to WALTR: to už bych si raději pořídil nějaké PDA s GPS přijímačem a můžeš i telefonovat . Krom toho to běhá na vyšší rychlosti, takže i práce s navigací je lepší. Třeba HTC Diamond 2.
Souhlasím s tebou, že Garmin je cenově jinde, ale otázkou je, co tyto levné "strojky" vydrží na motorce, protože otřesy jsou oproti autu větší. Kde to servisují?
Taky přidám zkušenosti - jezdil jsem s gps telefonem ve vodotesnem pouzdru.. citelnost na slunci mizerná, při průjezdech městem to byl otřes - skoro před každou křižovatkou jsem si musel clonit rukou a přemýšlet, kam asi mám jet.. v hustém provozu docela o život.. po dvou letech vlivem vlhkosti a vibrací dvě závady - přestala fungovat vibrace a HW tlačítka.
Proto jsem radši investoval do klasické moto-navigace.. čitelnost na slunci v pohode, vodeodolna.. proste nebe a dudy.
Podle meho nazoru nema cenu spekulovat a radsi koupit takovou navi, ktera je na motorku uzpusobena
Servis? Á už vím to narážíš na tenhle předešlý příspěvek Iva Bohuslava?
,,Osobní zkušenost. Loňskou i předloňskou dovolenou jsem jel s kamarády, oba Garmin, každou dovolenou se jim oba Garminy vysraly a vždy jsme dojížděli podle mýho papírovýho. Toť moje stanovisko k věci. Výběru zdar."
Víš, já se v tom vůbec nevyznám. Možná to hned prdne, možná ne a bude jezdit. Pro mě za ty prachy ideální škola. Navíc mám reference lidí co se vyznají. Možnost nahrát 3 systémy navigace. A mezi námi, ptal jsi se výrobce fotáku co říká na otřesy?
Né vážně netvrdím že je to nej varianta, jen alternativa. Já si chci přece jen udržet orientační smysl- bude pro případ nouze a hledání.
Uvídíme. A ty otřesy- já to budu mít spíš někde v tankvaku, tam to snad nebude taková hrůza. A JEZDÍM JEN PO 1 TŘÍDĚ.
Já osobně jsem také prošel tímhle stadiem, PDA v poudru atd..., a na začátel a jako první kontakt je to fajn volba. Za málo peněz máš gatget na hraní a první kroky ve světě GPS. V případě, že se bude líbit tento svět, většina lidí z jasných důvodů pokračuje jednosměrkou dále, tedy ke Garminu a podle peněz dříve nebo později si pořídí moto-navigaci. Já bych se už zpátky nevracel, 278 vyzkoušeno v držáku TT i hodně off road a hodně pádů, je to fakt nerozbitelné krásně vidíš i na slunci. Ta cena je ale pro někoho problém, to je pravda. Řekl bych závěrem, že jako dnešní ideální volbu vidím Zumo 550, díky zlevněné ceně (kvůli 660) a za ty peníze je to fakt dobrá volba. Mě stál auto-moto set 278 před dvěma roky okolo tisíce euro a to jsou prachy, ale dnes se dá sehnat Zumo 550 i za 300 nové, opotřebované potom za babku a jseš OK. Výhoda karty (levné karty) a její manipulace v jakémkoli PC je hlavní přednost.....
Potom ani finančně nejseš daleko od těch "levných" PDA řešení a je to opravdu o něčem jiném.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
http://shop.ebay....p=18&_sc=1
Upravil Doc dne 24.01.2010 12:44
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
WALTR napsal(a):
Servis? Á už vím to narážíš na tenhle předešlý příspěvek Iva Bohuslava?
,,Osobní zkušenost. Loňskou i předloňskou dovolenou jsem jel s kamarády, oba Garmin, každou dovolenou se jim oba Garminy vysraly a vždy jsme dojížděli podle mýho papírovýho. Toť moje stanovisko k věci. Výběru zdar."
Víš, já se v tom vůbec nevyznám. Možná to hned prdne, možná ne a bude jezdit. Pro mě za ty prachy ideální škola. Navíc mám reference lidí co se vyznají. Možnost nahrát 3 systémy navigace. A mezi námi, ptal jsi se výrobce fotáku co říká na otřesy?
Né vážně netvrdím že je to nej varianta, jen alternativa. Já si chci přece jen udržet orientační smysl- bude pro případ nouze a hledání.
Uvídíme. A ty otřesy- já to budu mít spíš někde v tankvaku, tam to snad nebude taková hrůza. A JEZDÍM JEN PO 1 TŘÍDĚ.
z mých zkušeností s 550 potřebuješ orientační smysl taky , ale chápu tvé rozhodnutí i potřeby a jak poslal odkaz Doc, tak to už je extrasolidní cena za zumo 550
OK, neni to 300E, ale 330, ale nez se ohreje pocasi a budete ho potrebovat, bude urcite i pod 300...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Takhle s tím jezdím už 3 sezony - ofroad, déšť... vibrace tam sou...problém 0. Proč řešit servis? V záruce je to jasný a za 4 roky.......koupím jinou za cenu map.
MikiberG přiložený následující obrázek:
Já neumím německy, ale to číslo vypadá jako 377+6=10 000kč
No je to lepší než 15 000, ale pořád je to 5X!!!!!! víc než jsem investoval já.
Ted mi určitě příjde nefunkční kus *pissed* Ale jo neberu lidem volbu kvality, vše je poměr cena výkon. Ten je u mě zatím neznámý činitel.
A HLAVNĚ MÁM KAMARÁDY S GARMINEM
tak sem to vše zhodnotil a nevím jestli sem udělal dobře to se pozná časem zatím po dvou jízdách spokojenost sem skrátka koupil garmina automobilového to označení garmin ,,760 z doživotní aktualizací k tomu nějaký tři mapy po čechách docela to jde navigovala i když sem šel pěšky přes les no a ta cena no moch sem možná koupit něco lacinějšího ale vzal sem střed byla za 7500 se vším všudy tada bez karty 2giga stačí až až
na motorku koupim ten nepromokavej ruksak a v deští nejezdím nebo ji dám do kapsi do teď sem jezdil bez navi jen podle čichu a papírových map a taky sem dojel všudy
a koukám že plno lidí to řeší obdobně také se mi nechtělo za rozmar dávat 15 až 20 tis
když ho miluješ není co řešit
s těmi 15-20tis to je relativní, záleží na tvých požadavcích, a to nemyslím přímo navigaci samotnou, ale spíš jak koupíš, kde koupíš, jaký máš požadavky na záruku, jaký na servis a podporu apod... každej dle svýho gusta
čau fífo,já měl do teď PDAčko v něm tom tom mapy v autě i na motorce spokojenost nedávno sem pořídil taky gármina gpsmap 60cx ještě sem s nim na žádným výletě nebyl až budu v ''bramborově'' tak zajdu a dáme hlavy dohromady co a jak ....mapy,plánování,........... atd.