Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 10:43
Příspěvků: 710 Registrace: 03.10.07
Stačilo rozkliknout, tech. info a je tam vše!
Jinak je to bomba, šel bych do toho hned, na Yamahu nedám dopustit ( XT a XJR) , zase na mě zbyde na dojetí po nějakým Helmutovi, tak za rok, za dva.....
PDF Download
Accessories sheet
(1020 kXT1200Z Super Ténéré
Features -
Shaft drive inline 2-cyl engine - 270-degree crank
Mass kept low and central for agile handling
Intelligent Unified Brake System and ABS
YCC-T with 3-stage traction control plus Yamaha D-mode
First edition adventure pack
Tough spoked, tubeless aluminium rims
Adjustable front and rear suspension
Adjustable seat height
Engine -
Engine type liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, Forward-inclined parallel 2-cylinder, 4-valve, fuel injected, twin spark engine
Displacement 1199 cc
Bore x stroke 98 x 79.5 mm
Compression ratio 11.0 : 1
Maximum power 80.9kW (110PS) @7,250rpm
Maximum torque 114.1 Nm(11.6kgf+m) @6,000 rpm
Lubrication system Dry sump, oil tank in crankcase
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
Ignition system Twin spark
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 6-speed
Final transmission Shaft
Fuel tank capacity 23 L
Oil tank capacity 4.2 L
Chassis -
Chassis: Steel tube backbone
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 190 mm
Rear suspension system Monoshock, adjustable preload and rebound damping
Rear travel 190 mm
Caster angle 28°
Trail 125mm
Front brake Hydraulic Twin Ø 310 mm wave discs
Rear brake Hydraulic Single Ø 282 mm wave disc
Front tyre 110/80a330;19M/Cz88;59V
Rear tyre 150/70a330;17M/Cz88;69V
Dimensions -
Length 2,250 mm
Width 980 mm
Height Mina306;1,410 mm / Maxa306;1,440 mm
Seat height Adjustable 845-870 mm
Wheel base 1,540 mm
Minimum ground clearance 205 mm
Wet weight 261 kg
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 10:59
Příspěvků: 710 Registrace: 03.10.07
...jen si dovolím skromnou poznámku k blátomilům, BMW 1150GS, 1200gs, jsou motorky vedené jako velké cestovní enduro, ne krosová motorka, to si myslím, že je jasně dané, pokud by si motocyklista chtěl opravdu vychutnat terém, tak si koupí krosku, nebo se pletu?? Opravte mě, pokud se mýlím.
Jet například do Rumunska, vyválet se v největší kaluži, pořídit si z toho hlavně pěkné foto, aby všichni viděli co dovedu, no není to trochu úlet?
Pak vidím ty inzeráty motorek které znám: Moto v perfektním stavu, v terénu nejetá a podobně....:-))......
K tomu, k čemu je uvedená Superteneré sestrojena, bude bez pochyby jednička, co se týká dílenského zpracování, tak si myslím, že BMW v dané době bohatě předběhne... Pletu se tak moc?? Ivoš.
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 11:30
Příspěvků: 158 Registrace: 01.07.09
myslim,ze ten motor bude nieco medzi BMW a KTM....inak by som to bral asi len ako konkurenciu na varana....ale neodsudzujem ju...ticha voda brehy myje...
davam plus sa pevnejsiu zadnu kyvku ...design +...vaha -
Upravil scorpion dne 25.02.2010 11:39
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 11:49
Příspěvků: 1897 Registrace: 09.08.07
bmwivo
co se týká dílenského zpracování, tak si myslím, že BMW v dané době bohatě předběhne
ehm ak sa bude vyrabat v spanielsku ako jej mensia sestra ktora ako zanovna motorka umrela mojmu kamosovi minuly rok na zaciatku rumunska tak som si neni uplne isty
kazdopadne zaujimavy je fakt ze plne natankovana 1200 GSA je o 5 kg lahsia ako plne natankovana 12Tenere - (33 litrov vs. 23 litrov)
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 12:56
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Hrabe_X napsal(a):
Z pěkné studie udělali medvěda v petlahvi *hmm*
Další důvod si nechat babičku 11tku. *tup*
ja se priznam, ze jsem trochu zklamany.. trochu mi to pripomina Varadero a nema to zobak :(
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 13:09
Příspěvků: 522 Registrace: 14.04.09
+ za kardan, kontrolu trakce, doplňky v základní výbavě v modelu 2010
- za váhu, chladič na boku..
A klasická koncepce BMW boxeru je nepřekonatelná.. Takže XTZ stejně lze srovnávat max. s 800GS.
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 13:55
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Maris napsal(a):
A klasická koncepce BMW boxeru je nepřekonatelná.. Takže XTZ stejně lze srovnávat max. s 800GS.
Podobne jako blahobyt v Severni koreji
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 14:57
Příspěvků: 1000 Registrace: 29.06.07
Skoro okopírovaný Varadero a Stelvio jak už psal Mali.Zase postavili humus na silnice.A tebe bmwivo opravuji:není umění lítat po lesích a v terénu na krosce a vychutnávat si terénPrávě,že je umění zajet na KTM nebo 1150GS podobně jako na krosce a ještě si to umět vychutnat.Což mě KTM absolutně dodává.Tohle je pouze konkurence Varaderu nebo Stelviu ničemu jinýmu.Prostě humus
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 16:51
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
No,jsem taky trochu zklamaný.Bylo hned jasný,že to nebude vypadat jako studie,ale toto...Jak říkáte...konkurence pro to divný Stelvio a zastaralý Varadero...bohužel.Ale uvidíme časem jak to bude s kvalitou a cenou a taky jak moc se to bude dát vytunit do off a taky kolik to bude žrát
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 17:00
Příspěvků: 890 Registrace: 14.05.07
Varadero, chladic pekne na strane, aby to odeslo i pri padu ze stojanku :-) Male kolo vpradu, vec ktera limituje treba GS dle meho nejvic. Jestli to vazi 260kg tak potes panbuh. Nevim, Proste me to nic nerika...
BMW R1150GS MY02
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 17:40
Příspěvků: 697 Registrace: 03.10.07
bmwivo napsal(a):
...jen si dovolím skromnou poznámku k blátomilům, BMW 1150GS, 1200gs, jsou motorky vedené jako velké cestovní enduro, ne krosová motorka, to si myslím, že je jasně dané, pokud by si motocyklista chtěl opravdu vychutnat terém, tak si koupí krosku, nebo se pletu?? Opravte mě, pokud se mýlím.
Jet například do Rumunska, vyválet se v největší kaluži, pořídit si z toho hlavně pěkné foto, aby všichni viděli co dovedu, no není to trochu úlet?
Pak vidím ty inzeráty motorek které znám: Moto v perfektním stavu, v terénu nejetá a podobně....:-))......
K tomu, k čemu je uvedená Superteneré sestrojena, bude bez pochyby jednička, co se týká dílenského zpracování, tak si myslím, že BMW v dané době bohatě předběhne... Pletu se tak moc?? Ivoš.
V tom co píšeš je kus pravdy.ALE. Oblíbenost motorek jako je LC8,řada GS, Afriky.......je v tom že když CHCEŠ bez ztráty kytičky navštívit nějaký ten terén,tak MŮŽEŠ.Když nechceš NEMUSÍŠ.Mášš prostě na výběr a je na tobě jestli toho využiješ nebo ne.U motorek jako je Varadero,Vstrom a i tahle Superrádoby tenere za tebe rozhodli marketingoví stratégové a vypakovali tě na asfalt.Vytratila se možnost volby a to je nejspíš jeden z důvodů,proč ty protáhlé obličeje.
Osobně bych tuhle motorku zařadil do mezery mezi Varadero a GS.Prodávat se nejspíš bude,ale charisma jako měly(mají) Africa Twin a Supertenere 750, to mít nebude.Tak to vidím já.
Yamaha XT1200Z Super Ténéré - nova supertenere oficialne predstavenie
Přidané 25.02.2010 20:10
Příspěvků: 710 Registrace: 03.10.07
---jak se říká: Proti gustu žádný dišputát, je opravdu na každém jednotlivci kde jezdí, no, necháme se překvapit. Mně se třeba fakt líbí, hlavně je zde naděje na dlouhou životnost, bývalé moje XT 600 mělo daleko přes 100tkm a bylo dost v kondici, ale moje přehnaná péče je všeobecně známá :-))....