Ty jo to bych se asi taky postavil do fronty. Budu prezouvat někde z jara. Tak za ty prachy. Bych to podrobil pokusu. Potřebuju zadek a jelikož Mitas s naším rozměrem stále otálí...
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
bluesbery napsal(a):
V USA přijde sada pneu na 1200GS na 142 dolarů, to je neskutečná cena .. Mám na Santa Fe taky korejské gumy KUMHO, najel jsem na nich přes 100 000 km a ještě pár tisícovek v pohodě zvládnou. Pokud budou tihle korejci stejně kvalitní, stálo by za to je objednat a vyzkoušet, jak se chovají na asfaltu, kostkách a na vodě. Profil vypadá víc silniční než do terénu a bahna, ale na šotolinu by mohly být OK. Českého dovozce mám za humny,asi ho pořádně vyzpovídám...
to si děláš srandu já na Navaře najedu na sadu max!!!! 10 000km. Jak na letních tak na terénních, Už tam mám pátou sadu každou jinou a pořád to samý
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
venca napsal(a):
kupujete si nejdražši motorky a kupujete nejlevnejsi gumy ???????????????????
to opravdu nechapu!!!
Nechápeš, že to nejlevnější není vždy špatné a to nejdražší není vždy dobré?
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
tady pisou neco v tom smyslu ze pneu shinko je stejne hovno jak vami vychvalovane mitas e 10---My Tourances náklady asi 1,2 ¢ (zadní pneumatiky pouze) na kilometr vychází na 12.000 mil a náklady na 154 dolar na pneumatiky 150/70-17 ( motocykl superstore )
Shinko 705s cost 1.2¢ (rear tire only) per mile based on 5,000 miles and the cost of $60 per tire 150/70-17( chaparral racing ) Shinko 705S náklady 1,2 ¢ (zadní pneumatiky pouze) na kilometr vychází na 5.000 mil a náklady na 60 USD za pneumatiky 150/70-17 ( chaparral Racing )
I fail to see the deal. Nevidím řešení. But shinkos look great new Ale shinkos vypadají skvěle nový
Cost analysis for front and rear for r1200gs Analýzy nákladů pro přední a zadní pro r1200gs
Tourances 153.99 + 126.99 = 280.98 - 2.3¢ per mile (12,000 miles) Tourances 153,99 + 126,99 = 280,98 - 2,3 centů za míli (12,000 km)
705s 59.85 + 45.85 = 105.7 - 2.1¢ per mile (5,000 miles – seems to be the average miles before failing) 705S 59.85 + 45.85 = 105,7 až 2,1 centů za míli (5.000 mil - Zdá se, že průměrný míle před tím)
I change my own tires so unless I like changing tires frequently over riding there really is not much of a cost benefit. Změním svůj vlastní pneumatiky, takže pokud bych změnu pneumatik, často více než na koni tam opravdu není mnoho nákladů a výnosů.
If you pay to have your tires changed the tourances are a lot cheaper just in labor costs alone. Platíte-li mít vaše pneumatiky změnily tourances jsou mnohem levnější jen v pracovní náklady sám.
Jen jsem si ukázat, co můj Shinko pneumatiky udělal ... I noticed a few cracks around the side of the treads on my last long trip in December so phoned the dealer and described what it looked like. Všiml jsem si pár praskliny kolem boku běhounů na mé poslední dlouhé cesty v prosinci, takže volal dealer a popsal, jak vypadá. They contacted Shinko who apparently said it was nothing to worry about - just cosmetic. Kontaktovali Shinko který prý řekl, že se není čeho bát - jen kosmetické.
kus od kusu, na haidenau taky všichni nadávaj,a já na nich jezdim hranu, jen jim trvá než se ohřejou, TKC taky někomu vydržely prej 12000km a druhýmu jen 3000km něco takového se tu taky řešilo, každopádně já ty shinko 100% skusím
servisak napsal(a):
Tak co už je někdo koupil a má je doma?
Nevím jak se rozhodli ostatní a jaké mají případně zkušenosti, ale já jsem tyto gumy minulý týden nazul na motorku a vyrazil jsem do Alp.
Najeto cca 1500 kilometrů, ve dvou a s kufry a zatím naprostá spokojenost. Porovnat můžu jenom s TKCčkama, která jsem jezdil 2 sezony a oproti nim jsou tiché a taky lépe sedí na vodě.
Po výletu je přední guma bez známek opotřebení, na zadní je plná zátěž lehce vidět.
Uvidiím jak se budou chovat dále a jaká bude celková výdrž.