Ty udaje 48cm a 210mm je asi "travel" jak tlumice jezdi. Kurnik jak tomu rikate cesky te vzdalenosti od nejnissi k nejvyssi vzdalenosti tlumce
48mm je průměr trubky u WP tlumičů z KTMky-zdvih mají 250,280 nebo 300mm to záleží na typu.A wilbers 210 právě tady znamená označení tvrdosti pružiny,zdvih je shodou okolností 210mm.(každej výrobce má značení jiný)
Jinak když našteluju předpětí na max tak mi to povyleze taky o nějakých cca 5cm.
Aha. S tema cislama jsem si nebyl jistej Na kolik vyjde OHLINS v cesku na dakara?
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
Tak to je docela o dost levnejsi tady. Vyjde to kolem $1000 - $1100
Upravil MartasUSA dne 09.02.2010 22:27
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
http://www.google.com/products?q=ohlins+shocks+BMW+Dakar&aq=f
Upravil MartasUSA dne 09.02.2010 22:28
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
MartasUSA:
utáhnout jedno nebo druhý znamená zpomalit, seškrtit průtok oleje a tím v podstatě jakoby přitvrdíš péro ale bude se pomalu vracet/pokud ztáhneš oboje/ tím zase ovlivníš to že na druhou muldu v řadě nemáš k dispozici dostatečně velký zdvih /protože ti moto nenastoupá/ zato na něj najíždíš s jakoby tvrdším pérem.
To je to ovlivnění jednoho druhým - je potřeba sladit 3 věci - tvrdost péra v základu, odskok a útlum.... a protože jedno mění druhý tak to je právě ta piplačka a hledání optima. Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal(a):
MartasUSA:
utáhnout jedno nebo druhý znamená zpomalit, seškrtit průtok oleje a tím v podstatě jakoby přitvrdíš péro ale bude se pomalu vracet/pokud ztáhneš oboje/ tím zase ovlivníš to že na druhou muldu v řadě nemáš k dispozici dostatečně velký zdvih /protože ti moto nenastoupá/ zato na něj najíždíš s jakoby tvrdším pérem.
To je to ovlivnění jednoho druhým - je potřeba sladit 3 věci - tvrdost péra v základu, odskok a útlum.... a protože jedno mění druhý tak to je právě ta piplačka a hledání optima.
Jojo je to ducharina . Dik Miki
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
origo nastavení vidím jako dobrý kompromis
předek mám o jeden zub na tužší
zadem nechávám být, jenom používám ten kohout, protože poslední doou jezdím v podstatě jenom sám, mám to uprostřed i na silnici i na terén
v případě daleké cesty plně naložen přitahuju, ale mezi náma....cokolov naložíš a myslíš si, jak jsi to přehnal a určitě musíš přitáhnout..... jeden elegantní baťůžek s podprsenkou No2 (o čtyřkách ani nemluvím) je okolo 55 kil------> a to taky hned přitahujeme, protože mudeme mít spolujezdce? (bez zavazadel, např. po městě?)
ano utahuju naplno při náloži a spolujezdci, ale to je vzácně
pozor na hodně měkké nastavení, jak říkáte na čumendu..----> přední kolo je "ve vzduchu", odlehčené a nemá tu správnou adhezi!!!
(GS není easyrider/chopper)
Doc přiložený následující obrázek:
[41.11Kb]
Upravil Doc dne 10.02.2010 17:00
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nějak sem se neprokousal všemi příspěvky vlákna.Sručně dle mých poznatků:Mám 2001 a mě osobně sedí tlumič na tvrdo silnice a terén,povolím jen v případě že se kochám a jedu v jamách v terénu max za dva.Známý co má taky dakara a pojezdi s ním půl světa mluvil též tak.Myslím že od TT ohlins by nebyl špatenka.Ale těch grošů
Upravil devolo dne 07.03.2010 18:43
2 Honza Offrouďák: Když jsi byl u mě, zmiňoval jsi se o tom, že jsi doléval olej do tlumiče. Nenapsal bys sem postup a druh oleje? Jinak když jsem měl sundanou tu štelovací čepičku, tak mi vypadla kulička, která způsobuje cvakání. Bohužel jsem ji nedohledal. Dá se někde splašit a je tam nutná např. kvůli přidržení štelování v danné pozici?
Už to tady někdo popisoval a podle toho jsem to udělal. Celý to štelovani jsem sundal z motorky. Zustalo vyset na tlakove hadici. Tu hadici jsem odpojil, tak aby neutekl žádnej olej. Matici jsem uplně povolil a pak o jedno cvaknuti utahl. Pak jsem vzal tupou tyčku a pistek uvnitř valce jsem zatlažil až na doraz. Stříkačkou jsem tam kápl pár kapek oleje. Pak jsem tam našrouboval zase hadici a vratil na motorku. To je všechno
olej- nevim co sem tam nalil. Nějakej hydraulickej. Je to fakt jen pár kapek, tak je to asi skoro jedno.
Je dobrý to všechno dělat ve svislí poloze toho válce aby se tam nedostal vzduch.
Nevim jak se ti podařilo ztratit tu kuličku, z týhle strany to nepotřebuuješ vubec rozebírat! Dej tam nejakou kuličku z ložiska, která tam bude pasovat.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Chlapi, zrada ! V príručke mám na obrázku i v texte ukázané/uvedené, že poloha "H" (high) je úplne hore - používa sa pri väčšom zaťažení a poloha "L" (low) je úplne dole - používa sa pri sólo jazde po ceste. To je všetko logické. Ale - na mojej moto je to presne naopak, "H" mám dole a "L" hore... Čo včuleky...?