Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Xenon
JARDAJBC
#21 
Přidané 26.02.2010 07:33
Avatar člena


Příspěvků: 147
Registrace: 30.10.08
Massik napsal(a):
JARDAJBC napsal(a):
Hicks napsal(a):
servisak napsal(a):
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!


a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?

videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.


Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda



Ja mam zkusenost snad se vsema, montoval jsem je nejen do motorek, ale i do aut. Delaji se 4100, 5000, 6000, 7000, 8000, 12000 (az do ruzova)
4100 jsou temer bilozlute, ale sviti mnohem vice nez halogenky, zkuseny na prvni pohled pozna, 5000 jse do bila nadech modre, 6000 uz modrejsi (je to videt u BMW a jinych aut(skodovka vetsinou pouziva ty 4100). Rozhodne nekupovat vice jak 6000, neb za mohra na tmavem asfaltu je spatne videt (obsne nejlepsi jaou prave 4100 hlavne na mokre vozovce a nejuniversalnejsi 5000, od 6000 vyse jeto jiz horsi - ale stale mnohem lepsi nez halogenky. Takze tak nejak.

Teď ještě technický dotaz, balasty jsou pro všechy teploty stejné/4100-8000K/?
 
servisak
#22 
Xenon
Přidané 26.02.2010 09:57
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
JARDAJBC napsal(a):
Massik napsal(a):
JARDAJBC napsal(a):
Hicks napsal(a):
servisak napsal(a):
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!


a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?

videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.


Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda



Ja mam zkusenost snad se vsema, montoval jsem je nejen do motorek, ale i do aut. Delaji se 4100, 5000, 6000, 7000, 8000, 12000 (az do ruzova)
4100 jsou temer bilozlute, ale sviti mnohem vice nez halogenky, zkuseny na prvni pohled pozna, 5000 jse do bila nadech modre, 6000 uz modrejsi (je to videt u BMW a jinych aut(skodovka vetsinou pouziva ty 4100). Rozhodne nekupovat vice jak 6000, neb za mohra na tmavem asfaltu je spatne videt (obsne nejlepsi jaou prave 4100 hlavne na mokre vozovce a nejuniversalnejsi 5000, od 6000 vyse jeto jiz horsi - ale stale mnohem lepsi nez halogenky. Takze tak nejak.

Teď ještě technický dotaz, balasty jsou pro všechy teploty stejné/4100-8000K/?


Jooo liší se jen výbojka!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Massik
#23 
Xenon
Přidané 02.03.2010 21:05

Příspěvků: 263
Registrace: 04.01.09
JARDAJBC napsal(a):
Massik napsal(a):
JARDAJBC napsal(a):
Hicks napsal(a):
servisak napsal(a):
Massik napsal(a):
Ja mel xenony na kazde motorce, nekde i bi-xenony (Transalp, DL1000) a bylo to super. Krasne videt. Ale nekde tady nebo jinde jsem cetl, ze diky malemu napeti, ktere xenony narozdil od halogenek odebiraji, je nejaky problem s elektornikou u GSa. Tak nevim. Ma to nekdo u GSa vyzkouseny?
Ja nevím mám stím první zkušenost ale ja to mám v 08 a nic to nepíše je to nějakej model kterej to umí oblbnout elektroniku!


a co si trochu pohrat s barvou Xenonu?

videl jsem nekde (drazsi -- tusim Siemens) auto sady s teplotou cca jako halogen.


Obecně se tvrdí že 6000Kelvinů se nejvíce blíží dennímu světlu a proto oko nejlépe vidí. Já mám 6000k namontováno a vidět je super.Nemám zkušenost s teplotou kolem 5000K. Jestli se to blíží halogenu při zachování stejné svítivosti
bylo pro případnou kontrolu PČR OK. Napište někdo zkušenost s 5000K.
Díky Jarda



Ja mam zkusenost snad se vsema, montoval jsem je nejen do motorek, ale i do aut. Delaji se 4100, 5000, 6000, 7000, 8000, 12000 (az do ruzova)
4100 jsou temer bilozlute, ale sviti mnohem vice nez halogenky, zkuseny na prvni pohled pozna, 5000 jse do bila nadech modre, 6000 uz modrejsi (je to videt u BMW a jinych aut(skodovka vetsinou pouziva ty 4100). Rozhodne nekupovat vice jak 6000, neb za mohra na tmavem asfaltu je spatne videt (obsne nejlepsi jaou prave 4100 hlavne na mokre vozovce a nejuniversalnejsi 5000, od 6000 vyse jeto jiz horsi - ale stale mnohem lepsi nez halogenky. Takze tak nejak.

Teď ještě technický dotaz, balasty jsou pro všechy teploty stejné/4100-8000K/?


jj, presne jak rika servisak, lisi se jen vybojka
 
berka
#24 
Xenon
Přidané 02.03.2010 22:31

Příspěvků: 401
Registrace: 23.10.09
Mám je přes rok v autě, koupil jsem 4500 K a jsem spokojen. Jak už tady někdo psal, čím bude světlo modřejší, tím hůř je v noci vidět a navíc je to lepidlo na policajty.
Co se týká té znalosti policajtů, tak oni nemusí být zas až takový géniové aby věděli že tam xenon nepatří. Stačí pokud si zapamatují že na světle musí být homologační označení pro xenony. Myslím že to je HCR a DCR. Každé světlo (blinkr, parkovačka, dálkové atd) má svojí homologační značku která mimo jiné určuje typ použitého zdroje světla.
Upravil berka dne 02.03.2010 22:41
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
 
servisak
#25 
Xenon
Přidané 06.03.2010 17:18
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Tak držák vypálen!Mám dva jeden je volnej, cena 500 S poštou!Tady sou fotky jak to vypadá!
servisak přiložený následující obrázek:


[208.99Kb]
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
servisak
#26 
Xenon
Přidané 06.03.2010 17:18
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Ještě jedna.
servisak přiložený následující obrázek:


[216.44Kb]
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 105
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.17 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI