ale počkám ale opravdu nový model, a pak ještě další rok, až se vychytá a vyjde ADV
a ještě jeden rozum:
když kupuješ cokoliv nového, na co horko těžko stačíš, třeba i se splátkami atd, tak se ti zdá "už moc" našponovat to ještě víc serepetičkama, ale moje životní zkušenost je, že vždycky když jsem byl moc opatrnej, tak za pár měsíců (co se splatily první splátky, co jsem vyšel z toho stresu) jsem litoval, že jsem si nepořídil něco lepšího
proto dnes říkám
natáhni ruku až na nahoru, až kam stačíš (tak jsem to dělal vždycky) a pořádně ještě vyskoč výš.....a potom kup něco o něco výš ještě, než jsi vyskočil
(tak ti vydrží produkt a tvoje spokojenost nadlouho a nebudeš litovat a navíc.... ušetřít ztráty jedním nákupem/prodejem mezitím, protože nešilháš po jednom roce po jiných...)
dobré nákupy
Upravil Doc dne 20.03.2010 10:01
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Mizi33 napsal(a):
podle mojeho nazoru; cim vic elektroniky, tim vic se toho muze pos**t...
s tim se neda nic jineho nez sohlasit,ASC jsem jel jednou u kamose a hned mi bylo jasny ze tuhle vec na masine nechci.mam na adv. jen ABS , mlhovky a maly pocitac na to ze je to skoro holej zaklad jsem max. spokojen.(spokojen s vybavou,s BMW je to horsi)dnes uz bych koupil urcite SUPERTENERE 1200.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
ted sem ještě koukal do nabídkovýho ceníku a jsou tam dva druhy zámků ke kufrům , jedny jsou za 500 a ty druhy jsou nějak dle vinu za 1000, mam to chapat tak ze ty za 1000 jsou nastavitelny na muj klic a k tem za 500 dostanu druhej klic nebo jak ?
měl jsem na 2005ce ABS a několikrát mě pěkně napálilo - na špatné silnici s dírami to prostě nebrzdilo a párkrát jsem měl krizi v zatáčce, do které jsem vjel výýýrazně rychleji. Můžeš to sice vypnout, ale vzpomeneš si vždycky? Má smysl to vypínat, když jedeš jen kousek?
Naštěstí moje nová r.2008 má ABS o hodně lepší - vpodstatě ho nevypínám ani v lese, opravdu funguje.
nazdar
ja mám aj kontrolu tlaku a aj ASC
výhoda toho je že vieš aký máš tlak v pneu asi ani rospisovať nemusím
a kontrola preklzu - no pozri, boli situácie keď mi to pomohlo. bolo mokro a akceleroval som na mieste kde bolo na ceste biele dopravné značenie, za normálnych okolností by ma asi torchu šmyklo ale ASC mi akurát ubralo plyn.
ASC sa ale dá vypnúť. v Maroku som to mal v teréne vypnuté. jazdci ktorý majú skúsenosti s jazdou offroad, to asi nepovažujú za dôležitéaj v zhľadom k tomu čo to stojí, ale turisti a nie offroad jazdci to privítajú tak ako ABS.
mám BMW dva roky a 47500 km a nemal som s elektronikou žiadne problémy a nejazdím iba po ceste aj keď viac km je na cestách. ja som spokojný aj s ASc a aj s ABS
Béďo
Sada bezpečnostní výbavy obsahuje ABS, TPC a ASC, v Inveltu je za cca 36 tis. Cena za sadu je jakože zvýhodněná. Kdyby jsi chtěl třeba jen ABS, tak to jde, ale zaplatíš plnou cenu ABS...
Mám GS v plný náloži a nemůžu říct, že by to bylo k ničemu, tlak v pneu si v pohodě zkouknu na displeji, ASC už mě taky párkrát zachránilo kůži na asfaltu a ESA je super, že nemusím laborovat s nastavením podvozku, prostě si to jen přemačkám a nechám fungovat elekroniku
BMW R 1250 GS Exclusive