Ako je to s tymto vyfukom a pouzitim origos plastovych kufrov, nebude s tym problem??? Je ten tvar + poloha a uhol totozna z povodnym?? Viem ze sa to nezlucuje ladak a plastove kufre ale vsetko po poriadku. Dik za info
horac co sa nezlucuje na ladaku a plastovych kufroch? z ladaku idu rovnako horuce plyny ako z originalneho tlmica akurat ze ladak ma o dost nizsiu teplotu oproti originalu
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 21.03.2010 22:17
Bohumil a ktory je to vlastne ten model??? Je to vratane Y zvodu a cele homologizovane ??? A homologacia je asi iba s vlozkou pocitam ze. Co to stalo v Czk a kde si to kupil, poradte nieco najvyhodnejsie.
raptor napsal(a):
horac co sa nezlucuje na ladaku a plastovych kufroch? z ladaku idu rovnako horuce plyny ako z originalneho tlmica akurat ze ladak ma o dost nizsiu teplotu oproti originalu
Nesouhlasim. Na svoji 1150 jsem mel origo vyfuk a pouzival jsem TT Zega kufry s drzakem na plastove lahve bez problemu. Po montazi vyfukove soustavy od Wundrelich (filtr, svody bez katu a ladak) se mi po delsi jizde prazdne lahve na kufrech "scvrknou" vlivem zaru, kdyz jsou plne, tak se v nich voda dost ohreje. Napr. Wunderlich (ktery prodava tady ten Remus vyfuk) vyslovene nedoporucuje pouziti vyfuku a plastovych kufru bez prodluzujiciho prvku, ktery odvede horke plyny az za plast kufru - ale tim se zase dost zabije ten zvuk.
Takze - vyzkouseno to nemam, nemuzu pridat konkretni zkusenost s kombinaci plast. kufr/ladak, ale z ladaku (se svody bez katalyzatoru) jdou teplejsi plyny nez z originalni sestavy.
Navic, kdyz jsem ladak v originalnim provedeni namontoval, tak mi tam ty kufry nesly (ladak zasahoval tam, kde mel byt puk kufru), musel jsem drzak na ladaku trochu upravit a dat distancni podlozku. Za ty prachy me to dost prekvapilo, ale ted je to uz vyresene a ja jsem spokojeny....
Upravil David_BO dne 21.03.2010 22:56
David - Brno, 1150 GS.
horac napsal(a):
Ako je to s tymto vyfukom a pouzitim origos plastovych kufrov, nebude s tym problem??? Je ten tvar + poloha a uhol totozna z povodnym?? Viem ze sa to nezlucuje ladak a plastove kufre ale vsetko po poriadku. Dik za info
zkusím sem napsat taky nějakou moudrost
úhel výfuku,ať laďáku nebo originálu je stejný,pár kufrů už sem namontoval a nějakého rozdílu sem si nevšiml,jediný rozdíl je vtom,že laďák je užší,konkrétně Rámus,když to zjednoduším,je oválného tvaru,takže oproti originálu je víc místa mezi výfukem a kufrem,takže čistě teoreticky by neměl být problém,ikdyž už jsem tu četl,že se kufr propálil od výfuku.
jediný problém je ten ,že horké plyny narážejí na zadní spojovací tyč nosiče,tím by se mohl kufr nahřívat,řeší se to nádstavcem na konec výfuku,aby se horký plyn dostal bezpečně za motorku
každej výfuk je vycpaný vatou,kvůli utlumení hluku a zadržení vysokých teplot uvnitř výfuku,pokud je výfuk v dobrém stavu a ta vata tam je ,neměla by být teplota na vnějším plášti vysoká,možná na dotyk to bude pálit,ale plast by to rozpustit nemělo.
pokud se bojíš o své kufry,i zde se nabízí řešení,můžeme tomu říkat zrcátko,je to kus plechu mezi kufrem a výfukem kolem kterého z obou stran může proudit vzduch
a nebo
podobný kus plechu si můžeš přidělat na kufr,ovšem je dobré mezi plech a plast dát izolaci,látku nebo tkanivo odolávající vysokým teplotám
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
horac napsal(a):
presne toto som mal na mysli, takze vymena laufu vyvolava investiciu do ALU KUFROV. Cize zasa o dovod naviac na rozmyslanie.
Nesmysl.NOrmálně jezdím s laďákem LeoVInce, plastovýma origo kuframa a ještě jsem si nevšiml nějakého zahřívání.Naopak.Mnohem víc tepla vyzařuje origo výfuk.Na originálu si po 100km jízdě spálíš ruce,na laďáku můžu ruku držet jak dlouho budu chtít.Je zahřátý,ale ne rozpálený.
horac napsal(a):
presne toto som mal na mysli, takze vymena laufu vyvolava investiciu do ALU KUFROV. Cize zasa o dovod naviac na rozmyslanie.
Nesmysl.NOrmálně jezdím s laďákem LeoVInce, plastovýma origo kuframa a ještě jsem si nevšiml nějakého zahřívání.Naopak.Mnohem víc tepla vyzařuje origo výfuk.Na originálu si po 100km jízdě spálíš ruce,na laďáku můžu ruku držet jak dlouho budu chtít.Je zahřátý,ale ne rozpálený.
Přesně tak ja říká pavelgs mám tu samou sestavu a naprosto bez problému.Origo výfuk je daleko teplejší než ladák.
No to jo. Plášť výfuku remus je studenější, než u originálu. Ale to, co z něj jde, musí mít vyšší teplotu, jinak si nedovedu vysvětlit tu změnu v zahřívání po montáži remus sestavy.
Nemyslím si, že by to bylo tak markantní, aby se kufry roztavily, a určitě kvůli montáži laďáku nemusíš měnit origo kufry za hliníkáče, vždycky se to dá pro klid duše vyřešit nějak jinak - možná řešení popsal bystřické.
David - Brno, 1150 GS.