no nemam teď žádnou fotku po zádi na 11ctce,ale zase je pravda že když 11denáctka lítala po zádi tak 12náctka ještě ani nevěděla jestli bude ve dvouválu a nebo čtyřválu
Dnes som v BMW v Padove objednaval tu gumovu manzetu, mam tam BMW kluboveho kamarata, co ma na starosti predaj a servis. Na 12-tku GS, vcetne ADV. este na kardan neobjednavali nic, a ze ich tu v Taliansku lieta hejno, lebo taliani su z BMW cely posrati. Ked som chcel tu manzetu, tak na mna kukali ako na Martana. Presiel som tam vsetky moto, ktore ma mali vo vylohe i na servise - u vsetkych manzety vo viac menej dobrom stave (tu sa off-road na BMW moc nenosi) a kardanove krize ciste ako Bozie oko... takze zaverom poviem NESTRASIT, NEPLASIT, NEVRTAT DO TOHO a JAZDIT! Ak sa to ma vysrat, tak sa to vysere a nie je to konstrukcna vada - toto je moj nazor na vec po vlastnom prieskume a skusenosti.
Diky za podnety, navrhy, pripomienky a rady. Osobne koncim tuto temu.
Ahoj vsetkym,M.
Upravil marek321 dne 12.12.2007 18:23
Přesně tak, 1200ADV je držák. V servise v Německu říkali, že ta 1200ADV je udělaná tak, aby vydržela minimálně 100tis. bez oprav. Když něco odejde dříve, tak je to jedině neodborným zacházením nebo opravdu velikou náhodou, která se stává jednou za deset let. A všude v servisech si opravdu nikdo nepamatuje, že by objednával někdo nějaké věci na kardan. Jak jsem již psal to u 1150 se nedá říci. Když se jednou něco stane u 1200, tak je z toho rozruch. To že odešlo někomu ložisko nebo, že teče kardan u 1150 slýchám od kamarádů docela často.
Adviku ono to asi taky bude tím, že ty 1150 mají najeto už podstatně více než 1200. Až budou 1200 na trhu 7 let a bude je mít x-tý majitel, tak už taky budou častěji v servise.
No určitě bych nebral za bernou minci, že vám v servisu tvrdí, že se nějaká konkrétní závada nikdy nestala....
To mi tvrdili v Mercedesu pokaždé, když mě tam potupně odtáhla odtahovka a servisáci vždy konstatovali, že jsme jediní, co s tím má problém.... To, že v servisu občas sedělo několik lidí se stejnou závadou jim asi uniklo....
Řekl bych, že BMW na tom bude dost podobně.
Apropo nezkoušel jste někdo někde najít statistiky poruchovosti motorek, tak jako je mají auta?
Chlapi, ja by som v tejto chvili namiesto polemizovania o tom, co sa nestalo, ale "urcite sa stane, lebo o tom vsetci hovoria a videli sme to na jednej fotke, ktoru priniesol jeden chalan, ktory to niekde pocul...atd" ocenil, keby ste mi poradili, cim sa maze ten kardanovy kriz a ostatne pohyblive casti, lebo to potrebujem poskladat. Original je tam nejaky biely sajrajt, zrejme vode a teplu odolna molybdenova vazelina na homokineticke klby, ale rad si necham poradit.
Dakujem.
PS: osobne si myslim, ze 11..-tky to maju vyriesene lepsie. AK uz v nicom inom, tak aspon v tom, ze do diferaku ide lozisko, ktoreho vole sa vymedzuju momentom, a nie nejakymi posratymi distancnymi kruzkami, ktore niekde v prdeli v Rumunsku asi tazko budem zhanat, narozdiel od loziska a gufera, ktore si mozem vozit so sebou... O tom ziadna....
Ahoj banda, tak som sa zatial nedockal vasej rady, co to tam je za mazivo, ktorym sa maze kardanovy kriz a hriadel v spojeni kardan-diferak (hruska).
Rad by som to zlozil. Inak ta manzeta stala nova v BMW Padova 45EUR, skuste zistit, kolko stoji nova v CR/SR, lebo len na brzdovych dostickach (zadna sada) ma v BMW Blava chceli natiahnut o 22 EUR.
Dik a prajem krasne a pokojne vianocne sviatky.
hele v manualu na 1150 pisou ze na mazaci mista se ma pouzit mazaci tuk :teplotni rozsah-25°Caž120°C,bod odkapu 190°C,vysoka ochrana proti korozi,dobra odolnost proti vode a oxidaci,např.SHELL RETINAX EP2 treba je to u 1200 stejny
Upravil zmijon dne 22.12.2007 13:34
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Chalani, diky za rady, premyslal som dat tam mazivo, co sa dava na homokineticke klby u aut - co vy na to? to mam totiz doma a kupovat 1kg pixlu Retinaxu sa mi nechce, ked mi staci 50 gramov. Inak vsetkym pokojne Vianoce a veseleho Silvestra
http://www.seznam...48871.htmlosobne si myslim ze kdyz tam das jakoukoli vazelinu tak je to furt lepsi nez nedat nic podle myho mineni stejne krizek nenamazes (bude asi zalisovanej)takze tady jediny misto na namazani bude tisicihran tot vse co si o tom myslim ja
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
dik, bude to asi tak, ako vravis, takze skusim zohnat za hrst vazeliny (moze byt i toaletna od manzelky?), supnem ho tam, teda ten kardan a nech to fici!
Mám jeden příspěvek k místnímu problému. Pepa Janáček z MOTO JJ už prodával jeden kardan týpkovi,co jezdí dost po zadním. Nějak se mu ho povedlo přetrhnout.. Ale to asi nebude opravdu normální....