Ahoj. ono to sem sice až tak nepatří ale po přečtení Anteo článku přidám svůj příběh.Je to sice už nějaký pátek ale pro představu českého podnikání. Do pražského Navy centra jsme po telefonické domluvě vezli na sezóní seřízení přívěsný lodní motor s tím že motor normálně fachčí jak má, náplně vyměněny jenom občas ( sem tam si škytne ) Sice jsem se nabízel že jako podílník a motorkář kutil motor zmrknu a vyčistím karburátor ale asi náš šéf ( klubový ) důvěřoval víc značovému servisu čili jsme se po telefonu domluvili a jeli. Přivítání v pohodě pro motor přijede klučina až na parkoviště na základě závadičky domluva seřízení a vyčištění karburátoru, výměna svíček cena do 2000tis.Za tři dny telefon motor hotov můžete vyzvednout cena 12000 ! Šéfa polilo horko páč jsme obyčejný sportovní klub a co teď. Bohužel známe obchodní zákoník a tedy telefon do Prahy že takhle ne ať uvedou motor tedy do původního stavu že pro něj jedem. Přivítání nic ani nepozdravil, na motoru dle dodáku uděláno : výměna těsnění pod karburátorem, vyčištění karburátoru, nové dvě svíčky, nová startovací šňůra a malý ulomený duralový úchyt na krytu . Nakonec zaplaceno 2200 což je oněch 10% navíc bez vašeho souhlasu motor si odneste sami a sbohem.Podotýkám že se jednalo o malý přívesný dvoutaktní motor 25k.Takže jestli si takhle v Čechách někdo představuje podnikání tak potěš bůh tak jsme tam kde jsme , platí tu heslo zítra milionářem a nic víc. Takže pokud to jde a co zvládnu dělám sám nebo s pomocí a servisy až až na posledním krajním místě. Jinak kdyby mě někdo řekl za výměnu oleje 6 tis. asi bych ho zabil toť můj názor. Svým přístupem dojdou tito všichni tam že čím míň zákazníků tím vyšší ceny pro ty zbylé protože fixní náklady zůstanou a majitelé budou chtít čím dál víc. Konec
To co tady píšete je hrůza a doufám,že se do tého situace nikdy nedostanu,ale zrovna před chvílí jsem byl na stránkách peugeotu a výměnu oleje tam mají taky i za 5000Kč. Teď jde o to co vše je v té ceně započteno,ale nevěřím že je to jen za práci (úkon).
BMW R 1100GS vzor kačer
No tak já taky, sice s autem, ale taky mě to dostalo.
U Domanský Zdiby, jsem nechal udělat garanžku na autě, pdodýkám, že jsem od nich koupil dvě vozítka cca za 1,3 mega. Tak garanžku zaplatím a jedu domu, po ujetí asi dvou km jsem prorazil gumu. Sundám kolo a dávám rezervu, při tom koukám na desky a mám mít udělanou demontáž a vyčištění s promazáním brzdičů. Všechno je špinavý a podle mě na to nikdo ani nešáhl a tak si myslím, že mi ani třeba nevyměnili ty pilové filtry a jiné věci, garančka za 11 000. Už mě tam neuviděj.
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Vám to píšu stále se někde doprošovat a potom si drbat palici a proto jak říkám na zánovní moto v záruce nebo v car garantie DDR onlyna 1150,1100 apod nejlépe zlatý český ruičky typu Tonda,Bohumil,Žlábek apod tak to vidím já.
Dodnes mám stále před očima příběh mé audiny,která měla při prodeji 300000km a rozvodáky jsem necháva dělat ve značkovém servisu Audi tudíž mé vinko bylo v databázi celého koncernu VW a tudíž kupující mohl zjistit kdy a kolik km měla najeto prodal jsem jí to nejmenovaného značkového servisu kde se pyšnili na vratech nápisama ISO-9001,přověřeno,ověřeno a další marketingovou marmeládou a jaké bylo mé překvapení,když jsem jel se serviskou a účtama k vozu najivně myslící,že to k vozu dají a hle moje audi omládla o celých 130000km servisku i účty nchtěli,že prej by to nikdo nekoupil
Kde je potom nějaká záruka,že koupím kvalitní ojetý vůz,když i aut.prodejce s ISEm dělá taková svinstva
Jenže to jsme češi chceme koupit hlavně levně a s málo km podívejte se na tipcars na oktávky,pasaty,manažerské 5 báwa,A6 když se vracejí u Helmutů po 3letém leasingu mají lehce 200 tis km potom je koupí bazarník no a všechny mají kolem 130tis km u motorek je to samé nejraději varadero s Itálie r.v.2000 aby mělo 18000km a stálo 70tis takové jsou požadavky
Já jenom kvůli počtu km nemůžu prodat svou X11,protože má 66000km po 1.majiteli a všude jinde mají r.v.2000 kolem 25000km holt asi málo jezdili
Přeju všem hodně štěstí a pevných nervů v servisech.
Takže, toto uz nedá ani mně a taky sem vložím své zkušenosti...
Co se Renocaru týče, nikdy jsem tam na servisu motorku neměl, jen jsem si tam párkrát objednával náhradní díly. Vždy jsem komunikoval s panem Mariánkem a nikdy nebyly žádné komplikace. Tudíž spokojenost.
Před asi sedmi lety jsem měl problémy s peugeotem. Auto bez varování přestalo jet v náhodných intervalech. Musím říct, že jsem kvůli tomu zažil pár horkých chvilek hraničích s jistým pocitem studu při zdržování provozu zvlášť na dálnici nebo v hustém městském provozu...Auto si vždy po nějaké chvíli dalo říct a znovu nějaký čas jelo. Měl jsem auto dvakrát v autorizovaném servisu v Brně. Dohromady účet za ca. 9000 Kč. Po prvním servisu mně jenom údajně vyčistili kontakty a palivovou soustavu, při druhém konečně diagnostikovali chybu - vadné spínací relé, které vyměnili, cena relé ca. 200 Kc, zbytek diagnostika závady. Relé (staré) jsem pak někde nechal zkontrolovat a bylo funkčně v pořádku. Nicméně auto fungovalo už bez problémů, takže chyba byla asi v kontaktu ve svorkovnici relé. Celkově uznávám, že diagnistikovat chybu, když auto při předání do servisu funguje, není jednoduché!
No a nakonec k těm obchodníkům - "poctivým" to bazaristům v německu. Předem podotýkám, že jelikož pracuji ve firmě patřící koncernově pod německého vlastníka, tak s němci takřka denně komunikuji, osobně jich znám několik desítek a můžu říct, že naše vztahy jsou vesměs pozitivní. Ale...obecně rozhodně neplatí, že co čech to podvodník a co němec to poctivec a že je český servis arogantní a německý rájem - toť můj názor. Vždy je to o konkrétních lidech. Jestliže si někdo myslí, že v německu nepřetáčí stav tachometrů, tak budiž, nicméně moje zkušenost je jiná. Asi před měsícem jsem byl s kámošem kupovat v německu auto. Byl to vw passat s datem výroby 5/2007 a údajným stavem tachometru 130 tis. km. Ovšem po kontrole ve škodováckém servisu v čr bylo zjištěno že auto má zhruba o 100 tis. km víc. Ano, i za dva a půl roku auta v provozu se dá najet 230 tis. km a ano i v německu se stav tachometru přikrášluje! Bylo plno sněhu a auto stálo na letních pneumatikách. Jelikož jsme těch skoro 1000 km domů nechtěli riskovat, tak jsme se rozhodli v městě nákupu koupit nové obutí a auto nechat přezout. V prvním pneuservisu nás čekalo asi desetiminutové přehlížení a pak strohá věta, že nemají čas! Ve druhém asi o 500m jinde, ale stejná firma, vstřícné jednání, okamžitá obsluha, přátelský rozhovor s technikem během čekání a dobré kafe! Pak přání štastné cesty a spokojenost na obou stranách. Takže...auto má sice o 100 tis. najeto víc než je na tachometru, ale jinak se zdá naprosto v pořádku a kámoš je i přes tuto nepříjemnost celkem spokojený. Naštěstí jezdil vůz do autorizovaného servisu, takže se dá i u nás zjistit jaké servisní úkony a v kolika kilometrech byly provedeny...
Bobe ještě že na bmw jezdí rozumní lidi a nebojí se koupit motorku se 70ti tisící a víc co.
Každý tu píše jak najezdí min 10tis/rok.
Bob napsal(a):
Vám to píšu stále se někde doprošovat a potom si drbat palici a proto jak říkám na zánovní moto v záruce nebo v car garantie DDR onlyna 1150,1100 apod nejlépe zlatý český ruičky typu Tonda,Bohumil,Žlábek apod tak to vidím já.
Dodnes mám stále před očima příběh mé audiny,která měla při prodeji 300000km a rozvodáky jsem necháva dělat ve značkovém servisu Audi tudíž mé vinko bylo v databázi celého koncernu VW a tudíž kupující mohl zjistit kdy a kolik km měla najeto prodal jsem jí to nejmenovaného značkového servisu kde se pyšnili na vratech nápisama ISO-9001,přověřeno,ověřeno a další marketingovou marmeládou a jaké bylo mé překvapení,když jsem jel se serviskou a účtama k vozu najivně myslící,že to k vozu dají a hle moje audi omládla o celých 130000km servisku i účty nchtěli,že prej by to nikdo nekoupil
Kde je potom nějaká záruka,že koupím kvalitní ojetý vůz,když i aut.prodejce s ISEm dělá taková svinstva
Jenže to jsme češi chceme koupit hlavně levně a s málo km podívejte se na tipcars na oktávky,pasaty,manažerské 5 báwa,A6 když se vracejí u Helmutů po 3letém leasingu mají lehce 200 tis km potom je koupí bazarník no a všechny mají kolem 130tis km u motorek je to samé nejraději varadero s Itálie r.v.2000 aby mělo 18000km a stálo 70tis takové jsou požadavky
Já jenom kvůli počtu km nemůžu prodat svou X11,protože má 66000km po 1.majiteli a všude jinde mají r.v.2000 kolem 25000km holt asi málo jezdili
Přeju všem hodně štěstí a pevných nervů v servisech.
Tenhle bordel je napříč obory, dělám ve stavařině a už mě nebaví omlouvat kvalitu "svýho" díla - všichni chtěj bejt jen managerama a takhle to dopadá. Viz můj rozhovor ve škodovce - dobrý den, píská mi klíňák - kdo? - klínovej řemen - tomu nerozumím, já jsem jen přijímací technik, napíšem, že to píská
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
To Maookud trošku obchoduješ s němcema tak víš,že stáčení tacho je v De trestný čin podvodu a pokud nekupuješ pasaty ve Fürtu v Norimberku od Ahmeda nebo Jacka Wislowského tak se s tím nesetkáš kupuju od aut.dealerů nebo privátů a nikdy jsem se s tím nesetkal.
To Bob: Ano vím o tom, že je to v De trestný čin. Jen píši, že se to stát může a zvláště u těch rádoby německých bazarníků (turků, srbů, atd.) Jak jsem psal, kámoš to překousl...koneckonců cena nebyla i tak špatná a byl to jeho boj. Já osobně bych takhle pro sebe skoro naslepo jen podle inzerátu pro auto nejel, poznat se to fakt nedá, když je auto bez servisky...Do aut nedělám a kdybych chtěl něco takhle pořizovat, asi bych se obrátil na někoho kdo má svoje zaručené a osvědčené kontakty...To mně připomíná, že auto bych fakt už taky potřeboval vyměnit!
To Maořesně takbrát z prověřených zdrojů,žádnej Mohamed,Turek,Polák,to samé když vidím v inzerátu muwime po polski,goworim po-pyccki škoda peněz za tel. + si ušetříš hodně peněz a nervů.
Bob napsal(a):
To Maookud trošku obchoduješ s němcema tak víš,že stáčení tacho je v De trestný čin podvodu a pokud nekupuješ pasaty ve Fürtu v Norimberku od Ahmeda nebo Jacka Wislowského tak se s tím nesetkáš kupuju od aut.dealerů nebo privátů a nikdy jsem se s tím nesetkal.
Souhlasím. Už jsem přivezl několik aut a motorek pro sebe a potvrzuji převážně jiný přístup, než co třeba čtu zde. Spíše se mně stalo, že na technický nechtěj věřit podle spodku, jak málo má auto najeto - lepší silnice, dlouhé trasy dělaj své.
S autem i motorkou jezdím na technické k němcům. Tak třeba GS12 v 10 t km - v Praze o 3 t kč dražší. O X3 už vůbec nemluvím.
Pavel
Do RENOCARU se teď chystám pro díly na jedno eSko, který mám v dílně na servis, takže první vlaštovky na prodejně očíhnu. Já jsem v RENOCARU nikdy problém s jednáním neměl - vždy jsem řešil pouze náhradní díly na svou motorku nebo do dílny. Jezdím tam pro díly cca 1-2x do měsíce a pár lidí tam vcelku znám. Vždy byla ochota, vstřícnost a jednání v pohodě.
Nebral bych Slamhakovi (toho osobně neznám) chuť do práce. Myslím si (soudě podle jeho příspěvků), že chce pro zastoupení motorek BMW v Brně dělat jen to nejlepší.
Takže přeji, ať se servis motocyklů v RENOCARU úspěšně rozjede a má hodně spokojených zákazníků.
oni to mají odstěhovaný v Olympii, je tam "mikrovýstavka"
Jinak regály a věšáky se prý naplní po Motosalonu, říkal pan prodavač.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
jak nadpis napovida rad bych se s vami podelil o zkusenosti z Vidne dealer jako dealer ne?pro priklad: dilna nacpna motorkama kde kolem nich beha asi 10 spis vic lidi..+motorek venku jak sena(rekneme min.10 motorek vevnitr dalsich 20-30ceka venku pod strechou). Dojeli jsme dva s mym gs ve stare dodavce, po tel.domluve.(ale jak je jiz vyzkouseno i bez ni), okamzite si Vas nekdo vsimne pracu nech pracou a venuje se vam. Kdyz jsem vysvetlil co potrebuji (pan Lichteneger(snad jsem mu nezkomolil jmeno) mluvi i cesky, staci se na nej doptat..,okamzite mi ho zavolali, motorku jsme vylozili z dodavky, a uz dopredu jsem rikal ze se omlouvam ze si nebudu moct dovolit nejaky extra drahy servis pokud by se naslo neco spatneho, vse naprosto v poradku, moto jsem nastartoval, a ze mi staci aspon kdyz si to tam nekdo kdo tomu rozumi aspon poslechne ze se mi to nezda +pro klid duse diagnositku.. (na to,poslechnout bezici motor nemel pan C. od prostejova cas. ani na poslech cca15-20s ze za to poslechnuti i rad zaplatim-coz ,,si je pry jist,, ale ze nema diar a na takove veci nema cas. no taky zkusenost,pak byl renocar tam vubec...tak jsem se dostal do vidne)
ja se teda domluvim pomerne obstojne nemecky,ale i presto je prijemnejsi vysvetlovat nekomu cesky ze se to ,,jaksi zaskobrtava,+imitovat ten zvuk je fakt lepsi ceskytakze jazykova bariera odpada,kolem motorky byli najednou min 3 lidi.pan Licht. Vedouci dilny a jeden az dva pikolici kluci mechanici. Vsichni poslouchali zvuk moji GS a to pripominam jsem rikal ze at se mnou nepocitaji ze vysypu pakl penez a nashle.naopak na kazdej dotaz kdyz jsem se ptal co co bude stat mi bylo odpovezeno nichts..zvuk motoru byl najednou pravidelny a kdyz se obcas ,,zaskobrtl,, byl jsem ujisten ze je to ,,normal das ist bmw,, no klidnej jsem moc nebyl tak jsem i presto chtel udelat diagnostiku...ptam se kolik?nichts.ze jen tringelt kdyztak(pripominam ze to nebyla nejaka tajna akce ale ofiko s kravatekem sefem.a ze at chvili pockame,at se mrknem do showroomu.Kdo zna vi od tkanicek do bot bmw az po hp2 sport,naprosto vse..okamzite nam byla nabidnuta kava a zdalipak neco nepotrebujeme atd, dokazal bych se nazvat klidne sockou ale citil jsem se tam prijemne, nenucene, zajem o nas byl,kdyz jsme s diky odmitli, dal jsme nebyli ruseni....cca za deset min.stala motorka venku s protokoly z diagnostiky ze je vse v naprostem poradku,jen mi vymazali nejake chyby ktere tam byly nacteny..pane vrchni platim!(nevim co je na tom pravdy ale pripojeni na diagnostiku pry stalo v praze 1500 a jeste na to byla cekacka+to tam obsluhoval snad jeden clovek to nevim to jsem zaslechl, u kadanky na triumpu jsem platil za pouhe pripojeni 1200 )renocar nema vubec tam me poslali do... Vidnese sice klidnym srdcem ze skutecne japonec neni brambora a tak ruzny ,,zakriveni a zvuky jsou holt normalni,, jsem sahal do penezenky a odpoved mi byla opet nichts.to uz na nas bylo moc a aspon blbych 10e jsem dal tomu klukovi co mi to nejspis pripojoval a vytlacil ven.usmevy podani ruky, my otevreny huby,s pranim pekne cesty a kdykoliv nashle. kazdej si zase sel ke svoji rozdelane praci Klobasa odjel a diky čaaau. v renocaru objednavam pouze dily,coz je vicemene na pohodu timto diky, servisu jsem vyuzil jen jednou:strucne: povoleni 10ks sroubu+diagnostika pohledem - je to rozbity - 3800kc diky čáááu a to bylo jakoze na kamossko ze zavreli vsechny voci..Takze renocar,pouze dily,dekuji.servis mistr Tonda (za coz mu patri neskonaly dik)pripadne Viden.Mel jsem moznost navstivit jeste servis ve Svycarsku(bmw Schwyz) kde to bylo velmi podobne Vidni snad jen ze kvuli me rozmontovali naprosto novou motorku ze showroomu na vyzkouseni dilu (montaz demontaz diagnostika cca 1100kc max)na pockani. proste clovek se nestaci divit.snad to jednou bude u nas taky tak.Aby to nevypadalo ze bych chtel vse zadarmo,rad zaplatim a klidne ne malo ale jak psal ,,šved,, za svoje prachy ktery neseru chcu taky nejakou uroven!to sem se sakra zas rozepsal..a vono to tezko jde popsat slovy jak negativni tak pozitivni zkusenosti..a psal bych a psal
dnes je nejlepší jezdit podle referencí,zkušeností,né podle toho jestli má někdo ISO
můj případ:
kdysi mi někdo volal z organizace,která tyto ISA dělá,měl se 3 zaměstnance a jednoho brigádníka,řekl jsem jim že nejsem schopen zaměstnancům podmínky na ISO zajistit a dodnes serem na dvoře na latríně,nevadilo nic,hlavně abych zaplatil,půlku mi měl vrátit stát,a já bych byl machr s ISEm o čem sem už tenkrát byl přesvědčen že je to úplně na howno,fungovalo úplně stejně jako právnická fakulta v plzni,nejlepší ocenění je spokojený zákazník,dokonce vám sám udělá reklamu a to zcela zdarma,proto jezdím tam kde slyším jen chválu,kupodivu malé firmy,soukromníčci,nadšenci bez ISAatd.typu tonda ,ivoš atd.
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz