Proč mi? To je prostě vývoj, ten nezastavíš.
Fahrleistung / Verbrauch
Höchstgeschwindigkeit über 200 km/h (110km/h)
Verbrauch auf 100 km bei konst. 90 km/h 4,6 l
Verbrauch auf 100 km bei konst. 120 km/h 6,1 l
Kraftstoffart Super(plus)benzin bleifrei, Oktanzahl 95-98 (ROZ) (95-max 110km/h)
(Klopfregelung; Nennleistung bei 98 ROZ); Sonderausstattung 91 (ROZ) verfum6;gba
Věc makropulos je dávno rozřešena- finančně je jasná. A kolik tak ta nafta jezdí?
já bych si vzal tři litry.
Hlavně trfit dobrý kus. nechat ho někde projet databází, jestli to není nějaký pondělní model a zkontrolovat slabiny.
No a pak aspon stříknou do těch nejhezčích barev. Zvláště ta Smoke je
ale vazne, 1200 mi prijde takova forovejsi, resim s ni problemy, ktery jsem u 1150 nikdy neresil, byl jsem nekoliktrat na svolavackach, s 1150 nikdy, palivomer mi keca nesmysly i presto, ze byl nekolikrat v ramci zaruky menen ci kalibrovan...atd...kdydy se vyrabela znovu tak nevaham. 1200 je rychlejsi, lehci, ale uz to neni ono..a ted se desim co na 2010 daj soudruzi z NDR za dalsi elektronicka kurvitka
GS 1200 R Adventure
2010 je nová hlavně montáží ozkoušeného motoru s úpravou pravděpodobně na vačkách a drobnostech, aby se krouťák pohnul jinam. Nevýhoda 2010 je asi, že kdo chce cestovat na východ tak to jak tu někdo psal nebude chutnat nižší oktanové palivo. Problém bude, že i pohnutí krouťáku, může zase ovlivnit praskání kardanu nebo nakrucování hřídele v převodovce. To ukáže čas, jestli výpočet výkonu odpovídá i přenosům síly na zadní kolo. Z logiky vyplyne, že by měl poslední model 09 být skutečně s nejmenším % závad. Já chtěl novou tak jsem ji koupil, ale osobně je pro mě nej model 1150.... krasavec a užitnost je tam spojena kráááásně dohromady
Jak jsem psal na začátku -nikdo ti o své nenapíše nic špatného.
Mi z logiky vyplývá, že to co ve své hlavě proběhne CZECHcz to doufám proběhne i Helmutovi. A tak si myslím že...ale to je stále dokola.
A tak pro klid duše řekněme že patrně z ,,jezdících kusů" by měla být 09 nejvhodnější voba- taky vzhledem k novému modelu asi trošku půjde dolů cenově. Co ale zase u modelu 08-07 bude ještě víc.
Nejpodstatnější bezesporu zůstává fakt dobrého výběru. Může být kus nepovedený, nebo po majiteli dobytku, a nebo prostě budeš mít pech. Tohle se ještě dá občas zachránit zárukou- což u modelů starších nepůjde.Taky se může stát že trefíš na svátečního jezdce.
Taky by podle logiky kterou tady nastinují pisatelé, bylo vhodné vzít motocykl v základu- čím více serepetiček tím hůř z pohledu možnosti poruchy. Ale to je zase druhý konec komfortu a bezpečí. To je třeba vše zvážit. Je to martyrium, sám jsem si jím nedávno procházel. Je to věc pohledu- pozitivistů realistů a negativistů. Spousta lidí znepokojila moje snaha dozvědět se o tomhle problému, někteří mě chtěli upálit na Mnichovském stadionu, jiní zakládali témata http://www.bmwgs....ad_id=4686
Chyby jsou a dle mého větší než by si tato značka zasloužila- nejen k ceně. Ale u motorek je ještě neco jiného než chladný kalkul, a tak až se rozhodneš pro tu svou -která určitě bude nějakou mouchu mít- tak ti přeji at ti nevezme nikdy radost pro kterou si ji určitě kupuješ.
Hodně štěstí.
Otázka pro znalce.
Můžete mi prosím někdo dodat nejaké info k tomu benzínu?
Jsem zdrcen že se BMW rozhodlo přenechat své výsadní postavení v segmentu cestovatelských strojů - jiným značkám. Nebo že by došlo k nenadálému zlepšení kvality benzínu v polovině světa?
Děkuji za info.
S tím benzínem je to mrzutý, mnohde u nás garantovaná 95 není 95 ani náhodou a co teprve jinde ve světě, kde se s tím až tak netrápí....
Upravil motofanda dne 23.12.2009 20:01
xxx
Ale zase na druhou stranu - máte tu krásné smajlíky .....
Hele brouku, to jsou podstatné diskuze. a s tými smailíky to nemá srovnání. Co ty tu? Revit už máš?
K tomu benzínu- nejsem němec- teď mě napadlo -Hlučín- takže Tobig je a jistě nám poví co píší v výňatku tech. informací co jsem hodil výše.
Kraftstoffart Super(plus)benzin bleifrei, Oktanzahl 95-98 (ROZ)
(Klopfregelung; Nennleistung bei 98 ROZ); Sonderausstattung 91 (ROZ)
Chápu to dobře, že je mu určen 95-98?
A 91 jako doplnková výbava- přečipování nejspíše?
R 1200 má čidlo klepání...zvládne i méně než 98...základní nastavení bude na 98 (hlavně udávané výkonové parametry), takže při použití nižšího čísla půjde dolů výkon a nahoru spotřeba...to je celé...takže dost možná, že při použití 95ky bude mít v reálu model 2009 větší výkon než 2010...
Ale zase na druhou stranu - máte tu krásné smajlíky .....
Hele brouku, to jsou podstatné diskuze. a s tými smailíky to nemá srovnání. Co ty tu? Revit už máš?
K tomu benzínu- nejsem němec- teď mě napadlo -Hlučín- takže Tobig je a jistě nám poví co píší v výňatku tech. informací co jsem hodil výše.
Kraftstoffart Super(plus)benzin bleifrei, Oktanzahl 95-98 (ROZ)
(Klopfregelung; Nennleistung bei 98 ROZ); Sonderausstattung 91 (ROZ)
Chápu to dobře, že je mu určen 95-98?
A 91 jako doplnková výbava- přečipování nejspíše?
píšou, že 2010 bude jezdit na dřevoplyn
sonderausstattung je ve smyslu "vyjímečně možné", nemusíš nic čipovat
Mě tohle ,,Sonderausstattung" hodilo na překladači ,,doplňková výbava" tak jsem to pochopil že to jde ale je třeba něco přidat, upravit (mapu)
2010 jezdí na dřevoplyn a bioplyn, takže obava z uvíznutí v divočině nehrozí.
Takze zustavam u te GSA 2007 a menit nebudu, leda az to vylagruju
Mam ji rad a chci ji vojet poradne, mam chut nechat si ji co to pujde a udelat rekord najezdenych kilometru, ale to bude jeste trvat do tech 300.000.. .....
Zatim jsem na 76.000 a doposud nic zvlastniho, krome vymeny baterky
Upravil Doc dne 24.12.2009 08:46
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ale zase na druhou stranu - máte tu krásné smajlíky .....
Hele brouku, to jsou podstatné diskuze. a s tými smailíky to nemá srovnání. Co ty tu? Revit už máš?
K tomu benzínu- nejsem němec- teď mě napadlo -Hlučín- takže Tobig je a jistě nám poví co píší v výňatku tech. informací co jsem hodil výše.
Kraftstoffart Super(plus)benzin bleifrei, Oktanzahl 95-98 (ROZ)
(Klopfregelung; Nennleistung bei 98 ROZ); Sonderausstattung 91 (ROZ)
Chápu to dobře, že je mu určen 95-98?
A 91 jako doplnková výbava- přečipování nejspíše?
Chodím tu číst už dýl, nicméně srandy kopec mně donutil se regnout a chorobná touha psát dokonce i přihlásit... ale jsem jen "pheasant" nemaje GS o Revitu nemluvě....
btw - "Sonderausstattung 91" značí v tomto smyslu jakože je v "nouzi přípustný" nemyslím, že je potřeba něco čipovat, či měnit mapu..
a na můj vkus fakt řešíte někdy kraviny, lepší je "jít a udělat to bez řečí královně"
(Klopfregelung; Nennleistung bei 98 ROZ); Sonderausstattung 91 (ROZ)
taky to tak chápu, jakože doporučeno 95-98, ale v případě nouze se to spokojí is 91, aniž se cokoli musí dělat
zní to logicky (na Němce...)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
nForger napsal(a):
Sonderausstatung neznamena doplnkova, ale zvlastni vybava..
No a to je co? Mě to vychází nestejno. Něco co tam ve standardu není.
Kdyby to bylo jek píše věštšina, tak napíšou ,,možno" podle mě tam je třeba něco upravit.
Vím že jsem něco četl o tom že je třeba přenastavovat, a u starších modelů to šlo snad je 10X a u nového by to nemělo být počtem omezeno. Ale nepamatuji se přesně.
Poptám se na to v polsku- až tam pojedeme na návštěvu.
mezi svátkama mě kolega z práce co jezdí kamionem balkán přiveze kaňdák 91 octanů..... naleju to tam a uvidíme...mam 2009 model.... jeden kanistr jí nezabije, ale posílí