovolil lepidlu pořádně zatvrdnout a neustále se zastavovalo, musela přijet 1150GS a z ní se napájel kompresor, kterým se dofukovala 1200GS. Na adresu konstruktérů lítaly fakt nehezké nadávky. Každopádně ten kompresor neměl zdaleka příliš velký odběr ale baterka byla asi trošku nedobitá (díky asi častému startování a dlouhé jízdě v nízkých otáčkách se moc nedobíjela) a tak to zásuvku odpojovalo třeba po 10s. Takže rozhodně doporučuji mít ještě jednu zásuvku přes pojistku přímo na baterku pro takové případy.
TomasTT napsal:
Takže rozhodně doporučuji mít ještě jednu zásuvku přes pojistku přímo na baterku pro takové případy.
A když k Vám přijedu, namontujete mi ji? Kolik by to stálo? A bude to mít nějaký dopad na záruku motorky? Pokud ano, asi bych zatnul zuby a ještě rok vydržel... Díky za info.
TomasTT napsal:
Takže rozhodně doporučuji mít ještě jednu zásuvku přes pojistku přímo na baterku pro takové případy.
A když k Vám přijedu, namontujete mi ji? Kolik by to stálo? A bude to mít nějaký dopad na záruku motorky? Pokud ano, asi bych zatnul zuby a ještě rok vydržel... Díky za info.
Asi ti vyhoví,ale to nezvládneš sám? Vždyť na tom NIC neni? Navíc nemusíš nic montovat na pevno a kdyby jsi jel na záruční opravu,tak jí zase vyndáš.
No, už z toho, že ani nevím, že na tom nic není, je vidět, že bych asi udělal nejlíp, kdybych to někomu svěřil Vážně, nemám ani tucha, co to obnáší. Na elektriku všeho druhu mám fobii od tý doby, co na mě v pěti letech zaútočil elektrickej ohradník od krav
cerv napsal:
No, už z toho, že ani nevím, že na tom nic není, je vidět, že bych asi udělal nejlíp, kdybych to někomu svěřil Vážně, nemám ani tucha, co to obnáší. Na elektriku všeho druhu mám fobii od tý doby, co na mě v pěti letech zaútočil elektrickej ohradník od krav
Tak jestli nepochodíš jinde,dej vědět. Tuhle prkotinu vyřešíme.
Nazdar hoši,
zaujímavá debatka, tiež som si radšej pre istotu nahodil druhý šteker k palubovke a na dofukovanie pneu používám kompresor z tuarega, ktorý napájam cez kontakty rovno na baterku, akurát musím zhodiť sedlo, čo našťastie není až taký problém