martens napsal(a):
Tenhle problem vypadá skutečně na snímač otáček ,ono to pálí ale ne v správný čas. V mém případě byla příčina asi v použití wapky při údržbě stroje .Potom jsem toho najezdil víc s motorkou na vozíku než po silnici. Nový snímač stojí asi necelých 7000 tisíc , v Car servisu se nechá sehnat za polovinu jetý.Někde na tomhle webu byla zmínka o těch snímačích bez plechu ke koupi .Následně stačí šikovné ruce a je po problému.
Snimace jdou koupit ve Farnellu (www.farnell.com). Dorucuji do 2-3 dnu. Stoji par korun.
Můžeš mi prosím říct, která položka na tom FARNELLu je snímač otáček (Hallovka) pro R1100GS? Su elektroanalfabet a tam je toho tolik.... Po vlastních zkušenostech není od věci vozit jeden sebou....
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Presne to zaujima aj mna. Myslim ze v nuzdi by som to dokazal vymenit, pajkovacku nosim zao sebou, super vec na tuzkove baterky, za 10 sekund je funkcna a urobi asi 100 zvarov na nove baterky. Ak chcete poslem link.
horac napsal(a):
Presne to zaujima aj mna. Myslim ze v nuzdi by som to dokazal vymenit, pajkovacku nosim zao sebou, super vec na tuzkove baterky, za 10 sekund je funkcna a urobi asi 100 zvarov na nove baterky. Ak chcete poslem link.
posli..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JE to značka Weller BP645 , ja som ju kupil v SCS vo Viedni za nejakych 25.- ale tu je link na predaj cez net - http://sk.farnell.com/cooper-tools-weller/bp860ceu/soldering-iron-dual-power-battery/dp/1489546?crosssellid=1489546&crosssell=true&in_merch=true&
Mě každej rok po zimě taky nechce chytit, myslim si že to je asi vodou v benzínu, protože stejnej problém mam se sekačkou. Tam jsou normálně vidět nalejvacim otvorem kapky vody, jak plavou na dně v nádrži. tak tam to vždycky vyleju, naleju novej a je po problému. A pak mám ještě Hondu 125 ccm, tam je z boku karbce šroubek, ten se povolí a z něj vyteče to, co se tam usadilo.. letos taky nechtěla chytit a po odpuštění trochy benzínu (nebo vody či jakého svinstva), pak naskočila .. nechal jsem jí na svorkach baterie připojenou nabíječku, (protože baterka byla po zimě dost vybitá a nechtělo se mi čekat do novýho nabití )..takhle to rychlejc točilo a ještě jsem mezi tim 1x pořádně vyčistil svíčku.Po asi půl až hodinovej akci bylo hotovo, teď chytne na cvrnknutí. A GéEso jsem letos ještě nenahodil, protože tam mam v háji baterku, ale loni mi to taky nechtělo chytit, pak to jelo taky jenom na jeden válec... Nakonec jsem to samozřejmě uchodil -- chce to hlavně pořádně vyčistit svíčky (pročistit drátkem a vysušit hadříkem ..nejlépe je nahřát el. opal. pistolí , pokud je ještě chladno)- a prostě chvíli točit startérem , když po chvíli nečapne, opět vyčistit a vysušit svíčky. Jak to chytne na jeden, tak u druhýho, pokud se po chvilce nepřidá , opět vyndat svíčku a vysušit.N ikdy jsem po zimě jinej problém neměl. Jo - jednou jsem vlastně vyndaval i baterku a pak mi to jelo taky jenom na jeden , a to jsem měl vycvaklej ten jeden bowden od plynu, jak tu psal Tonda...
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán