Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Hrabe_X
#21 
Přidané 04.01.2010 11:07
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
4
Hrabe_X přiložený následující obrázek:


[130.59Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Hrabe_X
#22 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 11:09
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
5
Hrabe_X přiložený následující obrázek:


[98.4Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
vevis
#23 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 11:49
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Hrabe,Basic a kalahari tady maj svoje vlakno!A navic je to paralever.Tady jses v monoleverech.Sem se hodej spis kousky G/S.Ty se od r65gs lisej jen obsahem motoru.Jinak jsou temer totozne.Ty basici a kalahari je takova smeska.Nejvice se to podoba R100gs r.v.88-90.Ale nadrze maj z G/S.A asi i sedla.Originalnich je mozna jen par detailu.Jestli se pletu,at me FunTomas opravi.(myslim,ze nadrz basicu je podobnajako r80G/S a r65gs.Nadrz kalahari jez r80G/S PD.Nebo snad pouzili zcela novou?)
Upravil vevis dne 04.01.2010 12:20
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Hrabe_X
#24 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 12:21
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
Nemám to tak nastudované, ale máš tady i PD,které se sem také nehodí.
Nicméně Kalahari považuju za nejkrásnější enduro od BMW.
Dokud budu víc jezdit než leštit, 1100 bude stále u mě č.1, to se nedá nic dělat.

Jaká rychlost vyhovuje tvému 65GS ? Není to už moc mrtvé do dnešního provozu a co ND, stále vše v pohodě xehnání? Wink
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
vevis
#25 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 12:40
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Hrabe_X napsal(a):
Nemám to tak nastudované, ale máš tady i PD,které se sem také nehodí.
Nicméně Kalahari považuju za nejkrásnější enduro od BMW.
Dokud budu víc jezdit než leštit, 1100 bude stále u mě č.1, to se nedá nic dělat.

Jaká rychlost vyhovuje tvému 65GS ? Není to už moc mrtvé do dnešního provozu a co ND, stále vše v pohodě xehnání? Wink
Ty r 65 se delali pro nemecko s 20kw.Ale ma to slusnej kroutak.Takze do 120 uplne v pohode..Pak uz to jde pomalejc.Max.je asi 146.Kupodivu to dobre brzdi.Hlavne zadni brzda je podstatne ucinnejsi nez u me 1100gs.Dily jsou stejne jako na 80G/S.V pohode sezenes novy,ale je toho dost na eBay za rozumnejsi ceny.Spousta dilu je i stejna s novejsimi 80 a 100GS.
Ale nejkrasnejsi je stejne 80G/S PD.Kalahari je jeji kopie,na kterou pridelali misto monoleveru paralever ze 100gs.A zmenili par detailu.Koukal jsem,ze i obj.cislo nadrze pro PD a kalahari je stejne.Jo ten monolever ma fakt svoje kouzlo!
Vlozim fotku,at muzes porovnat.Na PD jde i dvojsedlo,kdyby te to na fotce matlo.A jeste si k PD musis domyslet podsedlove plasty,ktere jsou u kalahary ze stovky.U G/S byli jine.Jo a to jakoby plexi je ze 100gs r.v 88-90.To jde na PD pridelat taky.
vevis přiložený následující obrázek:


[31.69Kb]
Upravil vevis dne 04.01.2010 13:05
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#26 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 12:49
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
A tady je jeste tatova 100gs r.v 88.Delala se i v bolomodre a je k ni i dvojsedlo.Tak si zkus premyslet barvy a myslim,ze je jasne jakkalahary a basic vznikly.Me nekdy prijde,ze potrebovali postavit neco ze zbylejch dilu ve skladech a ono to nakonec melo obrovskej uspech a dnes jsou ty masiny fakt v cene.thumbs up
vevis přiložený následující obrázek:


[29.53Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Hrabe_X
#27 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 14:06
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
Našel jsem jednu 80 Dakar na kochání - unikátní kousek, je pravda, že naleštěnej monolever vypadá fakt dobře !thumbs up
Hrabe_X přiložený následující obrázek:


[112.45Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Hrabe_X
#28 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 14:06
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
2
Hrabe_X přiložený následující obrázek:


[89.8Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Hrabe_X
#29 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 14:06
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
3
Hrabe_X přiložený následující obrázek:


[87.35Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
vevis
#30 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 15:21
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Jo,z tehle kousku jsem uplne hotovej.Problem je ze tech PD je malo a ceny za slusnej kus mezi 7000 a 8000tis.eur.Pekna obyc 80G/S je mezi 4000 az 6000tis eur.Proto jsem sel do 65gs.Tu jsem koupil za 2800eur.(s 28000tis.km).A to je rozdil.Vzhled to ma stejnej(myslim s obyc.G/S)a pri stylu jizdy na jaky to mam, me vykon bohate staci.On by se nechal i zvednout,protoze na vyvoz z nemecka se 65 gs delala s 35kw.Ale musis prehazet neco v motoru,neni to jenom o priskrceni.Ale nechci se hrabat v zachovalym motoru a nadelat vic skody.Navic 20KW v technicaku ma svoje vyhody.A pojistka je taky levnejsi nez na jedenactku.Hlavne pri jizde do 120km/h proti tatovy 100gs se 44KW pocitove nepoznam velky rozdil.Asi je to fakt tim,ze kroutak neni oproti KW otolik nizsi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
FunTomas
#31 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 15:32
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 03.11.07
to jencekgs a hraběx: asi jsem to napsal blbě nebo neumím dostatečně jasně vyjádřit svý pocity, s tím ježděním to mám tak, že když jedu pohodovku na 80-ce, tak je to někde okolo 100-110 km/h, zatímco 1150 mě nutí pořád tahat za plyn a ta rychlost se posune o 20-30 km/h vejš, což už je vo hubu a vo papíry. Prostě na 1150 neumím jezdit do stovky. Ale je to jenom můj pocit, každej to může mít jinak... Smile

to vevis: tvá úvaha o těch nádržích na Basicu a Kalahari je naprosto správná, byla to poslední série dvouventilů, takže ji němci pojali jako nostalgii a zároveň se šikovně zbavili skladovejch dílů... annoy
Jo a s tím Kickstartem to není tak jednoduchý, nestačí jenom namontovat páku, ale je to spousta dalších dílů k převodovce včetně jiného víka. Už to sháním delší dobu, ale použitý díly nikdo nedá a nový jsou nesmysl... Shock
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
 
jt
#32 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 15:44
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Já jsem jel loni na R80 přes Polsko do Litvy.Přes obce s místníma 70km/h, po těch jejich dálnicích 110km/h.30°C ve stínu,na teploměru furt 130°,chudák motorka.Prostě na delší přesuny to už není.helpless
img5.rajce.idnes.cz/d0509/2/2797/2797548_bfe9d7a9ed0131f6da30d269a1a5d849/images/P1040736xxx.jpg
Ale co by se mi moc líbylopray
img5.rajce.idnes.cz/d0509/2/2797/2797548_bfe9d7a9ed0131f6da30d269a1a5d849/images/6175207fxx.jpg
img5.rajce.idnes.cz/d0509/2/2797/2797548_bfe9d7a9ed0131f6da30d269a1a5d849/images/4a6832f2xxx.jpg
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
jt
#33 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 15:58
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Tady maj převodovku s kickstartem 871 Euro.http://www.bmwbay...index1.php
www.bmwbayer.de/bilder/02/teile_400/2300468_1.jpg
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
vevis
#34 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 16:45
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Ta PD s tou velkou nadrzi je taky dobra.Myslim,ze je to 43l od HPN.Asi jednou za rok se takova nadrz objevi na eBay,ale cena vetsinou stoji za to.Myslim,ze koncila dost pres 500eur.Delali se i 50l nadrze,ale ty byli jen na 100gs r.v.90-94.Ale to uz je husty.
vevis přiložený následující obrázek:


[66.6Kb]
Upravil vevis dne 04.01.2010 16:52
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
jt
#35 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 16:57
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Nová nádrž 550 Euro
www.hpn.de/bilder/zubehoer/43l.jpg
Nebo tato Bernd Tesh tank.Taky přes 40l.
www.berndtesch.de/TeschBdParisMoto.JPG
img5.rajce.idnes.cz/d0509/2/2797/2797548_bfe9d7a9ed0131f6da30d269a1a5d849/images/1658_1.JPG
Upravil jt dne 04.01.2010 17:12
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
vevis
#36 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 17:04
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
JT napsal(a):
Nová nádrž 550 Euro
www.hpn.de/bilder/zubehoer/43l.jpg

Tak to jeste jde.Ale uz jsem videl na eBay nekolikrat,ze neco koncilo za cenu temer noveho dilu.Mozna je to neznalosti cen novych,ale muze to byt i tim,ze na 25 let starou motorku nekdo radsi koupi dil s lehkymi znamkami pouzivani,kterej proste nezari novotou.helpless
JT,hod sem prosim odkaz na ty stranky HPN.Zajimalo by me,co maj jeste do dneska na tyhle motorky v nabidce.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
jt
#37 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 17:08
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
HPNhttp://www.hpn.de...ehoer.html
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
vevis
#38 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 17:19
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Dik.Anglicky moc neumim,ale pochopil jsem,ze jeste potrebujes montazni set za 135eur.Orig.polepy PD taky asi nebudou nejlevnejsi.Ale i tak bych rekl,ze je to prizniva cena.Na tom eBay to mohla taky byt orig.nadrz z 80G/S PD.To uz si nepamatuju.Ta stoji myslim ke 30000tis.
Ten Tesh ma 49l a asi se dela i 60l.Shock
Upravil vevis dne 04.01.2010 17:26
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
jt
#39 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 17:29
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Nojo ,montažní sada 135,-.Tak to jsem přehlídl.
http://www.berndt...S1987.html
www.berndtesch.de/TeschBdPaBMWs040709kl.jpg
Upravil jt dne 04.01.2010 17:31
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
jt
#40 
R 65 GS,80G/S PD a taky velké nádrže
Přidané 04.01.2010 17:36
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Tady ta má taky pár galonů
img5.rajce.idnes.cz/d0509/2/2797/2797548_bfe9d7a9ed0131f6da30d269a1a5d849/images/DSC04661.jpg
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 45
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.41 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI