Když jsem narazil na mého hrošíka , bylo to v podstatě náhodou. Hrozně jsem chtěl Afriku Twin. Jel jsem do bazaru na obhlídku, ještě s mojí ( dnes bývalou ) ženou. Svezli jsme se a po všelijakém vychvalování od bazarníka jsme utekli. Nejede, blbě se na to sedí atd *pissed* . Po cestě jsem koupil Annonci a byl tam jiný bazar s endury. Zajeli jsme a koukám mezi jinými na tu ošklivou ,velkou a stříbrnou( nemám rád ) motorku.
Zkusil sem jí a bylo rozhodnuto . Děsily mě různé "pazvuky" při starování,rozjezdu a řazení.Samotná jízda byla ale božská. Bazarník byl velice seriózní , vědel hodně upozornil mě na to s čím mám tu čest. Najeli jsme spolu od té doby přes 50kkm v naprosté spokojenosti.Je sice těžká,trochu rachotí ale mě to nevadí
Pokud máš pár motorek za sebou tak určitě poznáš jestli pře tebou stojí past, nebo je to ta pravá.
Přeju ti mnoho spokojených km a třeba někde naviděnou. P.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Přesně tak to je ,já chtěl jen něco trošku silnějšího než 650 co jsem měl .Po různém přebírání do čeho jít mi řekli kup si bramboru a máš klid.A Moranka ?Ta mi Bedřicha sebrala po pár kilometrech jak jsem ho vezl z bazaru,po cestě jsem si musel vyhádat další svezení Jen jsme dojeli do garáže tak byla s motorkou v řiti.Přijela až večer,že ji všechno bolí atd.A už podávala inzeráty prodám a koupímvše vyšlo a dnes hrošíme oba dva Takže čím víc GS tím líp.
Já jsem si s sebou vezl člověka, který poradil, přeměřil, ale vybrat si musíš sám. Když jsem nakupoval sám, bylo mi Milanem(Znojmesko) dobře porazeno, že jsem od té co se mi líbila ustoupil. Problém z doklady, chybějící štítek atd. Pak jsem při cestě domů, kdy jsem byl zklamán, že to neklaplo zajel ještě do Olomouce, se na jednu 1150 podívat(podle inzerátu jsem ji nechtěl, hodně km, ročník 99), ale jak majitel otevřel garáž z deseti metrů jsem se rozhodnul, že je moje. Další plus dobrý dojem z prodávajícího. A dodnes nelituji. Moje rada(už tady padla), vem si někoho, kdo na tom lítá s sebou a pomůže ti, ale stejně záleží jen na tobě. Přeji dobrý kup.
petr_t napsal(a):
Přesně tak to je ,já chtěl jen něco trošku silnějšího než 650 co jsem měl .Po různém přebírání do čeho jít mi řekli kup si bramboru a máš klid.A Moranka ?Ta mi Bedřicha sebrala po pár kilometrech jak jsem ho vezl z bazaru,po cestě jsem si musel vyhádat další svezení Jen jsme dojeli do garáže tak byla s motorkou v řiti.Přijela až večer,že ji všechno bolí atd.A už podávala inzeráty prodám a koupímvše vyšlo a dnes hrošíme oba dva Takže čím víc GS tím líp.
Petře, možná jsme na tom podobně s tím rozdílem, že já tu svoji vymazlenou 650 ještě stále mám a jsem s ní absolutně vzato veeeeelmi spokojen. A nebýt tady těch všelijakých boxeráckcýh svůdců :-) , ani by mě nenapadlo, že to malé GW báwo třeba nemusí být ta úplně nejlepší motorka na světě, ale až druhá nejlepší. Ale to voni né, furt tady valí člověku klíny do hlavy, furt tady člověka masírujou tak dlouho, až jeden podlehne!
A musím říct, že je to krásný svezení a krásný pocit sedět na čtvrttunovém stroji, válce na obě strany, ty písty si tam běhají vodorovně kousek nad silnicí, lítaj si napravo nalevo, decentně to šustí, táhne to už snad od 1500 otáček za minutu a poslouchá to i do zatáček na slovo... No, jsem definitivně zlomen :-)
A děláš dobře,já si taky myslel že Pegasa budem mít až do důchodu.Pak jsem se na dovče naloženej dostal v táhlémkopci mezi dva kamiony a bylo rozhodnuto.Bawora jsem nechtěl ani vidět ,jenže jak jsem tak projížděl kde co a pak sedl na GS bylo jasno a je až do důchodu. A můžu říct že z řada známýh co se na mém nebo Arančiném caporu svezla jsou chycení.Někteří už maj ostatní budou brát co roztajou sněhy.
Jó já chtěl půjčit Rablu kámošovi a má dragstára a on říkal že nechce, že se mu líbí ty jeho chromy a jak by se svezl tak by chtěl taky bavora. Já byl rád že jsem nemusel jet na tom jeho ****ovi
Splněný sen moje 1100GS
jencekgs napsal(a):
Jó já chtěl půjčit Rablu kámošovi a má dragstára a on říkal že nechce, že se mu líbí ty jeho chromy a jak by se svezl tak by chtěl taky bavora. Já byl rád že jsem nemusel jet na tom jeho ****ovi
no já to půjčil ,ani je neznám jen moja odkudsi a už jsou v havířovš dvě 1150 z toho jedna adva to komediatske caporo už je v řyťy.tež mjely teho drakstejra
To Petr_t:Ivo + Kamila Tomanovi Havířov nějaký šumbark vezl jsem tam k Vám valciřum+haviřum dvě 1150 on si bral 1150adv ona 1150 jezdí v motocats zřejmě dobrej oddílmusel jsem od nich vykoupil Yamaha dragstar1100 bo to nikdo u Vás nechtěl
Bob napsal(a):
To Petr_t:Ivo + Kamila Tomanovi Havířov nějaký šumbark vezl jsem tam k Vám valciřum+haviřum dvě 1150 on si bral 1150adv ona 1150 jezdí v motocats zřejmě dobrej oddílmusel jsem od nich vykoupil Yamaha dragstar1100 bo to nikdo u Vás nechtěl
jo to je ono a to jak skoušel mojeho Bedřycha ani nepoznal že mi háže přední jak cyp.když jsem mu to pak ukázal tak jen kroutil hlavou a bylo rozhodnuto.Maj pjekne ty capora kere BMW neňy
tak to že se něco licenčně nebo jakkoliv jinak dělá v číně bych jako problém neviděl.To máš jak se škodovkama-taky je fabrika v číně a co na tom.Podle mě jde o technologickej postup kterej je tak či onak nastavenej.Toť můj laický názor
Upravil Mardock dne 02.03.2010 10:38
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Zas tak drsný jsem snad v porovnání jednotlivých typů GS nikdy nebyl.
Mám rád veterány a konstrukční jednoduchost, ale i bezproblémové, svižné a ekonomické ježdění.
OHV koncepce je na mě už tedy zastaralá a novější GS zase moc moderní (to by se mě už Tonda asi nezbavil, když by mi ladil ještě elektroserepetičky).
Proto miluju 11tku, obdivuju 80a100vky a bojím se novějších typů, i když se mi designově taky líběj. Jen to není můj šálek kávy, i když cestovat "s kreditkou" a neřešit, že mám jen na benzín na cestu tam, zpátky a do vařiče, šel bych do nový motorky hned a nechal starosti na servisu a odtahovce, mezitím si zaplaval v bazénu na hotelu. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
No je to složitější, ono to s tou kovářskou prací taky nebylo až tak žhavé. Možná by pomohlo křížení jako u rostlin.
Optimální GS by mohlo vypadat asi takhle:
- motor z 12-ky
- podsedlovka z 12-ky
- přední vidle z 12-ky
- zadní kyvka z 11-ky (možná s přehozením reakčního ramene nahoru
- nárž 1150 GSA
- palivový systém r100gs t.j. krabce bez stříkačky čerpadla a jiných chujovin
- zapalování jakékoliv uni TCI
- alternátor z čehokoli
- startér z 11-ky
prodrátovat obyč elektrikou žádné computery jen spínače a tlačítka. Holt by tam nebylo ABS, ESA, TC ani jiné vymyšlenosti. Bylo by to jednoduché servisovatelné kdekoli na světě.
Zbytek věcí je jen o vzhledu. Otázka je, jestli by to někdo kupoval.
Osobně bych do dnešního provozu motorku bez ABS už nechtěl. Možá proto že jsem před tím 4 roky jezdil na V-Maxu z roku 1989 t.j. ještě s původními brzdami, oceňuju jak 12-ka s ABS skvěle brzdí. A BMW částečný integral mi přijde taky fajn.
Upravil vlada-adv dne 02.03.2010 13:42
Hrabe_X napsal(a):
Zas tak drsný jsem snad v porovnání jednotlivých typů GS nikdy nebyl.
Ahoj Honzo,
už dlouhá léta z více stran slýchávám povzdechy na to, kam ten svět spěje (malá poznámka: ne že bych byl klidný, mnohé obavy taky sdílím - a netýká se to vůbec motorek, to by bylo asi to poslední)... A spolu s tím, když zůstaneme v naší branži, se nabízí otázka, kam vlastně směřují výrobky i třeba takového klasika jako je BMW (o už zaniklých firmách jako Norton, Triumph atd. nemluvě).
A když jsem kdysi na motorkářích viděl Tvoji "Teorii evoluce GS" černou na bílém, tak protože s ní víceméně souhlasím a protože se mi líbilo mít to tak pěkně shrnuté, uložil jsem si to a dovolil jsem si to použít.
Jde jen o moderní design nebo je vzhled následkem evoluce???
Teorie evoluce GS:
4ventilové modely HC začaly modelem 1100GS před lety se světlem z autobusu a typicky kovářskou němecou prací.
Poté přišlo 1150GS s levnými díly z Polska a jiných poskomunistických zemí a motorka z toho šoku byla celá pidlooká.
Do modelu 1200GS se perou už díly i z Číny a pidloočíčka se začaly sešikmovat.
Co bude dál?
:thmubup:
__
Jak vidíš, pouze jsem to trochu učesal a futurologicky jsem si dovolil extrapolovat ten závěr. Myslím, že jsem se v jádru pudla vůbec neodchýlil od Tvé teorie, ale přesto pro pořádek jsem uvedl "volně" dle hraběte X...
V klidu, moje teorie jsou často předmětem debat a diskusí. Co člověk to názor a já píšu věci tak, jak je v tu chvíli vidím bez strachu z reakce okolí. Snadno se takové názory pak stávají terčem útoků, protože stačí slovo uvést nebo pochopit trošku jinak a už celá myšlenka vyzní úplně "nahovno".
Rozhodně jsem rád, když se mnou alespoň jednotlivci souhlasí.
S pěknou 11tkou GS se asi jako s motorkou na dlouho prohloupit asi nedá.
Upravil Hrabe_X dne 02.03.2010 13:52
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ahoj Petře, líbí se mi, když je motorka alespoň jednou za čas krásná a čistá. Samozřejmě není na to pokaždé čas ji leštit, ale občas to nezaškodí.
Při tom výběru jsem váhal hlavně mezi 1100, obyč. 1150 a 1150 edvenčrem, ale ta 1150 GS Adventure byla už na mne fakt moc velká a těžká.
Snad se to jejích věřím velmi spokojených uživatelů nedotkne, ale řekl bych, že při manipulaci na místě je ta 1150 GSA velká a těžká jako kráva
Takže pak už mi rozdíly mezi finalistkami 1100 GS a 1150 GS přišly jako skoro nicotné, (pro mne) zanedbatelně malé.
A ten snad "největší" rozdíl mezi nimi - 5 nebo 6 stupňová převodovka? Vždyť pětka na 1100 jede/točí zhruba jako šestka na 1150. A ten parádní motor je tak pružný, že by možná většině uživatelů celkem docela dobře vyhověla i optimálně rozvržená čtyřstupňová převodovka...
nemyslím čistou,Moranka oslovila nějaké dovozce motorek ze Strání nějací naháči.Ti ji dovezli 11 r.v. 99 bez ABS ale to jsme nechtěli ,najeto 23t.Serviska ,všechny kufry v květnu 2008 za 124t na převozce.Měla širší sedlo,to jsem zabavil já,nové anakýčka.bylo patrné na první pohled že motorka nejezdila v mokru. Po hlubší prohlídce jsem nenašel chybu.jak jsme ji vezli.
petr_t přiložený následující obrázek:
misakGS napsal(a):
No jo,fešandy.K té černé se ty červené sedačky fakt hodí,líbí se mi to
Tak tak, pro nás zaujaté milovníky těchto strojů je to černá kráska s havraními vlasy a rudými rtíky, pro odpůrce možná zase něco jako pavián s červeným zadkem...
Krásně řečeno.Mám to samé na 1150.Každému se to úplně nelíbí.Já jsem tuhle kombinaci chtěl vždycky,lepší už je jen výroční modro-bílá.