Ivan napsal:
Ježíši, doktore, promiň, já to už nikdy neudělám! Ale v létě je kolikrát hroznej hic tak si nemůžu pomoct, i když máš určitě pravdu.
Jak blízko mám hranu plexi ve stupačkách jsem neměřil, asi by hrozil plexokrční styk při nějaké havárii, jinak si to neumím představit, vždyť jsi vzepřený rukama a když už mi to někdy uklouzlo a šel jsem na tl..., tak do strany. Snad jedině kdyby se přední kolo zapíchlo do nějakého rigolu a šel bys rovně dopředu, tam by to ruce asi neudržely. No, daleko od domova v terénu si vždycky říkám, že nejdúležitější je dojet, takže klídek a žádné závodění.
Ivan
1. cha cha
2. na rovině nic neuvidíš, ale pokud motorka jede do prudkého kopce nebo přejíždí kolmo násep a kopíruje terén, tak se zvedne čumák tolik, že vysoké plexi ti jde na krk.
3. my tady jezdíme z bezpečnostích důvodů enduro bez zrcátek a mnozí i bez plexi. (při pádu není nic lepšího pro kolegy na hrudním než zlomená žebra od zrcátek)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
neprehanejte to s temi plexi, cim vyssi, tim nebezpecnejsi je to do terenu na velbloudech, vrazte ty prachy do benzinu, do gum, do hotelu, do viza, do kufru, do poradneho vybaveni, bude to uzitecnejsi...
Dulezitejsi je super helma a spickovy hadry [Rukka, BMW,Rev'It] nez vyfuky a sedla a plexi
muj nazor
velbloudy je míněn malý ale prudký kopeček, hrby v řadě za sebou
jako třeba na endurovém cvičáku
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Tak to jsi offroadový specialista. Já jezdím v terénu vyjímečně svižněji, když to není daleko od domova a chci si to užít. Většinou jsem ale někde mimo ČR a tam jedu raději na jistotu. A tam z motorky nic neodmontovávám. van