Pokud někdo chce "jen" přepravní prostředek z bodu A do bodu B, ať si koupí na rok ojetinu a po roce vymění za mladší ojetinu.
Pokud jsou pro někoho motorky srdeční záležitost, pak není důvod si nepořídit novou a tu třeba ještě tentýž den přelakovat k obrazu svému.
Ani jedna z mých motorek nezůstala v serii, každá z úprav stála ranec, ale prostě "obyčejnou" seriovku bych prostě mít nemohl...je to radost vymýšlet a upravovat...navíc většina úprav zvýšila užitnou hodnotu, třeba u sportovní motorky kompletní karbony schodily pár kilo...a to se počítá
Vjetrnik napsal(a):
Pokud jsou pro někoho motorky srdeční záležitost, pak není důvod si nepořídit novou a tu třeba ještě tentýž den přelakovat k obrazu svému.
na tohle nezapomen az budes recenzovat nekomu motorku...
...Bob tu argumentuje do jiste miry zajimavymi argumenty... ja si ale treba take kupuji radsi veci nove.. i kdyz to NEBYVA ekonomicky vyhodne.
No a od toho jsme uz jen krucek k tomu, aby sis uvedomil... ze prave to OBJEKTIVNI kriterium.. at uz se tyka financi, nebo treba jedenadvacitky vepredu... NEMUSI.. a myslim, ze i casto NEBYVA jak to tak vidim... tim hlavnim argumentem.
Ja bych treba take mohl argumentovat, ze mas motorku svym zpusobem zprznenou hromadou naradi od Touratechu... ale ja respektuju, ze to vidis jinak.
Takze ty reci, ze bys osmikilo nikdy nedoporucil protoze A B C... je presne o tom, co pises Bobovi.
Treba pro mne je a byl vzhled dulezitejsi, nez jizdni vlastnosti... ktere navic zas az tak hrozne nejsou, ze (viz thread o zvyku atd).
Aneb kdyz ji milujes, neni co resit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A nebo to udělej uplně jinak, sežen starsí plasty ty co jsou na motou sundej pěkně ulož do regálu a na těch starejch se mužeš vyřádit a až budeš moto prodávat přehodíš na pěkné origo plasty a kupující ti jěště poplácá rameno jak je moto zachovalá.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Vjetrnik napsal(a):
Jinak vosmikilo bych fakt nikomu nedoporučil...to je FAKT...
no jo.. no jo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Lakovat či nelakovat? Stejně je rozhodnutí jen a jen na tobě. Pokud se ti bude více líbit v jiné barvě a nebo s nějakou kombinací (třeba), tak se do toho dej. Sněží, v garáži je teplo........a z vlastní zkušenosti mohu říct (ovšem jen za sebe), že když jsem si pořídil svého Bobše (1100) tak jsem si nebyl jistej, jestli je to to pravý. Hnusný, těžký, krabicoidní...no prostě to nebyla láska na první pohled. No a pak jsem ještě zjistil, že vlastně ani nemám tak úplně 1100 ale bastl - předek z 1150 teda vidle a copak já vím co tam ještě kdo kdy povyměňoval. Od 1995 uteklo hodně vody. No ale, nevlní se, stopu drží,nežere olej ani benzím mimo normu, zvykl jsem si na váhu i na ovládání, naučil se ignorovat zvuky linoucí se od spodu a ? Prostě si ho nechám. Kdyby se mě opravdu dobře dařilo, tak si k němu pořídím 1150Adv a Bobše ošpuntuju. Ale z baráku půjde až po mě a nebo se mnou. No a kdybych ho přeci jenom musel prodat, tak to zase s takovou ztrátou nebude. Určitě by se ho někdo ujal. Ale neprodám, i žena si zvykla a nebudu jí způsobovat trauma nějakou nepohodlnou mrňkou.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Náhodů,dyš je to pjekně udělaný...kamoš kůpil na podzim takoví esko,samozřejmňe stim geesem f pozadí se to nemože srovnávat.
Bohumil přiložený následující obrázek:
Jak píše někdo -kup plasty a ty stříkni, nebo si dokonale zdokumentuj jak to jde z úplné funglovky do laku.
Nedívím se ti, pokud se ti barva nelíbí- tak to stříkni. Jezdit na něčem co se mi nelíbí, nechápu u něčeho co má být zhmotnělá radost.
U auta bych to neřešil.
tak moc děkuji za názory..... tuhle motorku mam chvilku, ale k srdci mě hned šla.... vlastně mě ještě stojí v garáži skoro nová DUCATI monster S4RS a už se mě ani na ní nechtělo sednout po osedlání Advika. Jen čekám na jaro a jde pryč. Motorku si nechám delší dobu, jelikož s ní chci skousnout s kamarádem Mongolsko... na jaře projedu na zkoušku Rumuny ( letos sem tam byl na JAWA 350 road king z roku 61 a hlavně jen po lesích a horách) tak si to chci vyzkoušet na ovládání kousek od domova. Lakovat chci, jelikož mam pocit, že advik vlastně reprezentuje i moje Já.... Hrozně pěkná je ta Alpineweis, kterou bych i jako bílou použil.. zajímavá je fotka od Boba co ji má s tou červenou sedačkou (vlastně by to byl můj případ)... sedačku odvezu asi někam na přečalounění té červené... . podle rad, pořádně zdokumentuju lakování. Na jaře zde dám fotky :-) Ještě jednou moc děkuji za názory.... určitě sem si z nich vzal hodně. Přeji jinak hezký vánoce všem
zhmnotněná radost to přesně vystihuje BMW... tohle bude hergot dlouhá zima :-D ... moje prvni brambora se na mě směje v garáži a já se už njemůžu dočkat jara
Nazdar bazar! "Servisák" tu napsal jednu moc chytrou věc. Původně lakované plasty si schovej a nalakuj si nějaké starší použité. Mě se třeba někde povaluje na pojišťovnu vyměněný mírně škrábnutý zobák. A je už zrovna v orig. bílé barvě :-) Jestli je to pro tebe řešení, tak cinkni, čus L.
Já koupil gs1150 z itálie,majitel jí nalakoval do stříbrnšedé barvy s polepy adv.Mi osobně se to líbí víc než když předtím byla žlutá,jsou tam i chromované držáky stupaček,já sám jsem si na ní namontoval nosiče s kufry na adv.Tvořím si ji dál k obrazu svému,protože vím že doma zůstane hoooodně dlouho
motoblb napsal(a):
Já koupil gs1150 z itálie,majitel jí nalakoval do stříbrnšedé barvy s polepy adv.Mi osobně se to líbí víc než když předtím byla žlutá,jsou tam i chromované držáky stupaček,já sám jsem si na ní namontoval nosiče s kufry na adv.Tvořím si ji dál k obrazu svému,protože vím že doma zůstane hoooodně dlouho