Deny napsal(a):
Vláďo, dík. Jak na to tak koukám, zruším stavebko a jdu si koupit helmu Schubert,
hadry origo BMW, či Belstaf, nebo nějaký jiný značkový, šitý v Pákistánu a budu ready.....
Ty jsi nejhezčí nahej
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Hicksi> nezapomínam ty platím u noveho vyrobku vyrobeneho novou technologii když vyjde na trh, je to jak u lyží kopíš nový model 2010 stojí 15tkč totéž koupíš za rok za 8 za dva roky za 5. Na obyčejné termoplastové přilbě toho moc k vyvíjení není, teda pokud nechceš vyvinou kulatěší kolo než konkurence. Ceny vyvoje a reklamy se rozpouští seriovostí produkce. Něco co ti je bližší. Proč myslíš že jdou dolů ceny LCD televizí. Proto že jsou to jebky nebo prostě proto že náklady na vývoj už jsou dávno doma a staré modely s nizkým rozlišením se vyrábí v OEM fabrikách v džungli. Přesto i ty levné LCD hrají a dá se na ně koukat dokonce musí přežït i dvou letou garanci. Ty průpovídky o vývoji a reklamě jsou trochu otřepané klišé.
Právě pro docílení nízkých výrobních nákladů se levné výrobky vyrábí starými levnými osvědčenými technologiemi. (podotýkám stará nemusí znamentat zastaralá) někdo si prostě koupí LCD 42palců 1024/768 50Hz za 11tkč a někdo stejný rozměr 1920/1080 600Hz za za 60tkč. Oba pak čučí na TV Nova v PALu zkoprimovaném nesyslným MPEG2 kodekem. Tak funguje reklama. Koupíš kokotinu kterou dalších pět let ani nebudeš mít čím krmit, ale si in a cool. Máš dojem že zrovna u přileb to neplatí.
vlada-gsa napsal(a):
Hicksi> nezapomínam ty platím u noveho vyrobku vyrobeneho novou technologii když vyjde na trh, je to jak u lyží kopíš nový model 2010 stojí 15tkč totéž koupíš za rok za 8 za dva roky za 5. Na obyčejné termoplastové přilbě toho moc k vyvíjení není, teda pokud nechceš vyvinou kulatěší kolo než konkurence. Ceny vyvoje a reklamy se rozpouští seriovostí produkce. Něco co ti je bližší. Proč myslíš že jdou dolů ceny LCD televizí. Proto že jsou to jebky nebo prostě proto že náklady na vývoj už jsou dávno doma a staré modely s nizkým rozlišením se vyrábí v OEM fabrikách v džungli. Přesto i ty levné LCD hrají a dá se na ně koukat dokonce musí přežït i dvou letou garanci. Ty průpovídky o vývoji a reklamě jsou trochu otřepané klišé.
Právě pro docílení nízkých výrobních nákladů se levné výrobky vyrábí starými levnými osvědčenými technologiemi. (podotýkám stará nemusí znamentat zastaralá) někdo si prostě koupí LCD 42palců 1024/768 50Hz za 11tkč a někdo stejný rozměr 1920/1080 600Hz za za 60tkč. Oba pak čučí na TV Nova v PALu zkoprimovaném nesyslným MPEG2 kodekem. Tak funguje reklama. Koupíš kokotinu kterou dalších pět let ani nebudeš mít čím krmit, ale si in a cool. Máš dojem že zrovna u přileb to neplatí.
zjednodušeně ale máš pravdu a kdo pozorně nečte tárá sprostosti...
http://czunici.ra...
Chlapi,jak už tady psal Doc.Každá helmice která má homologaci by měla být O.K. ohledně bezpečnosti.Když dostane ránu měla by vydržet nebo prasknout,ale měla by to pohltit.Když ne,je komprese mozku tak veliká že je to jedno co máš na hlavě.Asi čím dražší helma,tím komfortnější.Dál už je to o pocitu,srdíčku,penězích,egu atd.
Jen aby jsme je testovali crashem co nejméně.Vůbec. Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Raptor>> chceš být demagog buď, ale aspoň když reaguješ nepřekrucuj fakta. Nikdo netvrdí že mezi výrobky není rozdíl.
U helmy za 25% ceny neočekávám superkvalitní plexi, materiál vnitřku ani systém větrání nemusí být 100% určitě v chladu bude mlžení atd. Jediné co tvrdím že za 25% ceny lze dostat helmu která splní normované bezpečností požadavky. To že tvoje "oblíbené" monstrum z číny dopadlo špatně v kreš testech neznamená že nesplňuje bezpečností parametry dané normou.
Rozlišuj rozdíly v komfortu a základních bezpečnostních parametrech. Ano většina zboží se vyrábí v Asii včetně toho comáš na sobě, toho na čem přispoíváš do tohoto fóra, i toho čím jsi se vyfotil do profilu. I hadry BMW se šijou v Asii. Řídící elektronika použitá v BMW se vyrábí v Asii a poslední dobou i celé motorky BMW se vyrábí tamtéž.
Možná budeš ten štastný co nikdy nezjistí, že svět funguje jinak a že o místě výroby rozhoduje tlak na náklady.
Zopakuju ti to ještě jednou ano za 3500Kč lze vyrobit a dodat helmu, která splní homologační podmínky. Podívej se na výsledky testu co sem vložil Baltazar. Nedělám si iluzi o kvalitě blůtůtového modulu. Ale jeho výrobní cena bude zlomek ceny kompletu.
Pokud si můžu vybrat já nikdy bych nezvolil čelní náraz v čemkoliv do čehokoliv. Pokud si myslíš, že při čelním nárazu do betonové zdi tě záchrání BMW nebo Mercedes, nebo žiješ li v iluzi, že na motorce tě při čelním nárazu ochrání helma, budu rád když se ti ta iluze splní ale furt to bude jenom iluze.
Prostě člení náraz hlavou od poměrně malé ryhlosti = smrt. Už si rozumíme?
Mimochodem stejně nah..no jako testy SsangYongů vyházejí i testy amerických pickupů, přesto na ně nidko nenadává. Proč asi.
Kdo chce pochopí kdo ne. Jezdi včem chceš, hlavně netestuj ty čelní nárazy.
abbe> někdo četl a pochopil
Upravil vlada-adv dne 15.02.2010 23:27
vlada-gsa ne pane. Zásadně s tebou nesouhlasím.Netvrdím že v některých případech to není jak píšeš, ale...
Schubertka má splněnou bez. normu PRO JEDNODÍLNÉ PŘILBY. A to je zásadní rozdíl. Asi ne jak napovídá cena. Jenže tento pohled se sakra změní když budeš někde na pomezí v místě kdy Schubertka vydrží a jiná levnější ne.Opravdu budou materiály asi totožné, nevím nevyznám se ve složení. Rozhodně je jiná konstrukce, a ta je výsledek testů. Někde testů a někde náročných testů. Od systému zámků až po banální tvar skořepiny.
A tohle je tedy perla, věřím že jsi se trochu rozohnil a ztratil soudnost, protože tohle je vážně ....,,Pokud si myslíš, že při čelním nárazu do betonové zdi tě záchrání BMW nebo Mercedes, nebo žiješ li v iluzi, že na motorce tě při čelním nárazu ochrání helma, budu rád když se ti ta iluze splní ale furt to bude jenom iluze."
Je mnoho faktorů které ,,tvůj" test ovlivnují, nicméně pokud nevěříš že jsou v těhle věcech rozdíly, tak bych dopručil navštívit pana Schumachera a zeptat se ho, jestli když napáli do beriéry by dopadl stejně i s Trabantem.
K matematikému vyjádření o hodnotě uznávám, že ve většině případů
např 10Xdražší není 10X bezpečnější souhlasím, ale není to Televize u té mi ,,blbých" 20% kvality nemusí zachránit život.
WALTR napsal(a):
vlada-gsa ne pane. Zásadně s tebou nesouhlasím.Netvrdím že v některých případech to není jak píšeš, ale...
Schubertka má splněnou bez. normu PRO JEDNODÍLNÉ PŘILBY. A to je zásadní rozdíl. Asi ne jak napovídá cena. Jenže tento pohled se sakra změní když budeš někde na pomezí v místě kdy Schubertka vydrží a jiná levnější ne.Opravdu budou materiály asi totožné, nevím nevyznám se ve složení. Rozhodně je jiná konstrukce, a ta je výsledek testů. Někde testů a někde náročných testů. Od systému zámků až po banální tvar skořepiny.
A tohle je tedy perla, věřím že jsi se trochu rozohnil a ztratil soudnost, protože tohle je vážně ....,,Pokud si myslíš, že při čelním nárazu do betonové zdi tě záchrání BMW nebo Mercedes, nebo žiješ li v iluzi, že na motorce tě při čelním nárazu ochrání helma, budu rád když se ti ta iluze splní ale furt to bude jenom iluze."
Je mnoho faktorů které ,,tvůj" test ovlivnují, nicméně pokud nevěříš že jsou v těhle věcech rozdíly, tak bych dopručil navštívit pana Schumachera a zeptat se ho, jestli když napáli do beriéry by dopadl stejně i s Trabantem.
K matematikému vyjádření o hodnotě uznávám, že ve většině případů
např 10Xdražší není 10X bezpečnější souhlasím, ale není to Televize u té mi ,,blbých" 20% kvality nemusí zachránit život.
vlado GSA - miesto vyroby nema s kvalitou nic spolocne.. kvalitu ovplyvnuje vystupna kontrola
ak germani budu vyrabat motorky v azii a budu zltym stat na krku a daju im viac penazi ako susedny jimbawang tak sa o kvalitu az tak nebojim
Zopakuju ti to ještě jednou ano za 3500Kč lze vyrobit a dodat helmu, která splní homologační podmínky. Podívej se na výsledky testu co sem vložil Baltazar. Nedělám si iluzi o kvalitě blůtůtového modulu. Ale jeho výrobní cena bude zlomek ceny kompletu.
ako som napisal.. aj ssangyoung plni zakladne homologacne podmienky.. cenovy rozdiel medzi nim a napr toytou, mazdou, subaru hondou a inymi renomovanymi azijskymi vyrobcami aut je opat iba v znacke za ktoru si treba extra priplatit??
zakladne homologacne podmienky su podla mna spodna hranica (akysi zaklad) ktoru by mal splnat produkt... ak ti na tvoju hlavu staci takato pokryvka, prosim
p.s. ten celny naraz bol hypoteticky priklad, pozrel si sa na to uplne zle
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 16.02.2010 08:49
vlada-gsa napsal(a):
Hicksi> nezapomínam ty platím u noveho vyrobku vyrobeneho novou technologii když vyjde na trh, je to jak u lyží kopíš nový model 2010 stojí 15tkč totéž koupíš za rok za 8 za dva roky za 5. Na obyčejné termoplastové přilbě toho moc k vyvíjení není, teda pokud nechceš vyvinou kulatěší kolo než konkurence. Ceny vyvoje a reklamy se rozpouští seriovostí produkce. Něco co ti je bližší. Proč myslíš že jdou dolů ceny LCD televizí. Proto že jsou to jebky nebo prostě proto že náklady na vývoj už jsou dávno doma a staré modely s nizkým rozlišením se vyrábí v OEM fabrikách v džungli. Přesto i ty levné LCD hrají a dá se na ně koukat dokonce musí přežït i dvou letou garanci. Ty průpovídky o vývoji a reklamě jsou trochu otřepané klišé.
noo... ja souhlasim jen castecne.
LCD se pokud vim vyrabeji nove z VETSI maticni desky (ci co to je a snizili pocet zmetku... + samozrejme narust produkce.
Ale porad mas LCD masovou zalezitost, helmy tolik ne.
Kdyz kupujes helmu tak financujes vyvoj nove... imho jsou to spojene nadoby... my potrebujeme vyrobce s invenci, co rve prachy do vyvoje (BMW, Arai, Touratech) a oni potrebuji zakazniky co koupi i drazsi zbozi.
Pokud budeme mit pocit, ze nase prachy jdou v prvni rade do jejich dzipu a vrtulniku (vzpominas na Andersony v americe? )... samozrejme je necham plavat.
Ale dokud mam pocit, ze se to nekam hybe.. ze ty penize INVESTUJI s rozmyslem... nemam problem...
8 let nazpet jsem si koupil Arai za 25 litru.. a doted je ukrutne leskla a vypada snad jak nova...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
btw: vis, co fakt nesnasim? kdyz mam pocit, ze vyrobce (cehokoliv) naprosto NEZAJIMA, jestli se s vyrobkem/kupujicim neco stane. Ze je mu fuk, ze snadno vyleti sanice u sklopky a rozdrti ti tu tvoji.. ze alfa a omega vseho je VYDELAT.. v tomto pripade masovou produkci milionu shitu...
U BMW, TT i treba Arai tenhle (mozna mylny a naivni pocit zatim nemam... mam dojem, ze je to proste ZAJIMA, jestli to funguje, nebo ne.
Upravil hicks dne 16.02.2010 09:27
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicki> já vím že přesně víš o čem je řeč. Bylo to napsáno hodně zjednodušeně. Nemusíme si tu navzájem poplácávat ani masírovat ega. Helmy na motorku už dneska jsou masová záležitost ať se nám to líbí nebo ne.
Raptor> ano pokrývka hlavy která splní normované parametry integrální přilby mi stačí. Nikdy jsem v otevřené přilbě nejezdil a začínat s tím nebudu a to ani v případě, že to má jakousi volně upevněnou bradu.
Wlatr> dtto výše proto nemám rád vyklápěčky obecně, helma co splní normu pro integrální hlemy mi opravdu stačí.
Vím že existují rozdíly. Nezkoušej mě z fyziky a nesrovnávej nesrovnatelné. Jediné co zachrání tebe při nárazu je omezení záporného zrychlení na únosnou mez a Schumachera zachránila kostrukce vozu. Pokud by vyskočil a letěl bez ochrany monokoku byl by .....
Co se týče věty kterou si označil za perlu. Nevím co na ní nechápeš prostě pokud bude rychlost nárazu vyskoá a budeš mít smůlu že dojde k ráně do překážky, která nezapruží nepomůže ti nic opakuji nic nic nic. Pokud pochybuješ prostě si najdi dokumentaci z nehod a jukni na fotky.
8 let nazpet jsem si koupil Arai za 25 litru.. a doted je ukrutne leskla a vypada snad jak nova...
Hicksi> Pokud leží doma na polici je to OK. Pokud ji budeš používat bude po 5-ti letech KO. Máš samo pravdu že ta levné bude KO třeba už za dva roky. Nejde ani tak o lak zvenku ale o materiál uvnitř pravidelné praní a pocení zlikviduje vnitřek poměrně spolehlivě a čím levnější materiál tim dřív. Stejně jako i stárnutí tlumící výplně, která věkem degraduje což jsitě víš.
Závěr
ANO dráha přilba poskytne vyšší komfort, kvalitu, životnost a bezpečnost odpovídající stupní ochrany na kterou je homologována.
NE levná neznamená nutně špatná a životu nebezpečná
P.S.
btw: vis, co fakt nesnasim? kdyz mam pocit, ze vyrobce (cehokoliv) naprosto NEZAJIMA, jestli se s vyrobkem/kupujicim neco stane. Ze je mu fuk, ze snadno vyleti sanice u sklopky a rozdrti ti tu tvoji.. ze alfa a omega vseho je VYDELAT.. v tomto pripade masovou produkci milionu shitu...
Jóoo tahle část byla super hlavně v kontextu událostí na českém trhu BMW v loňském roce.
vlada-gsa napsal(a):
někdo si prostě koupí LCD 42palců 1024/768 50Hz za 11tkč a někdo stejný rozměr 1920/1080 600Hz za za 60tkč. Oba pak čučí na TV Nova v PALu zkoprimovaném nesyslným MPEG2 kodekem. Tak funguje reklama. Koupíš kokotinu kterou dalších pět let ani nebudeš mít čím krmit, ale si in a cool.
Co se televizního přijmu týká, tak je to pravda.
Televize se ale dnes využívá jako univerzální audiovizuální promítací plocha. A tam už ono vysoké rozlišení význam má.
Např. prezentace fotek na FULL HD televizi je o něčem jiném, než na normální.
FULLHD kamery jsou dnes již také běžná věc. Ve spojení s HTPC lze televizi používat jako monitor, atd...
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
vlada-gsa ano, a ta je....výsledkem náročných testů, a jejíž následnou reakcí je užití ve výrobě. To bylo k těm Mercedesům a BMW. A stejné je to s přilbou, i když samozřejmě v menším měřítku.
Vlastně jsi si odpověděl sám.
vlada GSA moj posledny pokus, bez ohladu na tvoju odpoved koncim v tejto debate
zavri oci a predstav si ze si sa dostal do absurdnej situacie kedy ti niekto zvrateny podmieni zivot tvojho blizkeho tym ze budes musiet absolvovat celny naraz v rychlosti ktora je sice nebezpecna ale nie nutne smrtelna a on si to bude cele natacat na video..
..ale da ti na vyber ze mozes si vybrat akukolvek prilbu z celosvetovej ponuky podla svojho gusta gratis
aku prilbu si vyberies?
p.s. na vysvetlenie... chcem ta dostat do situacie kedy by pre teba peniaze skratka neboli podstatne a slo by len o tvoju bezpecnost a len o tvoju hlavu
Raptore:
Mám taky rád limitní případy, protože ukazují podstatu, ale tady to myslím není ono. Samo sebou by si člověk v tomhle případě vybral přilbu, kterou by považoval za lepší a nikdo netvrdí, že mezi nimi nejsou rozdíly.
Já Vladovi-GSA rozumím tak, že pokud si někdo koupí přilbu za 3 litry tak počítá i s odpovídající kvalitou a přizpůsobí tomu chování.
Příklad:
Jedeš v Trabantu vlásenkami lesem, vůle v řízení, brzdy slabé atd. Zvolíš tempo na 90% rychlosti co tohle auto snese třeba 90 km/h (sorry všem pokud podceňuji jetého trabantíka).
Jedeš v novém Mercedesu nadupaném bezpečnostními systémy a ejhle, valíš klidně i 150km/h. žeby bezpečnější auto? Ty ale zase drtíš na 90% co teď tohle auto snese.
Já mám ČZ 175 skůtr, přední vidle (kyvka)má vůli takže prakticky nelze použít přední brzdu, nemám k tomu papíry a na hlavě vozím stařičký žalud přilbu. A to bys čuměl jak jezdím bezpečně, sleduji vše 4m od silnice a uvažuji kdo co udělá.
Bezpečnost je jen v hlavě a né na hlavě.
Pája
resp. ten kdo je držgrešle si snaží obhájit nesmyslnost levné přilby...
drahá=třeba lehká...je rozdíl, když člověk padá s lehkou karbonovou přilbou než s těžkým plasťákem...zde kinetická energie znamená zatracený rozdíl pro krčí páteř...lehká=mírné či menší poranění, těžká=konec...rozdíl je třeba i půl kila a to je sakra rozdíl...další je v pohodlí, době kdy menší únava má podíl na rychlosti reakcí atd...takže obhajobu levných přileb neberu, kdo to káže, káže bludy...
opravdu už toho necháme ono se totiž v podstatě bavíme o stejné věci. Pokud budu v mezní situaci a budu si muset vybrat použiju přesně část kterou si sám napsal :
este nieco, neplati rovnica vyssia cena = vyssia bezpecnost ale uvedomte si ze vyrobna cena prilby ktora stoji 3700 je 30% ostatne su naklady na dopravu distribuciu reklamu a zisk vyrobcu a marze predajcu
Nebudu koukat ani na cenu ani na značku budu chít znát parametry a věř mi že nemusím zavírat oči ani jí dostat zadara. Budu chtít vědět to co je obsaženo v tabulce podobné té co poslal Blatazar. A vím, že by to byla jednodílná integrála s maximální absorpcí energie nárazu. Když se koukneš do tabulky (vím že to jsou otevřené helmy) tak kupodivu nejlepší hodnocení v tomto parametru má helma druhá v pořadí v ceně 98-122Eček. Pohlcení nárazu považuju za nejdůležitější parametr.
Myslím že je to jasné stanovisko co je priorita - není to ani cena ani značka jsou to mechanické vlastnosti.
Smutná ale běžná praxe je že takvouhle souhrnnou informaci při nákupu helmy prakticky nikdy od prodejce nedostaneš. Je to jako u každého jiného zboží když zákazník vleze do obchodu dostane spoustu dobrých rad ale fakta nikdy.
V podstatě to odpovídá této diskuzi. Zatracujeme a obhajujeme tu zboží podle ceny a značky a nikdo z nás o té hělmě nic neví. Nemáme žádne relevatní informace k hodnocení kromě letáku prodejce a jsme schopni se tu hádat dva dny v podstatě o ničem.
Celé co jsem chtěl sumou příspěvků sdělit je to, že ani značka ani cena není vodítko k výběru. Človek by měl znát parametry toho co kupuje a vědět k čemu ty parametry slouží resp. o čem vypovídají. Pokud se v tom nevyzná což je z nás většina měl by mít k dispozici výsledek nezávislého testu.
Když se vrátím k nárazovým testům aut. Pokud se nepletu tak nějvětší počet bodů za bezpečnost posádky dostal v roce 2008 Nissan Qashqai a kupodivu i Renault Megane což nejsou super drahé limuzíny. Opět platí značka ani cena nejsou v hodnocení měřítko. Pokud budu chít v daný moment nejbezpečnější auto pro posádku musím vzít nezávislý test (NCAP) a vybírat podle něj. Vím, že to má své "ale" NCAP je test v rázu do stojící překážky. Na silnici hraje velkou roli hybnost vozu a těžší auto při čelním střetu má lepší podmínky protože výsledný vektor pohybu je dán součinem hmosností a rychlostí obou vozidel proto také při střetu vozidel, které mají stejnou úroveň ochrany posádky vyhraje to těžší jehož posádka bude vystavena mešímu zpomalení.
Prostě můj pohled na věc je pragmatický zajímají mě jen technická data. Možná to je nemoc z povolání.
Upravil vlada-adv dne 16.02.2010 21:20